Custom Orange Clockwork Evo: Updates P9.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2462
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Strakke parts spec, alleen de banden keuze vind ik dan wat inconsequent

Ik neem aan dat er nog een setje stevige Minions bij komt dan?

Enjoy!!

sorry could not resist
Afbeelding
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Heckler40 schreef: ma 6 juli 2020, 12:56 Strakke parts spec, alleen de banden keuze vind ik dan wat inconsequent

Ik neem aan dat er nog een setje stevige Minions bij komt dan?

Enjoy!!

sorry could not resist
Afbeelding
Ik heb van een ander merk nog een setje gebruikte banden liggen die meer voor het echte ruige werk zijn. Mocht het nodig zijn, dan zijn die zo gewisseld.

Ik ga er vanuit dat je andere Minions bedoelt dan deze vriendelijke mannetjes 😁
“Old, not obsolete”
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

Gaaf project!! Super om je bike custom te painten! Lijkt mij ook tof om ipv een nieuwe bike aan te schaffen mijn bike laten custom painten. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat :-q
:-q
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Shaggadellick schreef: ma 6 juli 2020, 14:19 Gaaf project!! Super om je bike custom te painten! Lijkt mij ook tof om ipv een nieuwe bike aan te schaffen mijn bike laten custom painten. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat :-q
:-q
Je kan ook een nieuw frame kopen en die een custom kleurtje geven.... oh wacht 😁.
Ik heb er nog meter op gereden. Maar ook ik ben benieuwd hoe het geheel gaat worden.
“Old, not obsolete”
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

Marco79 schreef: ma 6 juli 2020, 15:04
Shaggadellick schreef: ma 6 juli 2020, 14:19 Gaaf project!! Super om je bike custom te painten! Lijkt mij ook tof om ipv een nieuwe bike aan te schaffen mijn bike laten custom painten. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat :-q
:-q
Je kan ook een nieuw frame kopen en die een custom kleurtje geven.... oh wacht 😁.
Ik heb er nog meter op gereden. Maar ook ik ben benieuwd hoe het geheel gaat worden.
Dat klopt ja....is zeker ook een mogelijkheid. Ben alleen erg gesteld op mijn Scott Spark frame...vandaar mijn gedachte :wink:
Maar tis in ieder geval erg gaaf om je frame van een apart kleurtje te voorzien :-q
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Vandaag het frame opgehaald bij Lion-Art.
Echt superstrak gespoten. De kleur is in het echt ook echt gaaf. Wel lastig vast te leggen op foto.

Op P1 wat detailfoto’s, o.a. het logo en de namen van mijn zoons.

Nu wachten op de rest van de onderdelen.
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5572
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Marco79 schreef: zo 12 juli 2020, 00:14 Op P1 wat detailfoto’s, o.a. het logo en de namen van mijn zoons.
Erg erg fraai gedaan die namen, mooi ingetogen. Deze komt op mijn BOTY2020 favorieten te staan. Moet je wel meedoen natuurlijk. :-q :-q

Mijn bike heeft nu geen paintjob nodig maar ik krijg veel inspiratie bij het zien van de jouwe.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Dice Oldskool schreef: zo 12 juli 2020, 00:48
Marco79 schreef: zo 12 juli 2020, 00:14 Op P1 wat detailfoto’s, o.a. het logo en de namen van mijn zoons.
Erg erg fraai gedaan die namen, mooi ingetogen. Deze komt op mijn BOTY2020 favorieten te staan. Moet je wel meedoen natuurlijk. :-q :-q

Mijn bike heeft nu geen paintjob nodig maar ik krijg veel inspiratie bij het zien van de jouwe.

Dank je wel. De namen van mijn zoons maken het een persoonlijk ding.
De fiets dient symbolisch dan ook als aflsuiting van een vervelende periode en een nieuwe start. Een nieuwe start waar mijn jongens uiteraard deel vanuit maken.

Voor wat betreft die paintjob van je bike, mocht je zover komen, Cyclepaint (Lion-Art) kan ik je van harte aanbevelen. Ja Goes was uit de richting, maar gezien het resultaat dubbel en dwars waard. En ook qua prijs behoorlijk concurrerend.
“Old, not obsolete”
Mathijs_7
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 499
Lid geworden op: vr 7 juni 2019, 18:55
Mijn mountainbike: Canyon lux 7.0, ragley marley LTHT

Wat mis je dan nog? Crank en zadel / dropper? Ik bewonder je geduld, met de componenten die je hebt had ik me niet in kunnen houden :winkie: .

Kleur blijft gaaf en de namen staan er subtiel in. Heel fraai :-q
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Mathijs_7 schreef: zo 12 juli 2020, 08:12 Wat mis je dan nog? Crank en zadel / dropper? Ik bewonder je geduld, met de componenten die je hebt had ik me niet in kunnen houden :winkie: .

Kleur blijft gaaf en de namen staan er subtiel in. Heel fraai :-q
I know, ik deel het gevoel en ik heb ze zelfs liggen 😁. Al een aantal keren gedacht om de DVO in de Dartmoor te hangen. Maar vooralsnog mezelf kunnen weerhouden.

En wat betreft dat lijstje... je zal verbaast zijn hoe lastig het is om de gewenste onderdelen te kunnen krijgen. Ik heb een beeld voor ogen zoals ie moet worden, dat vergt geduld in deze rare tijden.
“Old, not obsolete”
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16072
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Marco79 schreef: zo 12 juli 2020, 00:14 Vandaag het frame opgehaald bij Lion-Art.
Dat heb je snel gedaan!


Er vanuit gaande dat je deze review thuis geschreven hebt... .
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1800
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Lars TB schreef: zo 12 juli 2020, 12:31
Marco79 schreef: zo 12 juli 2020, 00:14 Vandaag het frame opgehaald bij Lion-Art.
Dat heb je snel gedaan!


Er vanuit gaande dat je deze review thuis geschreven hebt... .
Haha Goes is ook zo een wereldreis hè Lars :lol: :winkie:

@Marco79 supermooi resultaat man!
En nu nog de resterende onderdelen kopen en opbouwen die bike!
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Lars TB schreef: zo 12 juli 2020, 12:31
Marco79 schreef: zo 12 juli 2020, 00:14 Vandaag het frame opgehaald bij Lion-Art.
Dat heb je snel gedaan!


Er vanuit gaande dat je deze review thuis geschreven hebt... .

Hahaha ja 14 minuten is wel heel snel 😁.
Oke, zaterdag het frame opgehaald. 😉
“Old, not obsolete”
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Wat een bijdehante man die Lars. En wat een mooie bike wordt dit.
Waar woke is, is vuur
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Makkelijk schreef: zo 12 juli 2020, 18:10 Wat een bijdehante man die Lars. En wat een mooie bike wordt dit.
Op zijn minst is Lars heel scherp 😁
“Old, not obsolete”
Plaats reactie