Even voorstellen

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Spec29
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 9 juli 2019, 20:50

Ben nieuw hier en behalve dat ook nieuw in het mountainbiken, heb het opgepakt als nieuwe hobby en sport nu ik als vutter veel meer vrije tijd heb. Een week geleden een mooie en goed onderhouden Specialized Carve Pro 29er aangeschaft en inmiddels al wat km's ermee gedraaid; ging prima al denk ik wel dat ik het standaard 143 mm zadel ga wisselen voor een 155 mm Power Arc Pro zadel. Woon in de mooie bosrijke Achterhoek dus er valt hier prima te rijden, zowel zelfgekozen routes als uitgezette mtb-routes waar je een flink dagdeel mee bezig kunt zijn.
EmTeeBee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 187
Lid geworden op: vr 8 april 2011, 13:58

Spec29 schreef: di 9 juli 2019, 22:40 Ben nieuw hier en behalve dat ook nieuw in het mountainbiken, heb het opgepakt als nieuwe hobby en sport nu ik als vutter veel meer vrije tijd heb.
Uitstekende keus voor een nieuwe hobby! :-q
Welkom!
Spec29
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 9 juli 2019, 20:50

Dankjewel, en misschien komen we elkaar nogeens tegen op een mooie route !
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Afbeelding
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Spec29
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 9 juli 2019, 20:50

Ik weet het Lars, maar kom er nog niet achter hoe pics te plaatsen. Wil ze wel uploaden want heb ze uiteraard wel.
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Hier doet iemand een poging om uit te leggen hoe je een foto moet plaatsen.
2009, maar nog steeds de manier waarop het werkt.
En welkom op het forum!
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Spec29
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 9 juli 2019, 20:50

Best wat omslachtig dan, ik zit bijvoorbeeld ook in Ducati motorforums waar je direct vanaf je gsm foto's kunt uploaden. Maar zal kijken of ik een goede cloudhost voor foto's kan vinden om hier foto's te kunnen plaatsen.
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Spec29 schreef: wo 10 juli 2019, 11:40 Best wat omslachtig dan, ik zit bijvoorbeeld ook in Ducati motorforums waar je direct vanaf je gsm foto's kunt uploaden. Maar zal kijken of ik een goede cloudhost voor foto's kan vinden om hier foto's te kunnen plaatsen.
Als je het eenmaal weet is het echt niet lastig.
Met bijna 45k members kan ik me wel voorstellen dat hiervoor gekozen is, wordt een dure hobby anders met zo'n dikke server die dat allemaal aan kan.
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Spec29
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 9 juli 2019, 20:50

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Spec29 op wo 10 juli 2019, 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Spec29
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 9 juli 2019, 20:50

Gelukt via de Imgur online host. Foto van gsm uploaden, rubriekje Copy kiezen, daarin Get Share Links kiezen en dan de verschijnende BBCode kopiëren en in het blanco berichtveld hier plakken (dit is de url compleet met de omliggende haakjes, hoef je dus niet eerst die haakjes via de forumupload erin te zetten en dan de url ertussen te plakken).
Spec29
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 9 juli 2019, 20:50

Het 143 mm Specialized Concept zadel in de foto gaat er dus af, er komt een wit Henge Comp 155 mm zadel op. Met level 3 padding i.p.v. level 1 padding, als je 62 jaar oud bent ga je je botten meer voelen.

Afbeelding
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

We hebben ook nog een motortopic. Daar kun je de Ducati kwijt. :-D
"This species has amused itself to death"
Spec29
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 9 juli 2019, 20:50

Dat ga ik even opzoeken; en een plaatje van mijn café racer in aanbouw plaatsen (996 frame met 1100S tweekleps blok).
Plaats reactie