Big Deef's Kingdom Vendetta X2 wordt Vendetta X3

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Big Deef schreef: ma 4 februari 2019, 15:19 Maar misschien verander ik met de tijd wel weer eens wat.
Tegen de tijd dat je denkt dat je een Öhlins of DVO wilt hebben, dan wil ik deze wel overnemen voor een mooi prijsje.

Maar gekheid, naar mijn idee worden op een gegeven moment de verschillen tussen gewoon een goeie vork en op papier een betere vork wel zo klein dat ik niet denk dat je het verschil nog gaat merken, behalve misschien gewicht. En een betere vork voor de 1 kan voor de ander het precies niet zijn. Zie bijvoorbeeld de reviews tussen de Pike (die hoger aangeschreven staat) vs de Yari. Zeker voor de zwaardere jongens sloeg het voordeel meer uit naar de Yari.
“Old, not obsolete”
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

Wil je zeggen dat ik een zware jongen ben :evil: :tong :winkie:
Just do Ti, or did i die?
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Oh, daarom heb ik een Pike!

De Yari heeft hetzelfde chassis als de Lyrik, dus allemaal wat dikker en lomper. De Pike is een slag lichter..
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Big Deef schreef: ma 4 februari 2019, 18:55 Wil je zeggen dat ik een zware jongen ben :evil: :tong :winkie:
Waar je mee omgaat...
Ik kan het zeggen. :winkie:
“Old, not obsolete”
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

baron062 schreef: ma 4 februari 2019, 19:03 Oh, daarom heb ik een Pike!

De Yari heeft hetzelfde chassis als de Lyrik, dus allemaal wat dikker en lomper. De Pike is een slag lichter..
Jij bent dan ook een fijngevoelig mannetje. ;).
“Old, not obsolete”
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

En alweer even wat weekjes verder.

Er zijn nog wat kleine wijzigingen geweest waaronder mijn oude renthal stuurpen weer terug op de Vendetta nadat tie even uit logeren was geweest bij Heckler.

Daarnaast had ik natuurlijk nog een mudguard nodig waarbij ik geinspireerd werd door Kabookie die een mooie mudhugger op de bike heeft zitten in zijn sys, valt erg mooi om het wiel en niet geheel onbelangrijk... houdt de meeste bagger uit je ogen( heb ik vandaag gemerkt)

Erg blij ook met de vork, voldoet prima en doet het ook lekker op de remknippen in Amerongen/ hoge ginkel. Helaas nog alle nippels moeten vervangen van alu voor messing omdat deze twee weken geleden afbraken bij het stevig rijden van kombochten. De wielen hebben zich gelukkig goed gehouden...

Er is ook een pakketje op de post gegaan, zodra dat op de fiets zit wordt het geshowd... Een foto van vandaag erbij om het compleet te maken en natuurlijk ook weer de veranderingen te showen :winkie:

Afbeelding
Just do Ti, or did i die?
Ertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: do 27 augustus 2015, 11:27

Ja, die mudguard wilde ik nog vragen welke dat was, helemaal vergeten in de hitte (ahum...) van de strijd :tong
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

De mudhugger dus... Made ik de UK :-q

O ja, nog wat leuke rijfoto's die ik gisteren nog niet kon plaatsen maar vandaag wel ....

Afbeelding

Afbeelding
Just do Ti, or did i die?
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

:-q
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

En nog een klein update (grade) .

Ik heb mijn pedalen uitgeleend aan een fietsmaat die een klapvoet heeft en daardoor niet ingeklikt kan zitten. Ik had de flat pedals overgenomen van Marco (DMR V12 Magnesium) maar wilde eigenlijk toch weer flatpedals omdat de fatbike in de toekomst voorzien zou worden van flats.

Toen kwam ik op de site van superstarcomponents een titanium aanbieding tegen en ging ik het voor de grap eens configureren. De prijs viel mij eerst ontzettend tegen tot ik de discount code had ingevoerd, toen was het heel moeilijk om de 'buy' knop niet in te drukken.

Zo gezegd zo gedaan, nieuwe pedalen met titanium assen en titanium rainbow color pinnen, Ik had het grijs wel wat grijzer verwacht maar ik vind het zelf niet misstaan... Reacties zijn altijd welkom natuurlijk :wink:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just do Ti, or did i die?
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Die zouden op mijn fiets ook mooi staan :-q
Ertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: do 27 augustus 2015, 11:27

Zoals al gezegd, mooi setje Deef :-q
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Lekker bezig, maat.
Als de kleur je niet aanstaat: rondje ontstopper?
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Marco79 schreef: vr 15 maart 2019, 22:34 Lekker bezig, maat.
Als de kleur je niet aanstaat: rondje ontstopper?
Haalt die ontstopper die rainbow effect weg dan?
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Victor1977 schreef: vr 15 maart 2019, 22:47
Marco79 schreef: vr 15 maart 2019, 22:34 Lekker bezig, maat.
Als de kleur je niet aanstaat: rondje ontstopper?
Haalt die ontstopper die rainbow effect weg dan?
Nee dat niet, maar wel die grijze verf. Tenminste als de pedalen zijn geanodiseerd.
“Old, not obsolete”
Plaats reactie