Mijn Haibike power 26er Hardtail mtb klaar voor nu nieuwe foto´s 20 4 2020

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3160
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Op de vork die je toont, kan inderdaad een schijfrem gemonteerd worden. Onderaan de vorkpoot (linker) zitten al bevestigingsnokjes voor je schijfrem.
Het hangt er vanaf welke remklauw je neemt of je misschien een adapter nodig hebt voor het te monteren.
PaganiProductions

Vandaag is als het goed is de fiets klaar
Gebruikersavatar
Herrick
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: do 13 oktober 2011, 09:03
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro (2018)

Ben wel benieuwd hoeveel geld dit projectje jou uiteindelijk gekost heeft. En wat het jou (in plezier) gaat opleveren.
PaganiProductions

Herrick schreef: ma 11 februari 2019, 11:08 Ben wel benieuwd hoeveel geld dit projectje jou uiteindelijk gekost heeft. En wat het jou (in plezier) gaat opleveren.
Ik schat zelf tussen de 100 150 euro.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

En voor dat geld heb je èn een fiets die je niet zelf hebt opgeknapt, èn een fiets die niet zo goed zal rijden als de andere 2...

Ik snap het niet :)
Gebruikersavatar
Tinnieman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 25 september 2010, 12:53
Mijn mountainbike: McKing Number One, soma Wolverine V2 -- Kona unit monsteravontuurding 2021

Ik wel! Elke nieuwe fiets is reden voor een feestje. Zeker voor dit bedrag!
Bij weer en wind, in zon en regen, kom je leuke mensen tegen
http://www.strava.com/athletes/1928283
zeroground
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 700
Lid geworden op: vr 15 mei 2009, 19:00

Rayb81 schreef: ma 11 februari 2019, 17:31 En voor dat geld heb je èn een fiets die je niet zelf hebt opgeknapt, èn een fiets die niet zo goed zal rijden als de andere 2...

Ik snap het niet :)
"Niet meer zo erg.
1. Daar is bijna geen werk in of je komt er niet tussen zeker niet zonder opleiding.
2. En wat nog belangrijker is kan niet veel meer fietsen zoals ik wil wat ik nu wel kan met mijn huidige baan.
3. Dingen veranderen weleens.
4. Vind fietsen leuker dan eraan werken als ik heel eerlijk ben op dit moment.
5. Maar kan natuurlijk allemaal weer veranderen je weet het nooit met mij."
©Pagani


Voor dat geld heeft hij én een fiets en 5 belangrijke inzichten. Er zijn cursussen waar je voor het dubbele met minder weggaat
PaganiProductions

zeroground schreef: ma 11 februari 2019, 22:32
Rayb81 schreef: ma 11 februari 2019, 17:31 En voor dat geld heb je èn een fiets die je niet zelf hebt opgeknapt, èn een fiets die niet zo goed zal rijden als de andere 2...

Ik snap het niet :)
"Niet meer zo erg.
1. Daar is bijna geen werk in of je komt er niet tussen zeker niet zonder opleiding.
2. En wat nog belangrijker is kan niet veel meer fietsen zoals ik wil wat ik nu wel kan met mijn huidige baan.
3. Dingen veranderen weleens.
4. Vind fietsen leuker dan eraan werken als ik heel eerlijk ben op dit moment.
5. Maar kan natuurlijk allemaal weer veranderen je weet het nooit met mij."
©Pagani


Voor dat geld heeft hij én een fiets en 5 belangrijke inzichten. Er zijn cursussen waar je voor het dubbele met minder weggaat
Ik heb fietsenmaker project gestaat ik fiets liever dan ik eraan werk.
PaganiProductions

Rayb81 schreef: ma 11 februari 2019, 17:31 En voor dat geld heb je èn een fiets die je niet zelf hebt opgeknapt, èn een fiets die niet zo goed zal rijden als de andere 2...

Ik snap het niet :)
Die fiets heb ik nodig en zal zeker anders rijden dat is toch part of the fun.
Is nog een leuke winterbeater en die kan voor alles gebruiken.
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op ma 11 februari 2019, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
PaganiProductions

Tinnieman schreef: ma 11 februari 2019, 18:19 Ik wel! Elke nieuwe fiets is reden voor een feestje. Zeker voor dit bedrag!
Voor het bedrag wat ik aan die fiets uitgeet krijg niet eens een fatsoenlijke nieuwe mtb voor.
Meer zo'n vrak van halfords/decatlon.
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op ma 11 februari 2019, 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
PaganiProductions

Herrick schreef: ma 11 februari 2019, 11:08 Ben wel benieuwd hoeveel geld dit projectje jou uiteindelijk gekost heeft. En wat het jou (in plezier) gaat opleveren.
Het was wel een stuk duurder dan die 150 euro maar die fiets s wel klaar ga het precieze bedrag niet posten.
hitchhikerzguide
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 3 december 2017, 23:28

Ok, maar je hebt er nu wel uit geleerd dus?
En hoe ziet je fiets er nu uit en welke onderdelen zitten er op? Heb je detailfoto's?
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Ben ook wel benieuwd naar foto's van het eindresultaat :-q
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1443
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

Jamis Diablo schreef: di 12 februari 2019, 13:17 Ben ook wel benieuwd naar foto's van het eindresultaat :-q
:-q
Gebruikersavatar
Herrick
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: do 13 oktober 2011, 09:03
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro (2018)

PaganiProductions schreef: ma 11 februari 2019, 22:56
Herrick schreef: ma 11 februari 2019, 11:08 Ben wel benieuwd hoeveel geld dit projectje jou uiteindelijk gekost heeft. En wat het jou (in plezier) gaat opleveren.
Het was wel een stuk duurder dan die 150 euro maar die fiets s wel klaar ga het precieze bedrag niet posten.
Maar ik ben (net als anderen) wel benieuwd hoe de fiets er nu uitziet.
Plaats reactie