Transition Sentinel DIY parts Pagina 14

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

sama schreef: di 2 november 2021, 14:38 Dat ziet er flitsend uit zeg, met wat voor een coating heb je de veer behandeld?
Mij lijkt dat je niet zomaar alles kungebruiken omdat het toch behoorlijk beweegt.

Ik heb PlastiDip gebruikt deze lak is trouwens elastisch wat ideaal is op een demper veer.
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1388
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Oke, heel netjes, ik sta ervan tekijken, want dit is niet het meest gemakkelijke onderdeel om te dippen.
Sneeuwmonster
C1Rob
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: do 23 september 2021, 17:43
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 2+++ || Bird Aether 9 AL

sama schreef: di 2 november 2021, 15:05 Oke, heel netjes, ik sta ervan tekijken, want dit is niet het meest gemakkelijke onderdeel om te dippen.
Je hebt het tegenwoordig ook in spuitbussen dus dan kan je het gewoon spuiten zoals je elk ander deel zou spuiten :)

Ziet er goed uit! ben benieuwd hoe het zich houdt. Super nette dekking zo! Kleur lijkt zo ook wel een goede match
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Heb het met een spuitbus gedaan wel zo makkelijk, de eerste keer ging het mis beetje teveel gespoten dat het ging druppen. Even laten drogen & dan haal je de verf weer eraf met je nagel de 2e keer ging het wel goed.
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
bob.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 21:21
Mijn mountainbike: Radon Jealous & Transition Patrol

Leuk detail om je coil te matchen aan de vork! Sowieso is dit wel een bike om je vingers bij af te likken zeg : Suprised :
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Demper weer terug in de Sentinel, plaatje is nu wel kompleet imo :-D. Voordat ik het vergeet te noemen die rubberen dingen op de chainstay zijn van STFU hierdoor tijdens het afdalen geen gekletter meer van de ketting 8) .
Afbeelding
Afbeelding
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2464
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Mooi hoor,

De bike mag er zijn en de rode veer als accent is top. Ik zou dan ook nog iets op de achterkant doen, de naaf dippen of zo
En misschien de rails van het zadel bv. Wat is dat voor spatbordje voorp trouwens, is het een bolt-on ?

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Heckler40 schreef: wo 3 november 2021, 16:22 Ik zou dan ook nog iets op de achterkant doen, de naaf dippen of zo
En misschien de rails van het zadel bv. Wat is dat voor spatbordje voorp trouwens, is het een bolt-on ?
Ik hou het bij de veer de rest hoeft niet van mij in de dip(anders overstijgt er teveel rood op de fiets), de spatbord op de vork is een bolt-on van Mudhugger :wink: .
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Voor de BOTY21 verkiezing paar plaatjes.
Afbeelding
Afbeelding
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4106
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Niet opgebouwd in 2021 :bier:
⛧⛧⛧
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Hoezo niet? Ik lees dat ie pas op 25 januari klaar was?
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1457
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Geen verse plaatjes of is de veer weer van kleur veranderd? Wat een brute bak zeg! Gebruik je hem ook voor rondjes in NL of enkel voor ruig terrein in het buitenland?
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4106
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Klitse schreef: do 25 november 2021, 09:02 Hoezo niet? Ik lees dat ie pas op 25 januari klaar was?
Je hebt helemaal gelijk, het zou in december gebeuren, maar is januari geworden ;) heeft ie weer geluk.
⛧⛧⛧
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5496
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

MarkMeisner schreef: do 25 november 2021, 09:34 Geen verse plaatjes of is de veer weer van kleur veranderd? Wat een brute bak zeg! Gebruik je hem ook voor rondjes in NL of enkel voor ruig terrein in het buitenland?
Dikke bak, maar wel een beetje zielig dat ie in zo'n vlak landschap staat :wink:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
C1Rob
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: do 23 september 2021, 17:43
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 2+++ || Bird Aether 9 AL

Tof hoor :)

Denk wel dat het nog toffer was geweest met een iets nieuwere foto waar ook de mooie rode veer tot zijn recht komt :-q
Plaats reactie