Yeti asr, word onder garantie vervangen door een SB 115

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1391
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Azurri schreef: za 23 oktober 2021, 16:16
sama schreef: za 23 oktober 2021, 13:32 Zo, binnenkort word het frame vervangen door een SB 115. In het oude frame was in een lagerhuis uitgesleten in het carbon. Het was lang wachten, maar nu gaan ze me toch een frame toesturen :-q
Het oude frame moet nog wel vernietigd worden, dat gaat me nog wel een beetje aan het hart eigenlijk :(
Zo'n SB115 is wel ook een hele 'vette' fiets :-q
Kun je je oude frame niet zo 'onklaar' maken dat je t nog aan de muur kan/mag hangen?
Ja zoiets zat ik ook al te denken, ze willen het wel echt zelf doen bij Funride, maar daar is vast wel wat op te vinden.
Sneeuwmonster
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1391
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

TenZNL schreef: za 23 oktober 2021, 16:54
sama schreef: za 23 oktober 2021, 13:32 Zo, binnenkort word het frame vervangen door een SB 115. In het oude frame was in een lagerhuis uitgesleten in het carbon. Het was lang wachten, maar nu gaan ze me toch een frame toesturen :-q
Het oude frame moet nog wel vernietigd worden, dat gaat me nog wel een beetje aan het hart eigenlijk :(
Eindelijk rond? Dat heeft even geduurd maar dan heb je ook wat :-q
Nou zeg dat wel. Maar het resultaat is subliem :-q
Sneeuwmonster
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29978
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Kun je je oude frame niet zo 'onklaar' maken dat je t nog aan de muur kan/mag hangen?
Ja zoiets zat ik ook al te denken, ze willen het wel echt zelf doen bij Funride, maar daar is vast wel wat op te vinden
Van voor naar achter middendoor zagen.
Dan kan de ene helft bij jou, en de andere helft bij Funride aan de muur :wink:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5581
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Topservice, :-q
Plaats reactie