BOTY 2018 > 2019

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

Dice Oldskool schreef: zo 23 december 2018, 15:08 Doorslaggevend was in mijn ogen de "wow" factor. En in categorie B waren dat er toch meer dan de 3 waar ik punten voor mag geven. Ik heb bij lange na niet zoveel factoren die van invloed spelen op mijn keuze zoals Lars die heeft. Wil ik die bike zelf ook graag onder mijn kont hebben daar komt het grotendeels op neer.

De 3 bikes van Categorie B die punten van mij hebben gekregen zijn Big Deef met zijn Kingdom Vendetta X2, Stephanvd met zijn Santa Cruz - Tallboy 2019 C S-kit en Lars TB met zijn Banshee Spitfire BRG. In welke volgorde laat ik uiteraard nog in het midden. :bier:

p.s Mijn overall winnaar komt uit een andere categorie. :tong
Dank voor je puntjes Dice :D
Just do Ti, or did i die?
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Mario070 schreef: zo 23 december 2018, 15:53 Als wij nu met z'n alle onze stemmen gaan posten :-? :( in welke volgorde dan ook.....dan is de uitkomst van Jamis over een aantal dagen niet meer nodig.... :roll: voor wie er kan rekenen onder ons....rekent zelf de winnaar uit, uit alle deelnemers... :wink:
Ideaal. Dan weten we meteen wie er geen leven heeft!
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Big Deef schreef: zo 23 december 2018, 16:34

Dank voor je puntjes Dice :D
Afbeelding
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Cat A: alle 3 pareltjes, de groene heeft iets onverwoestbaars maar ondertussen wel een mooie speclist gemonteerd. En die kleur, WOW! Maar ja dan de MKV van “HdB”.
Ik heb de fiets in het echt gezien en werkelijk geen spatje verkeerd. Superstrak in de lak en dat met knikkerbusjes. Een ieder die vroeger weleens een brommerframe heeft gespoten weet dat het niet meevalt om een strakke laklaag te kunnen krijgen. Maar ook de lassen, superstrak. En de fiets is de berijder op maat geschreven. Dat is wat mij opviel tijdens de LTHT ride pas geleden.

Cat B: heel veel moois. Zelfs van standaard af al. Uiteindelijk is de X2 van Big Deef voor mij de meeste begeerlijke gebleken. Temeer omdat ik zelf lang gedacht heb aan een X2.
De Rocky van Peer heeft ook punten gehad.
Het geheel klopt gewoon. De skinwalls staan ‘m supergoed. En zelfs bij het nemen van de foto is op de details gelet. De wielen staan bijvoorbeeld precies gelijk. En dan de Vantage van Merijn. Zoals Lars al aangaf en ikzelf ook al eens, het is gewoon stoer om je frame in de kleur van je wagen te laten spuiten. Dat is mijn wens ook geweest en is er nog steeds. En ik was net te laat om het groene Vantage RR frame te kunnen kopen dat hier op het forum heeft gestaan.

Verder wel een heleboel toffe en erg mooie bikes die je eigenlijk tekort doet door ze geen punten te geven. Bijvoorbeeld de Demo, de singlespeed setup is weloverwogen en daardoor cool, maar ik
kreeg sterk het gevoel dat geld geen rol speelde. Alleen al de handvatten, in verhouding kosten die dingen een fortuin. Maar ook de BRG van Lars. Met een paar aanpassinkjes had ie wel punten gehad. De skinwalls misstaan ‘m zeker niet. Kreeg een beetje het gevoel dat de BOTY te snel kwam om er echt 1 geheel van te maken. De Kona met de rode pedalen. Dat zoiets simpels als een setje pedalen al genoeg is om een fiets een eigen look te geven. De Bardino Ti van Victor. Is echt een hele mooie bike geworden. Zelfs de kleur van de naafjes komt overeen. En zo zijn er nog wel een aantal.

Cat C: nummers 1 & 2 waren niet moeilijk. De On One van JD en de gele van Suravida (al had die wel wat betere foto’s verdient). De On One klopt gewoon zoals ie er staat, het bruin van het stuurlint, de skinwalls en het tita frame. Gewoon echt een mooi ding. De nr 3 was lastiger, maar is voor mij uiteindelijk de Genesis geworden.
“Old, not obsolete”
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Je stelt me zwaar teleur...
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Uitslag op pagina 1 :bier:
patrickvb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 27 augustus 2014, 17:29
Mijn mountainbike: Is neon geel en heeft 2 wielen

Dat die dikke Demo eerste geworden is vind ik zeer terecht:) gefeliciteerd met de winst van deze BOTY. Had niet anders verwacht:)
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Jamis Diablo schreef: zo 23 december 2018, 22:50 Uitslag op pagina 1 :bier:
Mooi gedaan, en je houdt de spanning er goed in!


Verdiende winnaars :-q



(en dat het niet aan skin wall en bruine handvatten ligt, dat bewijst natuurlijk categorie C... :roll: )
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Jamis Diablo schreef: zo 23 december 2018, 22:50 Uitslag op pagina 1 :bier:
En bedankt voor je moeite en gefeliciteerd met je overwinning!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

patrickvb schreef: zo 23 december 2018, 23:07 Dat die dikke Demo eerste geworden is vind ik zeer terecht:) gefeliciteerd met de winst van deze BOTY. Had niet anders verwacht:)
SPOILER ALERT!!!


Jamis leuk in elkaar geknutseld.
Verrassende uitslagen ook wel weer.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Thanks. Wat betreft spoilers, ik heb bewust de link op pagina 1 gezet en in de titel gezet. Hoop dat iedereen eerst daar kijkt :)
Gebruikersavatar
Tinnieman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 25 september 2010, 12:53
Mijn mountainbike: McKing Number One, soma Wolverine V2 -- Kona unit monsteravontuurding 2021

Voor mijn categorie gefeliciteerd Marius! :bier: :bier: :bier:
Bij weer en wind, in zon en regen, kom je leuke mensen tegen
http://www.strava.com/athletes/1928283
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Jamis Diablo schreef: zo 23 december 2018, 22:50 Uitslag op pagina 1 :bier:
Leuk gedaan :-q
Alle winnaars en runner ups gefeliciteerd :bier:
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10372
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Wat leuk, iets eerder dan verwacht!
Alle winnaars van harte, alle deelnemers top voor het meedoen, en Jamis... dank voor het organiseren :-q !
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Sneller dan verwacht. Leuk dat filmpje zo, spanning zat ee goed in. Het was leuk om mee te doen en ik ben tevreden met mijn 3e plek. Volgens mij zat in de top alles redelijk dicht bij elkaar.

Iedereen profociat!

En uiteraard dank aan de gastheer en scheids voor het organiseren en in goede banen leiden van de BOTY 2018.
Laatst gewijzigd door Victor1977 op ma 24 december 2018, 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie