Open cycles 0-1.0 gewogen: 8,6 kilo, nieuwe remmen Hope XCR P3

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5237
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Benny Niner schreef: di 16 augustus 2022, 08:04 Volgens mij hebben wij ooit een keer wielen geruild voor een Niner frame (slate red).Die wielen heb ik nog steeds in mijn Niner.
Oja, dat kan ik me nog wel herinneren. Die zijn ook goed gebouwd :tong
Benny Niner schreef: di 16 augustus 2022, 08:04 Daarnaast heb ik ook een Open 0 1.0 gekocht en ben op zoek naar een upgrade van die wielen. Weet jij wat passend is? Welke maat achter is? Boost, nonboost...heb geen idee.
Mijn frame is achter135mm QR. Er is niet heel veel ruimte voor brede wielen/banden. Ik rijd met een interne breedte van 25mm en een 2.25 band. Dat gaat net.

yo-eddy schreef: di 16 augustus 2022, 13:06 leuk project, wat te licht voor mjin "comfort zone" maar altijd interssant om te zien wat mogelijk is.
....... ps, wat doe je met de TECH3 set? :wink:
Toch is er niets met een extreme gewichtslimiet. Ik doe er ook geen heel extreme dingen mee. Daar heb ik andere fietsen voor.
De Tech3 set is naar de Knifeman 29+ bike verhuisd,

Ciao,
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Benny Niner
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: di 22 september 2020, 20:43

Hi Jan, bedankt voor je reactie mbt de wielen. Ben op zoek, maar nog niets beters gevonden (nu SRAM roam 50 alu, ook wel goed). Denk zelf aan DT240 met XRC1200, of zoiets. (nieuw is me te prijzig) Maar met jou reactie weet ik waar ik naar moet zoeken (135/142 achter, en 100 voor volgens FM) of zoiets. Met 2.25 gravelbanden, voor minder weer hou ik dan de Niner.
Plaats reactie