Kingdom Vendetta X2 x 1,5= Vendetta X3 (Frame verkocht) Eind van een tijdperk

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
wamske
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 295
Lid geworden op: za 5 januari 2013, 11:04
Mijn mountainbike: Cotic FlareMax '18, Kona Unit '21, Trek Singletrack 930 '93

Jamis Diablo schreef: zo 21 februari 2021, 21:41 Mooi hoor, blijft toch een erg strak frame.
Moest echt een paar keer kijken voor de verschillen tussen de eerste twee foto's :).
Ik ook, maar na 2x kijken zag ik dat het bankje korter was geworden :tong
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Big Deef schreef: ma 22 februari 2021, 14:01
Dutch schreef: zo 21 februari 2021, 20:26 Wat zijn de grootste verschillen in geo?
Ziet er strak uit, manitou kroon is een mooie. Ziet er goed uit icm oldskool aandoende letters verticaal op de voorvork. :-q
Grootste verschillen in de geo zijn toch wel , de BB drop die 25 mm lager is, hogere stack van 19 mm, langere reach van 20 mm, steilere zitbuis van 1.5 graden en iets langere chainstays en een 0.5 graden steiler balhoofdhoekje .
Wel dezelfde stem stuur combo toch? 20mm voldoende om de 1,5° zitbuis te compenseren?

Staand iig wel erg lekker
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

Dutch schreef: ma 22 februari 2021, 21:56
Big Deef schreef: ma 22 februari 2021, 14:01

Grootste verschillen in de geo zijn toch wel , de BB drop die 25 mm lager is, hogere stack van 19 mm, langere reach van 20 mm, steilere zitbuis van 1.5 graden en iets langere chainstays en een 0.5 graden steiler balhoofdhoekje .
Wel dezelfde stem stuur combo toch? 20mm voldoende om de 1,5° zitbuis te compenseren?

Staand iig wel erg lekker
De ETT is wel hetzelfde gebleven dus ik denk dat die 20 mm daardoor inderdaad genoeg is. Ik had een stuur van sq lab met 30 mm rise maar ben weer terug bij mij titanium riser bar met 15 mm rise zodat ik het stuur niet hoef te slammen. Misschien dat tzt het stapeltje spacers ook nog wel verdwijnt naar boven de stem maar voorlopig voelt het niet te hoog.
Just do Ti, or did i die?
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

Soms lopen dingen snel, best nog veel upgrades gedaan maar hier geen post meer van gedeelt.

Vlak nadat ik de X3 had gekocht kwam het bericht van de Void, achteraf blijkt dat deze voor mij simpelweg te duur was maar het zaadje van een fully was geplant. Mede door de bikepark reisjes en wat full sus ervaringen komt er dus nu een vervanger voor het frame, en nee het wordt dus helaas geen titanium.

Zodra ik mijn nieuwe fiets heb opgebouwd komen stuur, stem en frame in de verkoop. Medium frame en stiekem hoop ik dat er een liefhebber is op het forum welke hem een goed thuis wilt geven voor een mooi prijsje.
Just do Ti, or did i die?
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

En dan is daar het einde van het tijdperk titanium LTHT.....

Wie weet, komt er ooit nog geld voor een titanium fully maar nu is er iets anders..... De sys is onderweg met wat crappy foto's
Just do Ti, or did i die?
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Titanium rules!!! Sort off.....but not really. 😂
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Nou, als het zover is wil ik je tita stem en bar wel overnemen van je😉
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

Helaas is de stem and bar ook meegegaan naar het nieuwe baasje.
Just do Ti, or did i die?
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

maverick76 schreef: ma 29 november 2021, 11:46 Titanium rules!!! Sort off.....but not really. 😂
Tja.... We hebben helaas niet allemaal een grote spaarpot. Keuzes :bier:
Just do Ti, or did i die?
Plaats reactie