BOTY 2018 > 2019

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 625
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Mensen bedankt dat jullie op mijn demo hebben gestemd dit kwam totaal als een verrassing dat ie als nr.1 eindigde :o ,had eerder verwacht dat de Banshee van Lars dik zou winnen omdat het een erg mooie bike is met die zilver kleurige onderdelen,Titanium cranks & die frame kleur.Alles klopte gewoon aan die hele bike maar Banshee maakt altijd erg mooie bikes :-q .

Wat betreft mijn winnende BOTY 2018 ik heb hiervoor veel bloed,zweet,tranen & liefde erin gestoken voor deze verkiezing,dat heeft zijn vruchten afgeworpen mijn jaar kan ieder geval niet meer stuk dit was wel mijn hoogte punt van dit jaar deze verkiezing winnen.

Felicitaties aan al die andere winnaars & runner ups :-q ,voor iedereen die net buiten de prijzen vielen ook erg goed dat jullie hebben mee gedaan want daar zaten ook hele mooie bikes tussen die zeker kans hadden om te winnen.

Jamis bedankt voor het organiseren van een top BOTY op naar de 2019 editie :bier:

Fijne feestdagen iedereen & een goed 2019
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Gebruikersavatar
bartsince1975
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 615
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 21:07
Mijn mountainbike: Brodie Expresso / Snowdon MK-007

Lars, je bent tweede geworden door de skinwalls. Het is hier geen retro forum, we leven in het heden en skinwall zijn uit. Verder een super mooie bike met jaloersmakende afmontage , dus zonder skinwall had je gewonnen. Gewoon volgend jaar een nieuwe bike maken met gewoon zwarte wangetjes :-q

En stiekem heb ik aan de jaren negentig ook een liefde voor skinwall overgehouden :-{
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5583
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

suravida schreef: ma 24 december 2018, 14:13

Note to self: volgend jaar een rode fiets insturen. Maar wat moet ik dan met die skinwalls... ik heb nu al BOTY 2019 stress! :o

The answer is......

.... Red Skinwalls.

Afbeelding
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16850
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Yep, met B-Twin erop!
Dan kun je niet meer stuk :-q
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Christiaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1762
Lid geworden op: za 20 december 2003, 18:43
Mijn mountainbike: Intense M6/Yeti DJ/GT Lopes 55/Yeti SuperX
Contacteer:

PaganiProductions schreef: ma 24 december 2018, 14:30 Dit is een topfiets
Afbeelding
Afbeelding
Sorry, maar dat zijn toch geen bijzondere bikes. Zo te zien een standaard 13 in dozijn afmontage, geen dingen veranderd enz. Kijk ze zullen vast goed rijden en je bent er zo te zien erg blij mee, maar heel bijzonder zijn de Orbea’s gewoon niet.
Waarom trouwens 2 vrijwel dezelfde bikes?
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Lars TB schreef: ma 24 december 2018, 16:38 Oh, toch nog even terug naar dat zilver voor de 2e plaats...


Volgens de critici: kan dat wel wat betreft de afstemming bij de rest van de fiets?





(met dank aan de Kaptein voor het mij er op wijzen)


japie carbon schreef: ma 24 december 2018, 16:41 Nee, maar goud of brons was nog erger geweest...
Ik denk dat wanneer de bike met zwart en gouden decals was opgebouwd, dat het geheel nog beter uit zou komen. Eigenlijk iemand hebben die een mooie photoshop kan maken voor Lars; decals goudkleurig. Vork zwart met gouden letters. Wel de skinwalls en donkere bruine handvatten.
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2181
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Ik zou hem dan rood of oranje fotoshoppen en dan meteen HT met een ander logo erop want die schijn je te moeten hebben :bier:
A en C vond ik niet zo,n ompetitie, maar B: slapeloze nachten :lol:
Voor mij stak de demo er bovenuit door de lak en het extra werk. Niet iets dat ik zou rijden,wel heel leuk om onder te kwijlen.
Het werk dat Lars in zijn Banshee heeft gestopt vind ik retegaaf, maar die skinwalls he :lol: , nee serieus, de afweging daarin was dat de frames van Banshee niet mijn ding zijn en er een gruwelijk mooie TallBoy stond, dus dat was mijn nr2
De 3e fiets voor mij was de gele Bird. Ik vond het niet eens zozeer de mooiste, maar hij heeft wat leuks waarvoor ik val als een blok.
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Ik zou de vork van de Banshee groen met chroom decals gedaan hebben.
Dan was ie wat mij betreft perfect in balans geweest, dat is nu qua zilver kleur niet het geval.
Ik heb hem daarom 1 punt gegeven.
De Demo is wat mij betreft de mooiste, super strakke paintjob en goed overwogen gekozen onderdelen. 3 punten dus.
Als tweede heb ik degene gekozen die (volgens mij) de eerste Kingdom op het forum had en zoals gewoonlijk er een hele strakke bike van heeft gemaakt; Hecler40. 2 punten.

In A heb ik getwijfeld tussen de nieuwkomer en HdB. Ik vind die klunker erg vet, maar HdB heeft er meer werk in gestoken door het spuitwerk.
Dus zijn bikes heb ik bekeken op mooiste paintjob en dat is die van Kermit. 3 punten
De blauwe 2 punten en de groene 1.

In C vind ik die van Surivida het mooiste, zelfbouw heeft altijd een streepje voor en deze is weer heel mooi gemaakt.
Deze had gewoon moeten winnen. 3 punten
Daarna de knalgroene Pinacle gewoon vanwege de vette kleur. 2 punten
En 1 punt voor de Genesis van Rilson, hele strakke fiets, heb ik ook nog naar gekeken maar toch voor Ti gegaan.
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

JD echt top gedaan, best wel wat werk om dit allemaal maar weer te organiseren.

Wat ego's gedeukt en wat ego's gestreeld, stiekem zijn we toch allemaal een beetje fanatiek en willen we graag winnen natuurlijk.

Ook ik ben net als Heckler wel benieuwd naar de 'ranking', ik ben natuurlijk helemaal tevreden met mijn fiets maar toch ook wel benieuwd naar hoe andere mensen hem scoren....

Leuk dat de fatbike toch ook nog puntjes heeft gehad, ik moet binnenkort echt weer wat aandacht aan Big Jon gaan besteden want ik laat hem nu te vaak staan terwijl het zo leuk rijdt... Alle podiumplekken gefeliciteerd, ik had in categorie B wel hele andere keuze's ook al vond ik de demo heel mooi en zou deze normaliter ook van mij de meeste punten hebben gehad, ik heb toch met de gedachte gestemd... welke fiets zou ik graag willen hebben... en dat moet een fiets zijn die veelzijdig is (one bike can do it all principe)
Just do Ti, or did i die?
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Felicitaties aan de winnaars. :-q
Volgens mij wel weinig stemmers dit jaar. Iets om over na te denken?
"This species has amused itself to death"
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Het waren er 68 uit mijn hoofd, 4 minder dan vorige jaar dus gezien het dalende aantal bezoekers best prima.
Nog steeds niet veel t.o.v het totaal aantal bezoekers, wellicht dat er een aantal afgeschrikt zijn door de vele sarcastische posts in de aanloop :)
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

Gewoon één (of eigenlijk geen) categorie aanhouden, dan maak je het stemmen ook een stuk laagdrempeliger.
Het telkens opnieuw opzoeken en copy/pasten had ik na 2 categoriën eigenlijk wel gehad (dat was ook één van de redenen om niet in categorie C te stemmen, het was inmiddels ook al lang bedtijd).
Had wel alle winnaars goed (ook in categorie C was de fiets van JD de gedoodverfde winnaar wat mij betreft), maar smaken verschillen, gelukkig maar :D
Winnaars gefeliciteerd, Jamis Diablo bedankt voor de organisatie en Merry Christmas voor iedereen! :bier:
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Ik heb dit jaar niet één bericht geplaatst in de boty :o
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5583
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

vibemaker schreef: ma 24 december 2018, 23:03 Ik heb dit jaar niet één bericht geplaatst in de boty :o
Na je 50ste valt het niet mee om bij de tijd te blijven. :winkie:
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Jamis Diablo schreef: ma 24 december 2018, 22:12 Het waren er 68 uit mijn hoofd, 4 minder dan vorige jaar dus gezien het dalende aantal bezoekers best prima.
Nog steeds niet veel t.o.v het totaal aantal bezoekers, wellicht dat er een aantal afgeschrikt zijn door de vele sarcastische posts in de aanloop :)
Zou echt de sarcastische posts hier debet aan zijn? Of misschien ook door de verhuftering (het toenemende egoïsme)?
Ik merk het op andere fora ook dat er veel posters zijn, maar dat er onder de posters ook een hoop one day wonders zijn, mensen die hun eigen ego komen strelen of omdat ze iets nodig hebben. Uiteraard iets simpels als gebrek aan tijd/interesse etc. kan natuurlijk ook.
“Old, not obsolete”
Plaats reactie