Mijn Haibike power 26er Hardtail mtb klaar voor nu nieuwe foto´s 20 4 2020

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
PaganiProductions

Lars TB schreef: di 23 oktober 2018, 10:08 Gaaf project! Houd ons op de hoogte! :-q
Doe ik
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

PaganiProductions schreef: di 23 oktober 2018, 10:22
Lars TB schreef: di 23 oktober 2018, 10:08 Gaaf project! Houd ons op de hoogte! :-q
Doe ik
Daar kunnen we idd niet omheen :D
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
PaganiProductions

Heb roestplekken verwijderraar gekocht+wd40 eens kijken of het werkt
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5572
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

PaganiProductions schreef: za 20 oktober 2018, 12:28 .........besloten om ook maar een kijk te nemen in de 26er hardtail mtb wereld ......................
Afbeelding
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5590
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

De reactie van John is een mooie opsomming van Pagani zijn fietsenavontuur van de afgelopen jaren.
Het leest heel grappig maar het is nog echt gebeurd ook helaas.
PaganiProductions

Rayb81 schreef: di 23 oktober 2018, 17:24 De reactie van John is een mooie opsomming van Pagani zijn fietsenavontuur van de afgelopen jaren.
Het leest heel grappig maar het is nog echt gebeurd ook helaas.
Dit keer niet
pinda1974
All rounder
All rounder
Berichten: 93
Lid geworden op: di 30 september 2014, 23:19
Mijn mountainbike: bulls copperhead 29er

Ben benieuwd hóe dít weer gaat aflopen kwam kosten .
leuk ik ga het zeker volgen
PaganiProductions

John77 schreef: di 23 oktober 2018, 07:21 Gare zware massief stalen MTB €40,-
Nieuwe lichte vork €180,-
Nieuwe gearing €150
Nieuw licht carbon stuur €100,-
Nieuwe superlichte flats €150,-
Nieuwe banden/na 3 weken weer nieuwe banden/4 weken erna weer nieuwe banden €200,-
Alles laten monteren/na 2 weken retour voor reparaties/banden lopen leeg, weer op laten pompen €400,-
Gezichtsuitdrukking LBS €priceless.

Dit zijn leuke projecten als je alles zelf KAN en WIL doen. Maar jij staat straks, zoals nu ook is, om de week bij de LBS en dan kost het je klauwen vol geld en aan het eind van de rit koop je toch weer iets anders, want nadat je er 600 euro ingestopt hebt zijn de remblokken versleten en moet de fiets weer weg "want er komen grote kosten aan" . En het verhaal begint weer opnieuw.
Je bent nog de Carbon wielen vergeten lol
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Wouter, ff serieus... geef geen stuiver uit aan dit barrel. Het busje WD40 is al teveel. Hou gewoon je geld op zak totdat je een echte goeie basis tegenkomt.

Als ik het zo zie heeft dit ding zijn laatste jaren in de buitenlicht doorgebracht. Man wat is dat ding rot. Voor iets meer is er vast wel iets beters te vinden.
“Old, not obsolete”
PaganiProductions

Marco79 schreef: di 23 oktober 2018, 20:24 Wouter, ff serieus... geef geen stuiver uit aan dit barrel. Het busje WD40 is al teveel. Hou gewoon je geld op zak totdat je een echte goeie basis tegenkomt.

Als ik het zo zie heeft dit ding zijn laatste jaren in de buitenlicht doorgebracht. Man wat is dat ding rot. Voor iets meer is er vast wel iets beters te vinden.
De laatste eigen naar heeft er alleen op de weg mee gereden.
Ik heb deze fiets gekocht om zelf wat aan te gaan doen en singlespeed ombouw met vaste vork en verder niet teveel dure spullen erop schroeven behalve misschien een Carbon vork verder niks.
En weet dat het geen perfecte fiets maar kan je ook niet verwachten voor 40 euro meer dan 40 euro de fiets toch niet waard.
Het word een beetje een beaterbike.
Een Ratrod mtb maar onderstukken wel ok zijn voor strava fun.
Afbeelding
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Leuk zo’n beaterrod, maar die van jou is nog lang niet op het niveau als degene op de foto. Zo’n beaterrod moet je een beetje opbouwen met spulletjes die je hebt liggen.... Heel eerlijk, welke onderdelen heb jij al liggen die je kan gebruiken en niet hoeft te kopen?

Begrijp me niet verkeerd, ik snap best dat je een projectje zoekt, maar enige handigheid is wel aan te raden. Anders wordt het een dure hobby, waar later van blijkt dat je van dat geld juist wel iets leuks en kant en klaars van kon kopen. Ben bang dat je nou weer een hoop geld gaat uitgeven om vervolgens met nog steeds een frikadel als fiets te blijven zitten.
“Old, not obsolete”
PaganiProductions

Marco79 schreef: di 23 oktober 2018, 21:02 Leuk zo’n beaterrod, maar die van jou is nog lang niet op het niveau als degene op de foto. Zo’n beaterrod moet je een beetje opbouwen met spulletjes die je hebt liggen.... Heel eerlijk, welke onderdelen heb jij al liggen die je kan gebruiken en niet hoeft te kopen?

Begrijp me niet verkeerd, ik snap best dat je een projectje zoekt, maar enige handigheid is wel aan te raden. Anders wordt het een dure hobby, waar later van blijkt dat je van dat geld juist wel iets leuks en kant en klaars van kon kopen. Ben bang dat je nou weer een hoop geld gaat uitgeven om vervolgens met nog steeds een frikadel als fiets te blijven zitten.
Niks ga eerst een kijken wat ik allemaal nodig heb en past verder houd ik hier een marktplaats goed in de gaten.
Dit is een beetje het idee maar dan als mtb
https://www.youtube.com/watch?v=NfpH32XRTEU
Mtb1988
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 327
Lid geworden op: ma 16 april 2018, 22:10
Mijn mountainbike: Assen
Contacteer:

Het gelinkte filmpje is leuk,

Echter gaat dat allemaal om auto's waar voor heel veel geld aan gedaan is.
Alleen is het een sub cultuur om dan niet een glimmende auto te hebben staan maar hij is ''verroest''.

Dit is niet even een oude auto kopen, niks aan doen en je hoort bij die club.

Zelfde geldt voor de MTB, zoals de heren hier al melden, een project is leuk.
Maar wat kan je zelf?
Waar heb je tijd voor?
Wat voor budget heb je?

etc etc.

De ene week moet er op de dure orbea een nieuwe cassette omdat het kan. De andere week een ander stuur op de goedkopere orbea omdat je niet lekker zit.
Maar dan opeens koop je deze fiets.

Ben de weg wel een beetje kwijt.
Zal dit topic zeker volgen maar zal de laatste post van mij zijn:P
https://kvscycling.com/ - mijn fiets blog!
https://www.instagram.com/kvs.cycling/ - Instagram van KVS Cycling
PaganiProductions

Mtb1988 schreef: di 23 oktober 2018, 21:34 Het gelinkte filmpje is leuk,

Echter gaat dat allemaal om auto's waar voor heel veel geld aan gedaan is.
Alleen is het een sub cultuur om dan niet een glimmende auto te hebben staan maar hij is ''verroest''.

Dit is niet even een oude auto kopen, niks aan doen en je hoort bij die club.

Zelfde geldt voor de MTB, zoals de heren hier al melden, een project is leuk.
Maar wat kan je zelf?
Waar heb je tijd voor?
Wat voor budget heb je?

etc etc.

De ene week moet er op de dure orbea een nieuwe cassette omdat het kan. De andere week een ander stuur op de goedkopere orbea omdat je niet lekker zit.
Maar dan opeens koop je deze fiets.

Ben de weg wel een beetje kwijt.
Zal dit topic zeker volgen maar zal de laatste post van mij zijn:P
Omdat ik 2 kettingen kan nog met de Orbea verlopig door en andere misschien die beide fietsen hebben voorrang.
Misschien dat ik die haibike rijdbaar en zie ik het wel meer weer dat heeft geen haast.
Ga eerst de fiets een wassen en kijken of ik de ergste roest weg krijg en hij hoe de verder fiets erbij staat.
PaganiProductions

heb nog 2 bidonhouders liggen hier eentje past er bij die gene die op de fiets zit.
Plaats reactie