Mijn 2018 Orbea Alma H20 ex Kom Strava Houder.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gesloten
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5867
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Jamis Diablo schreef: vr 1 mei 2020, 10:00 Zo, weer lekker met zijn allen zijn motivatie de grond ingetrapt.
Met een voldaan gevoel het weekend in :-q
Nee hoor....ik trap niemand de grond in, ik lees altijd gezellig mee, en PP gaf zelf aan een uitdaging te willen aangaan en dat ook gedaan heeft :-q ik kan niet mee kijken op strava :-{ vandaar dat ik het gevraagd heb, aan de gene die daar wel zicht op hebben :-q nu is het de taak PP aan te moedigen en dat hij ook weer deze nieuwe uitdaging aan pakt :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5867
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Dus nu wacht ik zoals gewoonlijk tot er een reactie kom t .....maar de reactie :-{ PP is nu bijna 2 dagen offline :-?
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
The Flying V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9492
Lid geworden op: vr 25 april 2003, 19:42
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon CF SL 8.9

Mario070 schreef: vr 1 mei 2020, 11:19 Nee hoor....ik trap niemand de grond in, ik lees altijd gezellig mee, en PP gaf zelf aan een uitdaging te willen aangaan en dat ook gedaan heeft :-q ik kan niet mee kijken op strava :-{ vandaar dat ik het gevraagd heb, aan de gene die daar wel zicht op hebben :-q nu is het de taak PP aan te moedigen en dat hij ook weer deze nieuwe uitdaging aan pakt :-q
2:24 om 2:04.
Canyon Grand Canyon CF SL 8.9 | Canyon Grail CF SL 8.0 SL | Strava
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Mario070 schreef: vr 1 mei 2020, 11:32 Dus nu wacht ik zoals gewoonlijk tot er een reactie kom t .....maar de reactie :-{ PP is nu bijna 2 dagen offline :-?
die is 2 dagen bezig die KOM weer te pakken :D
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Victor1977 schreef: vr 1 mei 2020, 11:38
Mario070 schreef: vr 1 mei 2020, 11:32 Dus nu wacht ik zoals gewoonlijk tot er een reactie kom t .....maar de reactie :-{ PP is nu bijna 2 dagen offline :-?
die is 2 dagen bezig die KOM weer te pakken :D
Ligt al 2 dagen aan het zuurstof omdat hij de KOM te pakken heeft!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3298
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Nope...die is met een ijzervijl aan zijn fiets aan het vijlen om de fiets wat lichter te krijgen, omdat hij de KOM net niet gehaald had. ;-)
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Of hij ligt nog op de route, nadat hij onderuit is gegaan bij een poging om de KOM weer te pakken....

Misschien moeten we hem niet opjutten en zeker niet in deze tijd?
“Old, not obsolete”
PaganiProductions

Nee ik lig niet aan de zuurstof ik ben niet elke dag op dit forum heb na de kom nog een paar pr´s gepakt.
Waaronder waar ik al langer al op zat te azen ben van 19.5 km naar 20.8 km gedaan wat een redelijk technische stukje is.
En dit stukje bedoel ik https://www.strava.com/activities/33607 ... 9975070583
De rit erna https://www.strava.com/activities/3360727817
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Hoe vaak stop jij tijdens een rit? Ik zie heel vaak foto's van de gravel paden, kan je niet beter door rijden?
PaganiProductions

japie carbon schreef: ma 4 mei 2020, 22:09 Hoe vaak stop jij tijdens een rit? Ik zie heel vaak foto's van de gravel paden, kan je niet beter door rijden?
1 xper uur stop ik normaal probeer de stops kort te houden.
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2941
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

Ik ga ook mijn titel maar eens aanpassen, ik heb ook al op een paar segmenten een keer een kom gehaald(die daarna net als hier grandioos verpulvert zijn :D )
Bird Aeris 9 blurple
PaganiProductions

Bonanza schreef: do 30 april 2020, 21:39 Je KOM is al verpulverd, dus je kan je titel weer aanpassen :bier:
Dan ga ik die binnenkort weer afpakken lol.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

PaganiProductions schreef: di 5 mei 2020, 15:09 Dan ga ik die binnenkort weer afpakken lol.
Wouter, laat je niet opnaaien. Als je straks tegen een boom hangt omdat je persé die KOM wilt hebben, dan heb je het ook verloren.
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Maar je hebt het wel geprobeerd... (!)

... en daarna flag je het segment als te gevaarlijk. :bier:
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3164
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

cheeta schreef: vr 8 mei 2020, 10:35 Maar je hebt het wel geprobeerd... (!)

... en daarna flag je het segment als te gevaarlijk. :bier:
Da's pure strategie, door het segment te "flaggen" als gevaarlijk hoopt hij natuurlijk dat niemand het meer gaat rijden, zodat hij als KOM-houder blijft staan.
Heel slim van hem.

Ga zo door PP :-q
Ik vind je progressie bijzonder snel :bier:
Gesloten