BOTY 2018 > 2019

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Het begint hier op een vrouwen clubje te lijken. :)
Foto plaatsen, oh nee die staat net niet goed, nieuwe foto, oh nee staat toch niet helemaal zo als ik wil, nog een nieuwe foto enz. enz.
En straks staat de eerste foto weer terug.
Precies zoals je met de vrouw gaat winkelen, in de eerste winkel past ze schoenen, staan perfect, maar je moet toch de hele stad nog door om uiteindelijk in de eerste winkel terug te komen. ;-)

Ik pas deze nog aan maar trek wel een grens, 1x wisselen kan voor komen, vaker ga ik niet doen.
Ik heb ook nog een leven :-q
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Lars TB schreef: di 11 december 2018, 20:21
Marco79 schreef: di 11 december 2018, 18:48

Haha. Tja, niet iedereen heeft een diepe portemonnee, of is bereid om droog brood te eten om iig financieel aan zijn compensatiedrang te kunnen voldoen. Daarbij veel geld (uitgeven) wil niet zeggen dat je smaak hebt. :winkie:
En toch wil je mee doen?
Verliezen van jou kan ik toch niet, aangezien jij toch gediskwalificeerd wordt i.v.m. competitievervalsing.
Jij doet net voorkomen alsof je dit frame dit jaar hebt gekocht en hebt laten poedercoaten. Terwijl we allemaal weten dat jij gewoon je zwarte Banshee, de inzending van vorig jaar, van een ander kleurtje hebt laten voorzien. :evil: :D

Tja en als jij niet mee mag doen om te kunnen verliezen, dan moet toch iemand de laatste zijn. Naja laat dat mij maar zijn. Past wel bij mij, gezien de rode lantaarn tijdens de LTHT ride. :tong
“Old, not obsolete”
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Jamis Diablo schreef: di 11 december 2018, 20:48 Het begint hier op een vrouwen clubje te lijken. :)
Foto plaatsen, oh nee die staat net niet goed, nieuwe foto, oh nee staat toch niet helemaal zo als ik wil, nog een nieuwe foto enz. enz.

Ik pas deze nog aan maar trek wel een grens, 1x wisselen kan voor komen, vaker ga ik niet doen.
Ik heb ook nog een leven :-q
Hèhè :winkie: :bier:
We zijn allemaal ijdele mannetjes die schijnbaar wat moeten compenseren met te mooie en te dure fietsen. :D
Laatst gewijzigd door Marco79 op di 11 december 2018, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Moet dat anno 2018 geen genderneutaal clubje zijn?
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Nee hoor jullie zijn gewoon wijven :tong
Gebruikersavatar
Edgecrusher
All rounder
All rounder
Berichten: 104
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 21:08
Mijn mountainbike: Niner 'WFO9' & Orange Clockwork Evo29

Makkelijk schreef: ma 3 december 2018, 11:51 Categorie: C
Makkelijk / Pinnacle Arkose Custom
Specs

Afbeelding
Voor de foto(locatie) een bonuspunt ;)
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Jamis Diablo schreef: di 11 december 2018, 21:17 Nee hoor jullie zijn gewoon wijven :tong
Zegt hij met 2 inzendingen en waarvan ook nog 1 in stemmig roze.... :winkie: :bier:
“Old, not obsolete”
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

Jamis Diablo schreef: di 11 december 2018, 20:48 Het begint hier op een vrouwen clubje te lijken. :)
Foto plaatsen, oh nee die staat net niet goed, nieuwe foto, oh nee staat toch niet helemaal zo als ik wil, nog een nieuwe foto enz. enz.
En straks staat de eerste foto weer terug.
Precies zoals je met de vrouw gaat winkelen, in de eerste winkel past ze schoenen, staan perfect, maar je moet toch de hele stad nog door om uiteindelijk in de eerste winkel terug te komen. ;-)

Ik pas deze nog aan maar trek wel een grens, 1x wisselen kan voor komen, vaker ga ik niet doen.
Ik heb ook nog een leven :-q
Jamis... Je bent mijn held jonguh...

@marco, ik dacht toch echt dat een hornet een bij was.... Verdumme, ik heb een hoop zwakke momenten vandaag :o :o misschien teveel :bier: :bier:
Just do Ti, or did i die?
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Big Deef schreef: di 11 december 2018, 22:06 @marco, ik dacht toch echt dat een hornet een bij was.... Verdumme, ik heb een hoop zwakke momenten vandaag :o :o misschien teveel :bier: :bier:
Hoor maar, Hornet betekent Hoornaar :winkie:
Maar drink gerust door: :bier:
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Jamis Diablo schreef: di 11 december 2018, 20:48 Het begint hier op een vrouwen clubje te lijken. :)
Foto plaatsen, oh nee die staat net niet goed, nieuwe foto, oh nee staat toch niet helemaal zo als ik wil, nog een nieuwe foto enz. enz.
En straks staat de eerste foto weer terug.
Precies zoals je met de vrouw gaat winkelen, in de eerste winkel past ze schoenen, staan perfect, maar je moet toch de hele stad nog door om uiteindelijk in de eerste winkel terug te komen. ;-)

Ik pas deze nog aan maar trek wel een grens, 1x wisselen kan voor komen, vaker ga ik niet doen.
Ik heb ook nog een leven :-q
Ik ben blij dat jij het stokje hebt overgenomen. :-D
Frank Z
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 285
Lid geworden op: do 14 mei 2009, 21:58

Tinnieman schreef: di 11 december 2018, 14:35 Maar 22mm en stijver dan menige all mountain stuurtjes. Je vraagt je af waar de nieuwe 35 mm trend vandaan komt
Ah, ok. Wat heb je gebruikt als spacer/vulring in je stuurpen?
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Tinnieman schreef: di 11 december 2018, 14:25 het stuur is een Renthal, maar dan wel eentje die normaal alleen op motoren zit :)
Reden we 25 jaar geleden ook al mee. Toen al het 'mtb' spul gewoon brak of verboog... . :-q
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3160
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

floris500 schreef: di 11 december 2018, 13:45 Ik denk dat we nog eerder het nieuwe album van Tool krijgen dan de inzending van Lars :lol:
En dat kan zomaar ineens waarheid worden, aangezien Tool in het voorjaar met een nieuw album komt. En in de zomer met een tournee.
En ik heb kaartjes.

En dit is totaal overbodig nieuws en totaal niet gerelateerd aan het BOTY.
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

Meegs schreef: wo 12 december 2018, 12:55
floris500 schreef: di 11 december 2018, 13:45 Ik denk dat we nog eerder het nieuwe album van Tool krijgen dan de inzending van Lars :lol:
En dat kan zomaar ineens waarheid worden, aangezien Tool in het voorjaar met een nieuw album komt. En in de zomer met een tournee.
En ik heb kaartjes.

En dit is totaal overbodig nieuws en totaal niet gerelateerd aan het BOTY.
En dat is helemaal waar. En ik wens je veel plezier alvast :winkie: En 90% van de posts hier zijn overbodig dus dit kan er ook nog wel bij :lol:
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Jamis Diablo schreef: di 11 december 2018, 20:48 Ik heb ook nog een leven :-q
Niet jokken :kiss:
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Plaats reactie