Votec >>> Spot Mayhem pag 3

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

kan niet meer schreef: ma 26 augustus 2019, 23:57
TenZNL schreef: ma 26 augustus 2019, 21:26 Deze had ik even gemist, wat een prachtig ding. Dit merk kende ik ook nog niet maar past zo te zien ook wel in mijn straatje.
Veel fun en veilige km`s en wellicht zien we `m op de 5 van HG?
Dat hoop ik wel ja. :-q
Inmiddels irl gezien en idd, de foto`s doen geen recht aan de kleur :-q
Gebruikersavatar
Bartje_2.5
All rounder
All rounder
Berichten: 99
Lid geworden op: ma 29 juli 2019, 10:12
Mijn mountainbike: is te koop

Demoniac schreef: do 26 september 2019, 08:15 Die fraaie lichtblauwe Trek heb ik een paar keer voorbij zien komen, had dit topic nog niet eerder gezien dus jouw mooie Spot is me zondag helaas niet opgevallen..
Haha... Geniaal dit! Bedankt voor het compliment, met die lichtblauwe Trek dat was ik.

Wat er dan zo geniaal is?? Ik heb een beetje lopen kwijlen bij jouw Eccentric met skinwalls. Inmiddels is de Trek helaas verkocht en nee, het lag niet aan de kleur. Er is een matzwarte Eccentric voor in de plaats gekomen, met skinwalls... Dùh!! 👌

We hebben de smaak aardig gelijk lopen! :D
Bird Aeris AM160 te koop

It's extra slack, dude!
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Laatst stond er een oproep op dit forum van een NTFU-fotograaf die foto,s wilde maken voor gebruik in het tijdschrift van de NTFU. Hier had ik mij met nog 3 anderen voor opgegeven. Dat het een professionele fotograaf met daarbij behorende apparatuur is wel te zien aan de kwaliteit van de foto,s.
Dit is op de groene route van Harderwijk vanaf de watertoren naar beneden. Daar even 5 m naast de route, achter 2 bomen langs, zit dit leuke sprongetje.

Afbeelding
Copyright @ Pieter van Leeuwen

Toch ook maar even het goede voorbeeld van Dave gevolgd aangaande het Copyright. Wel zo netjes. :-q
Laatst gewijzigd door kan niet meer op ma 24 februari 2020, 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
"This species has amused itself to death"
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Kijk dat geeft een beetje kleur aan het Nederlandse mtb gebeuren! Mooie foto en leuk dat je er aan mee gedaan hebt!
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

kan niet meer schreef: zo 23 februari 2020, 13:16 Laatst stond er een oproep op dit forum van een NTFU-fotograaf die foto,s wilde maken voor gebruik in het tijdschrift van de NTFU. Hier had ik mij met nog 3 anderen voor opgegeven. Dat het een professionele fotograaf met daarbij behorende apparatuur is wel te zien aan de kwaliteit van de foto,s.
Dit is op de groene route van Harderwijk vanaf de watertoren naar beneden. Daar even 5 m naast de route, achter 2 bomen langs, zit dit leuke sprongetje.

Afbeelding
Mooi plaatje Lammert, ik denk dat ik ook nog eens wat foto's in mijn sys toon aangezien ze wel erg gaaf zijn geworden. :-q
Just do Ti, or did i die?
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Zo, al weer 2 jaar geleden dat ik hier gepost heb. :-D
De Spot is er nog steeds en zie ik voorlopig ook niet vervangen worden. Is toch alweer een ontwerp uit 2017 en de opvolger is ook weer even op de markt met natuurlijk een toch al weer een modernere geo maar deze doet het hier ook goed dus prima zo.
Deze fiets is al eens de "Skoda onder de fietsen" genoemd en ik ben bang dat de upgrades daar niet veel aan veranderd hebben. Shimano had ooit een leveringsprobleem met Xtr cranks en daarom een tussenmodel op de markt gehad. Die zit erop , wel met 'direct mount ' kettingbladen. En Bartje 2.5 wilde van zijn 200mm dropper af. Die zit nu in mijn fiets. De kraag zit precies op de zadelklem dus dat past super. :-q
Verder een ander 35 mm stuur met 76 cm breedte. Eigenlijk nauwelijks voelbaar verschil met de 31,8 en 74 cm die ik had. En ik moet nu toch echt aan de flat pedals.

Vorig jaar voor het eerst in LHR geweest. dat is toch wel even different koek ten opzichte van wat we hier voorgeschoteld krijgen.
Afbeelding

Ik was hier samen met Tie wrap die in het voorjaar een enduro wedstrijd hier had gereden en daardoor wel de meeste tracks wist te liggen.

Afbeelding
Deze is genaamd "Bar bu" en was gelegen in de hoek van Tournavaux/ Monthermé aan de andere kant van de rivier . Iets minder bekend waarschijnlijk maar zeker de moeite. En moeite kost het want je moet zelf naar boven trappen en staat met 10 minuten weer beneden. :winkie:

Afbeelding
Er was daar ook nog wel wat meer uitdaging waar ik niet aan toe ben en waarschijnlijk ook niet meer aan toe kom. :cry:

Leuke omgeving. Ene weekend wat we daar waren was er een motortrial, (die compleet verregende, het was een paar weken voor de overstroming in Limburg en toen ook al nat) het weekend erop was er een mtb-tocht waar een hele mooie lange afdaling in zat. Toevallig liepen we daar net de hond uit te laten toen de uitzetters langs kwamen. Niet meegedaan trouwens.

Dit jaar wil ik zeker terug maar ook de trails van Spa hoop ik te doen als het weer wat beter gaat worden. In mijn eigen omgeving gebruik ik de Spot minder vaak maar af en toe spelen we wat op het motortrialterrein. Zou vaker moeten want leuk om te doen en leerzaam.
Afbeelding
"This species has amused itself to death"
Gebruikersavatar
Bartje_2.5
All rounder
All rounder
Berichten: 99
Lid geworden op: ma 29 juli 2019, 10:12
Mijn mountainbike: is te koop

kan niet meer schreef: zo 20 februari 2022, 21:20 Zo, al weer 2 jaar geleden dat ik hier gepost heb. :-D

... de opvolger is ook weer even op de markt met natuurlijk een toch al weer een modernere geo

Die ene graad balhoofdshoek en 1cm langere reach is zooooooow veel beter! 🙃🤣
Bartje 2.5 wilde va
n zijn 200mm dropper af. Die zit nu in mijn fiets. De kraag zit precies op de zadelklem dus dat past super. :-q

Sjiek! 🥳
En ik moet nu toch echt aan de flat pedals.

Hou ik je aan! 🥳

Er was daar ook nog wel wat meer uitdaging waar ik niet aan toe ben en waarschijnlijk ook niet meer aan toe kom. :cry:

'Vaak bu'je te bange!'
Nee, flauw... Het is de diepte hè, maar als ik hier in NL 2 stokjes op 2 meter afstand leg, spring jij met 30/40 km/u er makkelijk overheen.

Afbeelding
Doe je dan wel ff, das een flinke afstap... 😲

Dit jaar wil ik zeker terug maar ook de trails van Spa hoop ik te doen als het weer wat beter gaat worden.

Wanneer gaan we? 🥳
Bird Aeris AM160 te koop

It's extra slack, dude!
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Bartje_2.5 schreef: di 22 februari 2022, 00:55
Die ene graad balhoofdshoek en 1cm langere reach is zooooooow veel beter! 🙃🤣
Iets meer reach zou nog wel mogen wat mij betreft.

Hou ik je aan! 🥳
Pedalen zijn er alleen nog even een paar deftige schoentjes.

'
Vaak bu'je te bange!'
Nee, flauw... Het is de diepte hè, maar als ik hier in NL 2 stokjes op 2 meter afstand leg, spring jij met 30/40 km/u er makkelijk overheen.
Zondag is het droog, (schijnt) misschien even naar "De bos"? :D Routes en het bos is toch te nat en een zootje

Wanneer gaan we? 🥳
Als het maar niet 1 dag heen en weer is. (iets met kramp in de auto zitten)

Afbeelding

Afbeelding
Zondag 27-2 Even wezen spelen in het bos samen met Bartje-2,5.
"This species has amused itself to death"
Plaats reactie