Erg veilig hoor....die reflectoren

.......maar die gaan er inderdaad nog af. Hij werd onaangekondigd geleverd en ik had nog net tijd voor een rondje, dus de stijlpolitie moet ff wachten.
Die Riddlers zijn 44mm karkas, 45mm nop op i21 velgen. Gaan zeker passen op dd PF . Daar heb ik 41mm Vittoria Terreno dry in met veel ruimte over.
Levering liep ondanks de feestdagen best vlot, 28 dec besteld en vandaag binnen. Serieus netjes verpakt en behalve een aanlopende voorrem eigenlijk erg netjes afgesteld geleverd door Evans. Wel rechts-voorrem op de UK manier.
Plannen zijn er nog genoeg:
Ik heb een 650B wielset met 2.0 mtb banden staan. Er is ook een Arkose X ; zelfde frame (ander kleurtje) met 650B wielset standaard, dus dat gaat goed.
Wasrschijnlijk wissel ik mijn zgan Tiagra 10sp van mijn "toer" Mango point AR met de geleverde Sora 9sp.....alhoewel ook Sora eigenlijk erg goed schakelt.
Met de 10sp Tiagra kan ik er evt een GRX 400 "clutch"derrie op zetten icm met 11-36 10sp cassette. Met FSA 48-32 crankset geeft dat een erg mooie spreiding.
De Pickenflick blijft nog ff geparkeerd.....eerst kijken welke fiets ik het fijnst vind sturen. Eerste indruk is dat de Arkose net wat makkelijker stuurt in korte bochtjes ( 1 cm lagere bb, stuurhoek 72 ipv 71 gr , 50mm rake ipv 45mm ?)
Morgen gaat eerst de dure DtSwiss cr1600 wielset uit de PF (met zwarte !) Vittoria Terreno dry op de Arkose om eens serieus te kunnen vergelijken.
.....en verder vooral veel fietsen
Edit:
Geleverde WTB-Novatec-Riddler 45mm wielset met biba's en schijven 4.0 kg
Aanwezige DT Swiss CR1600-Terreno 42mm wielset met light biba's en schijven 3.2 kg
0.8 kg minder voor effectief 4mm minder bandbreedte op 1 mm bredere velg. Scheelt toch fors.