Niner RIP 9 2011 in Champcella

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2065
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Prachtig verslag!
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16849
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Adwin van eijk schreef: do 26 september 2019, 13:26
kan niet meer schreef: wo 25 september 2019, 20:19 Deze reis staat op mijn verlanglijstje. :-q
Ik kan het je van harte aanbevelen :-q
Idem, en niet alleen de Queyras trektocht...
Heb dit jaar zelf de Transpiemonte gedaan en die is ook erg fraai. Sjef was daar ook bij, vorig jaar had hij de TransMaurienne gereden en ook daar heb ik schitterende beelden van gezien...

Hans Jelles is een frequente deelnemer aan de trips van Jos en Karin en maakt daar fraaie beelden van, die geven je een goede indruk van wat je zoal kunt verwachten. Hier staan diverse filmpjes tussen van zijn deelnames aan Bergerie-tochten:
https://www.youtube.com/channel/UCzyEEc ... YkQ/videos

Het is echt "ouderwets" mountainbiken, je trapt zelf alles omhoog en naar beneden ga je over natuurlijke trails (meestal wandelpaden).
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5247
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Gave foto's, en de RIP is inderdaad een heerlijke fiets om daar te toeren. Geeft veel vertrouwen en het CVA veersysteem vind ik nog steeds briljant.

Ik had de demper altijd 'open' staan, gebruikte de propedal eigenlijk nooit.

Nog veel leuke en veilige kilometers!!

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Plaats reactie