Santa Cruz Bronson C R V3

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Leroy83
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 27 februari 2015, 20:27

nielsvk schreef: do 7 maart 2019, 21:05 Mooi! :-q

Maar lees ik het nu goed dat je bikepark/enduro ermee gaat rijden en de DHF 2.5 wil gaan vervangen door een Nobby Nic 2.35? Of bedoel je iets anders met "NiNo"?
Ja Nobby Nic om lekker hier in het vlakke Nederland te rijden. Die DHF zijn een kilo per stuk, dus als in mei de bikeparks weer open gaan gaan de DHF’s er weer onder.
Leroy83
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 27 februari 2015, 20:27

suravida schreef: do 7 maart 2019, 20:26 Santa's altijd +1! Heb er al aardig wat mogen opbouwen en altijd weer een plezier om te zien met hoeveel zorg en slimme details ze in elkaar zitten. Wel af en toe even de bouten van de draaipunten nalopen, ik heb er meerderen gezien die toch een paar keer moesten aangedraaid na een paar ritten.
Maar verder: geniet ze! (En ik zou heel snel die Fox halen, dat ga je echt heel erg goed merken)
Moet eerst mijn oude bike verkopen voordat ik mijzelf een Fox ga aanschaffen. Had mijn fiets zo goed als verkocht maar de koper heeft op het laatste moment afgehaakt.
Gebruikersavatar
nielsvk
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1359
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 17:51

Leroy83 schreef: do 7 maart 2019, 22:56
nielsvk schreef: do 7 maart 2019, 21:05 Mooi! :-q

Maar lees ik het nu goed dat je bikepark/enduro ermee gaat rijden en de DHF 2.5 wil gaan vervangen door een Nobby Nic 2.35? Of bedoel je iets anders met "NiNo"?
Ja Nobby Nic om lekker hier in het vlakke Nederland te rijden. Die DHF zijn een kilo per stuk, dus als in mei de bikeparks weer open gaan gaan de DHF’s er weer onder.
Aaahhh natuurlijk, goede strategie! :-q
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3250
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Mooie fiets !

Dat steeds banden wisselen is wel een dingetje.
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
vndk
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 201
Lid geworden op: za 10 augustus 2013, 15:37
Mijn mountainbike: Deventer

Lekker kleurtje en mooie fiets.
Ook goede upgrades in het vooruitzicht :-q
Johnny D
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 493
Lid geworden op: ma 10 mei 2004, 20:15
Mijn mountainbike: Santa Cruz 5010, Santa Cruz Tallboy

Prachtige fiets :-q :-q Maar waarom geen CC aangeschaft als je toch al zoveel gaat vervangen??
Enne, 4 maanden wachten is niet lang hoor. Ik heb er 6 maanden op mogen wachten :wink:
Always ride with a smile!!!!!!
Leroy83
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 27 februari 2015, 20:27

Johnny D schreef: zo 10 maart 2019, 17:09 Prachtige fiets :-q :-q Maar waarom geen CC aangeschaft als je toch al zoveel gaat vervangen??
Enne, 4 maanden wachten is niet lang hoor. Ik heb er 6 maanden op mogen wachten :wink:
Ik vond het het geld niet waard. Klein beetje gewichtsbeparing maar wel de hoofdprijs betalen.

En dan zit er nog niet op wat ik graag wil hebben.

Btw, Volgende week hopelijk mijn Hope remmetjes binnen :winkie:
Leroy83
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 27 februari 2015, 20:27

tiewrap schreef: vr 8 maart 2019, 07:46 Mooie fiets !

Dat steeds banden wisselen is wel een dingetje.
Banden wisselen totdat ik mijn extra wielsetje heb en het is een kleine moeite, althans dat vind ik.
Plaats reactie