Raaw Madonna

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

mud mate schreef: vr 14 juni 2019, 13:45 Ruben is overigens een aardige gast die idd snapt hoe je een fiets moet bouwen. :-q
Flow&Co schreef: vr 14 juni 2019, 13:29 Meer ruimte voor barspins natuurlijk. :-q
Het gaat mij meer om deze overgang. De compressiekrachten in de bovenbuis zijn toch aanwezig...
Afbeelding
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

baron062 schreef: vr 14 juni 2019, 15:57
mud mate schreef: vr 14 juni 2019, 13:45 Zijn toch erg gave fietsen!!! En Ruben is overigens een aardige gast die idd snapt hoe je een fiets moet bouwen. :-q
Flow&Co schreef: vr 14 juni 2019, 13:29 Blijf dat knikje in de bovenbuis apart vinden, maar ik zie vast te veel beren op mijn weg.
Meer ruimte voor barspins natuurlijk. :-q
Het gaat mij meer om deze overgang. De compressiekrachten in de bovenbuis zijn toch aanwezig...
Afbeelding
[/quote]

Klopt, maar Ruben kennende zal hij dit toch wel berekend hebben in het hele verhaal. Nu zijn het overigens wel rechte buizen met lassen, dus dat geeft mij dan weer een stuk meer vertrouwen dan al die gebogen framebuizen van korte tijd geleden bij verschillende merken...
Maar de toekomst zal het uitwijzen of jij gelijk hebt 3s :wink:

Tot op heden heb ik nog melding gezien op het internet met problemen met de RAAW.
Kamino
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 1 november 2015, 13:01

maaf2 schreef: vr 14 juni 2019, 07:00 Prachtig, hij staat nog op mijn verlanglijstje.
Heb je 'm getest voordat je 'm kocht? Of gewoon op papier gekocht?
Ben wel benieuwd welke maat je hebt en hoe lang je bent.
Niet getest voordat ik hem kocht en eigenlijk alleen naar geometrie gekeken. Redelijk vergelijkbaar met mijn Transition Sentinel met wat kleine verbeterpunten wat mij betreft. Ik ben zelf 1.83 en rij een large.
Kamino
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 1 november 2015, 13:01

Kapitein Iglo schreef: vr 14 juni 2019, 10:11
bouwpakket schreef: vr 14 juni 2019, 09:47
De eerste van Nederland had begin maart al meters op Zeist gemaakt
Ideaal terrein natuurlijk :lol:
Inderdaad de eerste in Nederland. En waar kan ik hem beter voor het eerst testen dan in m'n eigen achtertuin. Toch wel lekker om te weten dat alles goed vastzit ;)
Kamino
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 1 november 2015, 13:01

mud mate schreef: vr 14 juni 2019, 16:09 Tot op heden heb ik nog geen melding gezien op het internet met problemen met de RAAW.
Volgens mij wordt er aardig hard mee gereden en inderdaad nog geen problemen mee geweest. De toekomst zal het uitwijzen maar ik vertrouw wat dat betreft wel op de expertise van Ruben.

En ik zal dit weekend eens wat meer foto's van de details maken.
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Jeuzus wat een vette fiets, ik word al bijna overmand door emoties :cry: :-q
Waar woke is, is vuur
Plaats reactie