BOTY 2020 , ^^^^ P33 uitleg

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Dat je met groen wel stemmen zal trekken heb je iig wel een puntje :winkie:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Marco79 schreef: wo 18 november 2020, 22:02
Dutch schreef: wo 18 november 2020, 19:42 En toch ga ik ervanuit dat blauwe hope delen voor de winst gaan zorgen dit jaar :-q
Of zwart met groene Hope onderdelen. :winkie:
Zei iemand groen?


Eens kijken wat ik nog in de schuur heb liggen!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Dutch schreef: wo 18 november 2020, 22:04 Dat je met groen wel stemmen zal trekken heb je iig wel een puntje :winkie:
Als er niet meer inzendingen komen in categorie A dan zal die oranje er met de winst vandoor gaan.
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Hamvraag, is Marino nog een kleine zelfstandige te noemen?

Maar vooral, waar blijft Hermanus de Biker met zijn creaties van dit jaar?
(Of is Marakech van 2019?)
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1444
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

Categorie A of B? (Is het een massaproducent ? Wellicht ? Aan de andere kant misschien wel de enige Twin Six in Nederland....)

Ik zie wel welke categorie het wordt. Iig volledig custom opgebouwd.

viewtopic.php?f=14&t=144012

Afbeelding

Afbeelding
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2495
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

streetracer schreef: vr 20 november 2020, 16:23 Categorie A of B? (Is het een massaproducent ? Wellicht ? Aan de andere kant misschien wel de enige Twin Six in Nederland....)

Ik zie wel welke categorie het wordt. Iig volledig custom opgebouwd.
Maakt niet uit met gemiddeld 4 inzendingen per week en nog 1 week te gaan wordt alles " op 1 hoop gefl****rd"

:-{

Btw valt behoorlijk tegen qwa inzendingen , dacht corona , hoop mensen kopen , of hebben er 1 aangeschaft , een mtb of atb , dus meer inzendingen ( althans als ik telkens de druk bezochte trails bekijk in NL) . Langere inzend termijn ,.....

Dood draadje ? :((
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1444
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

Snelle Buffer schreef: vr 20 november 2020, 18:52
streetracer schreef: vr 20 november 2020, 16:23 Categorie A of B? (Is het een massaproducent ? Wellicht ? Aan de andere kant misschien wel de enige Twin Six in Nederland....)

Ik zie wel welke categorie het wordt. Iig volledig custom opgebouwd.
Maakt niet uit met gemiddeld 4 inzendingen per week en nog 1 week te gaan wordt alles " op 1 hoop gefl****rd"

:-{

Btw valt behoorlijk tegen qwa inzendingen , dacht corona , hoop mensen kopen , of hebben er 1 aangeschaft , een mtb of atb , dus meer inzendingen ( althans als ik telkens de druk bezochte trails bekijk in NL) . Langere inzend termijn ,.....

Dood draadje ? :((
Idd niet veel. Alleen in de categorie gravelbikes had ik er al een hele lading verwacht.

Ik ben er zelfs al 1 voor volgend jaar aan het bouwen :winkie:
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Valt mij ook erg tegen. En ik heb er nog wel 2 ingestuurd. Pak ik in elk geval de prijs voor de meeste inzendingen :lol: . Helaas de Dartmoor al weer verkocht anders waren het er 3 geweest.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2065
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Misschien interesseert het de meeste mensen geen reet wie de mooiste fiets heeft.

Misschien is het tijd voor BBOTY vanaf nu?
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2017
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

Ik zoek nog 2 nieuwe rode hope 203 mm remschijven, dan zal ik een nette foto van mijn fiets indienen :-)
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1444
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

maverick76 schreef: vr 20 november 2020, 19:36 Misschien interesseert het de meeste mensen geen reet wie de mooiste fiets heeft.

Misschien is het tijd voor BBOTY vanaf nu?
Wil volgend jaar nog wel winnen met mijn Klein!
Daarna heb ik geen geld meer voor nieuwe builds en mag het wat mij betreft wel stoppen :winkie:
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

maverick76 schreef: vr 20 november 2020, 19:36 Misschien interesseert het de meeste mensen geen reet wie de mooiste fiets heeft.

Misschien is het tijd voor BBOTY vanaf nu?
:lol:

Maar je hebt wel gelijk hoor. Vind veel bikes mooi. Maar uiteindelijk gaat het erom of je er zelf lekker op fietst.Maakt me dan geen reed uit wie hem mooi vind :tong

Maar toch zitten er wel pareltjes tussen voor het oog :winkie:
Ride a bike!
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Dit frame is helaas in 2019 aangeschaft en mag volgens de reglementen niet meedoen in 2020. :lol:
streetracer schreef: vr 20 november 2020, 16:23 Categorie A of B? (Is het een massaproducent ? Wellicht ? Aan de andere kant misschien wel de enige Twin Six in Nederland....)

Ik zie wel welke categorie het wordt. Iig volledig custom opgebouwd.

viewtopic.php?f=14&t=144012

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Brul78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: do 31 oktober 2019, 10:50
Mijn mountainbike: YT Izzo Comp

Mijn Izzo wordt waarschijnlijk niet voor de deadline geleverd. Maar dat betekent ook dat ik volgende jaar ook niet mee kan doen, als hij in december geleverd wordt, want dan is het geen fiets uit 2021.

Ik voel me buitengesloten Wie kan ik als contactpersoon doorgeven aan mijn advocaat?
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

Je kan hem altijd even van eigenaar wisselen, kun je alsnog meedoen 2021.. :lol:
Plaats reactie