Handbuilt steel: Snowdon MK4

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ik vind deze wielen heel goed staan in de Snowdon.
Het rood vd naven past (op de foto) heel goed bij de fiets.
Blank RVS spaken met zwarte velg vind ik persoonlijk heel mooi en deze klassieke wielen vind ik beter bij de fiets passen dan de CB's.
Dus als het mijn fiets zou zijn, dan zijn deze wielen een blijvertje :-q
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Over de SW.
Iedereen die een SW gebruikt is geen pannenkoek op het gebied van afstellen, dus de vork en demper staan nooit echt verkeerd.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16710
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

ThaSingleTrackMastah schreef: do 13 januari 2022, 23:53 Ik vind deze wielen heel goed staan in de Snowdon.
Het rood vd naven past (op de foto) heel goed bij de fiets.
Blank RVS spaken met zwarte velg vind ik persoonlijk heel mooi en deze klassieke wielen vind ik beter bij de fiets passen dan de CB's.
Dus als het mijn fiets zou zijn, dan zijn deze wielen een blijvertje :-q
Dat wist ik al ;-)

Het rood van de naven past er prima bij, zit ook heeeeel dicht tegen het rood van Hope aan (die zitten in de Merida dus kan het naast elkaar vergelijken). Het rood van de Sunrace cassette past er dan weer niet mooi bij maar ach. Gewoon niet teveel naar kijken :D
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
edkars
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: di 19 augustus 2008, 23:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper comp 29
Contacteer:

ThaSingleTrackMastah schreef: do 13 januari 2022, 23:53 Ik vind deze wielen heel goed staan in de Snowdon.
Het rood vd naven past (op de foto) heel goed bij de fiets.
Blank RVS spaken met zwarte velg vind ik persoonlijk heel mooi en deze klassieke wielen vind ik beter bij de fiets passen dan de CB's.
Dus als het mijn fiets zou zijn, dan zijn deze wielen een blijvertje :-q
Met Sapim spaken :o
http://www.strava.com/athletes/682636" onclick="window.open(this.href);return false;

Hey ho, let's go!
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Beetje laat maar wat een fraai frame!

(ik kijk eigenlijk nooit echt op het “show your stuff” topic)

Het fabricage verhaal is ook echt mooi!

Wat een werk.

:-q
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

kermit schreef: do 13 januari 2022, 17:55 @Dutch, is die hendel niet voor de lsc dan? Doordraaien tot (bijna) lockout?
HSC is dacht ik niet instelbaar, anders dan door met olie te gaan experimenteren en/of inwendig dingen te gaan aanpassen.
Ja vandaar mijn wat vage antwoord, de FitGrip knop behelst voornamelijk lsc maar niet enkel omdat de gehele vork stugger wordt en je niet enkel de lsc aanpast zoals de performance elite en factory dit hebben. (Lsc separaat van open middle close)
Theoretisch bekeken heeft het ene aanpassen altijd invloed op het ander, dat kun je met je DVO mooi testen door jou favo Rammstein met LSC en HSC open te rijden, met LSC 1/2 dicht en HSC open en LSC open en HSC 1/2 dicht te rijden.
(Die laatste is eigenlijk niet nodig dat voel je al als je dat insteld en wegfietst)
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Met Sapim spaken :o
Dat zie je op de foto niet en als Kermit er vertrouwen in heeft :wink:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie