Orbea nummer 2 MX 20 Budget Red rocket verkocht

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
PaganiProductions

japie carbon schreef: do 11 oktober 2018, 19:10
PaganiProductions schreef: do 11 oktober 2018, 18:56
Balhoofd en as van het wiel denk ik.
Dat had je toch al gedaan?
PaganiProductions schreef: di 9 oktober 2018, 22:10

Die had ik al afgesteld het komt toch echt van het wiel vanaf heb zelf geprobeerd.
Ik kan balhoofd ik ook zelf afstellen heb ik al vaak zat gedaan.
Ik kan het ook maar niet veel tijd meer en begon donker te worden.
En kom een twee niet zien er niks anders aan de hand is.
John77
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 17 augustus 2014, 18:08

Je hebt toch licht in je douche/wc? Zo te zien doe je alles daar.
the basic fact is no matter what you do to a turd - polish it, paint it, give it bling - it's still a turd, and there is nothing you can do about that underlying fact.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

PaganiProductions schreef: do 11 oktober 2018, 18:57
Kapitein Iglo schreef: do 11 oktober 2018, 15:03 Je omschrijft de boel ook niet echt duidelijk. Neem daar nou wat meer tijd voor, krijg je hier ook betere antwoorden.
Het is al opgelost
Ja, maar nu weet je zelf niet eens precies hoe. Is ook een tip, als je er iets van wil leren: vraag de lbs wa,t en hoe ze het gefixt hebben.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
PaganiProductions

Kapitein Iglo schreef: vr 12 oktober 2018, 09:46
PaganiProductions schreef: do 11 oktober 2018, 18:57

Het is al opgelost
Ja, maar nu weet je zelf niet eens precies hoe. Is ook een tip, als je er iets van wil leren: vraag de lbs wa,t en hoe ze het gefixt hebben.
Zal het ze vragen
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Alleen als het je echt interesseert en je het zelf wil kunnen. Anders hoeft het niet hoor :-q
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Kapitein Iglo schreef: vr 12 oktober 2018, 10:49 Alleen als het je echt interesseert en je het zelf wil kunnen. Anders hoeft het niet hoor :-q
Het is toch telkens "same shit different day" met Pagani.

Volgende x dit, volgende x dat, volgende x zo, volgende x zus.
Hij leert er nooit iets van en gaat vrolijk door met trollen.

Of het nou zijn SYS is, zijn YT tob ATB show, zijn LR of zijn tech topics. Het is allemaal even kansloos.

Het enige waar hij wel zijn best voor lijkt te doen is het ontwijken van antwoorden.

Nu weet ik wel dat Pagani een beetje "speciaal" is. Ik heb hem immers (enigszins onhandig) over de streep getrokken om erover te vertellen. Maar er zijn inmiddels zo'n 4 jaar voorbij en ik heb niet de indruk dat er ook maar iets is bijgeleerd in die 4 jaar.

Ik heb heel wat anderen verguisd zien worden om minder slechte topics en met Pagani blijven we maar bezig.

Het niveau is dusdanig laag dat ik mijzelf geregeld afvraag of ik niet toch beter af ben bij het bedenkelijke niveau van MTBpraat.
Ik kan toch niet de enige zijn.......

Natuurlijk hij heeft plezier en dat is het belangrijkste. Maar het motto van dit forum is toch: Post kwaliteit boven kwantiteit.
Ik ben nog niet veel kwalitatief goede post tegengekomen van Pagani.

Ik zal wel weer een mod over mij heen krijgen: Als het je niet zint dan reageer je toch niet...bla bla maar ik kan mijzelf niet inhouden te melden dat de topics van Pagani mi. gerust wat minder aanwezig mogen zijn.
edkars
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: di 19 augustus 2008, 23:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper comp 29
Contacteer:

Zet hem dan in je vijandenlijst Rob. Dan zie je de berichten niet meer, en hoef je je niet meer te, eh, verwonderen :-q
http://www.strava.com/athletes/682636" onclick="window.open(this.href);return false;

Hey ho, let's go!
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Ik ben het er ook wel mee eens, ik vind dat Pagani af en toe best wel wat beter zijn best mag doen om, mensen die hem willen helpen, wat beter te antwoorden en uiteraard om eerst een goed te lezen wat er getikt is.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Bowiex schreef: vr 12 oktober 2018, 12:16

Nu weet ik wel dat Pagani een beetje "speciaal" is. Ik heb hem immers (enigszins onhandig) over de streep getrokken om erover te vertellen.
Een beerput openen en dan klagen dat je er zelf in valt..... :winkie:

Bowiex schreef: vr 12 oktober 2018, 12:16
Maar er zijn inmiddels zo'n 4 jaar voorbij en ik heb niet de indruk dat er ook maar iets is bijgeleerd in die 4 jaar.
Hij heeft best wel wat geleerd sinds hij op zijn Merida met 2kg kettingslot en standaard gekleed in een spijkerbroek met werkschoenen het forum binnen kwam. :roll:
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

edkars schreef: vr 12 oktober 2018, 12:34 Zet hem dan in je vijandenlijst Rob. Dan zie je de berichten niet meer, en hoef je je niet meer te, eh, verwonderen :-q
Als jij mij verteld waar deze functie zich bevindt??? :~
Na de update niet meer te vinden. :lol:
edkars
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: di 19 augustus 2008, 23:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper comp 29
Contacteer:

Verdomd, je hebt gelijk. Niet meer te vinden, die optie.
http://www.strava.com/athletes/682636" onclick="window.open(this.href);return false;

Hey ho, let's go!
PaganiProductions

Bowiex schreef: vr 12 oktober 2018, 12:16
Kapitein Iglo schreef: vr 12 oktober 2018, 10:49 Alleen als het je echt interesseert en je het zelf wil kunnen. Anders hoeft het niet hoor :-q
Het is toch telkens "same shit different day" met Pagani.

Volgende x dit, volgende x dat, volgende x zo, volgende x zus.
Hij leert er nooit iets van en gaat vrolijk door met trollen.

Of het nou zijn SYS is, zijn YT tob ATB show, zijn LR of zijn tech topics. Het is allemaal even kansloos.

Het enige waar hij wel zijn best voor lijkt te doen is het ontwijken van antwoorden.

Nu weet ik wel dat Pagani een beetje "speciaal" is. Ik heb hem immers (enigszins onhandig) over de streep getrokken om erover te vertellen. Maar er zijn inmiddels zo'n 4 jaar voorbij en ik heb niet de indruk dat er ook maar iets is bijgeleerd in die 4 jaar.

Ik heb heel wat anderen verguisd zien worden om minder slechte topics en met Pagani blijven we maar bezig.

Het niveau is dusdanig laag dat ik mijzelf geregeld afvraag of ik niet toch beter af ben bij het bedenkelijke niveau van MTBpraat.
Ik kan toch niet de enige zijn.......

Natuurlijk hij heeft plezier en dat is het belangrijkste. Maar het motto van dit forum is toch: Post kwaliteit boven kwantiteit.
Ik ben nog niet veel kwalitatief goede post tegengekomen van Pagani.

Ik zal wel weer een mod over mij heen krijgen: Als het je niet zint dan reageer je toch niet...bla bla maar ik kan mijzelf niet inhouden te melden dat de topics van Pagani mi. gerust wat minder aanwezig mogen zijn.
Valt best mee.
Ik heb zat geleerd.
Ook al komt dat misschien niet altijd goed uit de verf.
Wil de mensen bedanken niet mij hebben bij gestaan door de jaren.
Er tegenwoordig een stuk minder fout dan vroeger en word ook wijzer.
Daarom zijn topics ook minder lang van vroeger.
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op vr 12 oktober 2018, 20:43, 4 keer totaal gewijzigd.
PaganiProductions

japie carbon schreef: vr 12 oktober 2018, 12:57 Ik ben het er ook wel mee eens, ik vind dat Pagani af en toe best wel wat beter zijn best mag doen om, mensen die hem willen helpen, wat beter te antwoorden en uiteraard om eerst een goed te lezen wat er getikt is.
soms is het best moeilijk om dat verwoord te krijgen naar een forum dat doe ik niet bewust.
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op vr 12 oktober 2018, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
PaganiProductions

Kapitein Iglo schreef: vr 12 oktober 2018, 10:49 Alleen als het je echt interesseert en je het zelf wil kunnen. Anders hoeft het niet hoor :-q
Het boeit mij zeker was ik allang gestopt met dit forum deze leuke passie genaamd mountainbiken.
Soms zijn mijn antwoorden wat minder duidelijk om het gewoon niet weet of niet de tijd heb om er na te kijken.
Niet altijd om te trollen heel soms natuurlijk wel.
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op vr 12 oktober 2018, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Ik vind dit niet erg fatsoenlijk richting Pagani. We weten dat niet iedereen hetzelfde is. Waarschijnlijk hebben jullie allemaal modelkinderen maar helaas(of gelukkig) is dat niet de echte wereld. Als je hier moeite mee hebt sla dan dit topic over.
"This species has amused itself to death"
Plaats reactie