Mijn 2018 Orbea Alma H20 ex Kom Strava Houder.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gesloten
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

Zet m op wouter, pak die kom terug! :-q
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
PaganiProductions

mauke schreef: vr 8 mei 2020, 13:10 Zet m op wouter, pak die kom terug! :-q
Dat zal effe moeten wachten tot na de service beurt voor de Alma.
En dan kan ik er eens echt voor gaan.
Denk dat ik met 34er oval ga rijden en nog een 32er oval ernaast voor Zuid Limburg bijvoorbeeld voerstreek.
En als de fiets weer vers de training weer helemaal oppakken en ook aan interval training beginnen en dan eens kijken hoe snel ik de Alma over de trails kan jagen en de grenzen gaan zoeken en langzaam gaan te toewerken naar September voor een aantal wedstrijden hopelijk.
PaganiProductions

Zeer binnenkort is mijn Alma weer klaar voor ritten wel met de xt 11 42 casette was te laat met omruilen voor een xt 11 46 cassette.
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2952
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

PaganiProductions schreef: za 16 mei 2020, 12:09 Zeer binnenkort is mijn Alma weer klaar voor ritten wel met de xt 11 42 casette was te laat met omruilen voor een xt 11 46 cassette.
Hoezo?, die is in 3 minuten gewisseld
Bird Aeris 9 blurple
PaganiProductions

novaterra schreef: za 16 mei 2020, 12:52
PaganiProductions schreef: za 16 mei 2020, 12:09 Zeer binnenkort is mijn Alma weer klaar voor ritten wel met de xt 11 42 casette was te laat met omruilen voor een xt 11 46 cassette.
Hoezo?, die is in 3 minuten gewisseld
Sorry ik ga geen 2de casette kopen dat ga ik niet meer extra aan uitgeven.
Ik zal het er meer ermee moeten doen voor mij geen probleem ik heb toch power zat nu.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1947
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Na 6 uur neemt de power meestal wel wat af ;) nou is het gelukkig vrij vlak in Alphen
PaganiProductions

Prulleman schreef: za 16 mei 2020, 13:36 Na 6 uur neemt de power meestal wel wat af ;) nou is het gelukkig vrij vlak in Alphen
Ja dat komt wel goed ik ga niet te snel vertrekken.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5597
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Te laat met terugsturen bedoel je zeker.

Anyway, 11-42 is meer dan zat.
PaganiProductions

Rayb81 schreef: zo 17 mei 2020, 00:13 Te laat met terugsturen bedoel je zeker.

Anyway, 11-42 is meer dan zat.
Ja zeker waar ik veel rij is het meer dan voldoende en ja dat bedoel ik.
Bedoel gister met mijn single Haibike gereden met 34er 16 gereden daar kom ook bijna overal boven wel met wat moeite.
Alleen voor het zuiden zou ik er nog een 32er ketting erbij komen voor iets makkelijker te klimmen.
Helaas geen oval kettingbladen voor mij de fabrikant maakt ze ze niet meer dus nu normale kettingbladen.
Kan toch best dat het toch die 11 46 xt gaat worden.
PaganiProductions

Zodra de Alma klaar is kan je weer eens wat langere ritten gaan doen +interval training hervatten.
En een kjken als we nog wat kunnen gaan stijgen op de strava raking.
Bovendien ben ik naar aan het kijken naar deze dingen voor wat meer aero op de fiets kan zitten op langere rechte stukken die niet echt technisch zijn.
https://www.sq-lab.com/en/products/inne ... arbon.html
Afbeelding
Kan ik dat ook gebruiken op mijn 700 mm stuur van de Alma.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Welke fabrikant maakt geen ovalen bladen meer?? Lijkt me nogal sterk.
Pollekes
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 9 mei 2008, 08:42
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Slayer en Canyon Stitched (Beide van m'n dochter)

Als je echt "aero" wil, kun je het ook zo doen. (of toch die gravelracer, want daar zit een smaller, krom stuur op.) :bier:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Pollekes op ma 18 mei 2020, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Training is like fighting with a gorilla.
You don't stop when you're tired, you only stop when the gorilla is tired.
PaganiProductions

japie carbon schreef: ma 18 mei 2020, 21:10 Welke fabrikant maakt geen ovalen bladen meer?? Lijkt me nogal sterk.
Waar ik ze altijd erop had kan ook maakt ze niet meer of zijn niet meer leverbaar kan ook met corona te maken hebben ik weet het ook niet.
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op ma 18 mei 2020, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
PaganiProductions

Pollekes schreef: ma 18 mei 2020, 21:12 Als je echt "aero" wil, kun je het ook zo doen. (of toch die gravelracer, want daar zit een smaller, krom stuur op.) :bier:

Afbeelding
Dat is een beetje overkill.
Gesloten