" do it all " 27.5+ HT Ghost Roket. GAME OVER.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Nog een middag aan het rollen geweest op Bikepark Willingen.
Alleen maar gereden op de 4 trails die starten bij de open stoeljes lift uitgang.
Leuke flowtrail, best hard werken met de 2.8 magic mary`s om op de vlakkere stukken gang te houden om de jumps / tafels te halen maar heel leuk als het dan lukt, eind v/d middag ook nog wat jumps geoefend beneden bij de parking.
Best een tricky jump line, de bovenste lijn dan, als je namelijk te hard aankomt richting die laatste 3 jumps, dan land je na de 1e bult / jump te diep en is het ff opletten met het vervolg, even zoeken naar de juiste snelheid, maar het ging later wel redelijk. ( op me chestcam beelden van die jumpline ga ik de eerste keer ook te diep, op 2.50 min, later op de freeride ook pittig te diep, op 0.45 min.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De bovenste 1/2 van de freeride is wel tof met die jumps, maar als je de jumps hebt gehad wordt het een bochten / breed pad naar beneden, ik denk dat ze die volgend seizoen gaan aanpakken, ze waren op de bovenste sectie al bezig met kombochten en een wallride :-q
Enduro line was nat van de regen van de afgelopen dagen dat we daar waren, bovenste delen ging wel, maar het open stuk het bos in was slick, 1 schuivertje en alles zat ook gelijk onder de bagger.
Afbeelding

Video.
https://www.youtube.com/watch?v=Z8Fwc4uccM8
Laatst gewijzigd door marcomtb1972 op vr 22 oktober 2021, 05:52, 2 keer totaal gewijzigd.
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Omdat de Roket toch al onder de prut zat, gelijk maar wat laps in bikepark Winterberg gemaakt :lol:

Het was wat nattig aan het worden maar heb me een paar uurtjes prima vermaakt :-q

https://www.youtube.com/watch?v=6Pf5oBeWPhI
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Je gebruikt hem lekker :D Ik zat dinsdag met mijn Crumble op één van de Flow-lijnen (tijdens een xc-rondje door de heuvels) en heb me er prima vermaakt inclusief een klein stukje enduro onderaan de berg. Lang leve de hardtails! :-q

Zit je er heel de week? Het is wel uitdagend met het weer haha.
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

MarkMeisner schreef: do 21 oktober 2021, 10:40 Je gebruikt hem lekker :D Ik zat dinsdag met mijn Crumble op één van de Flow-lijnen (tijdens een xc-rondje door de heuvels) en heb me er prima vermaakt inclusief een klein stukje enduro onderaan de berg. Lang leve de hardtails! :-q

Zit je er heel de week? Het is wel uitdagend met het weer haha.
Thanks, ik berijd hem niet zo vaak als ik zou willen, maar het blijft een heerlijke " do it all " tractor zeg maar :-D

Filmbeelden van Willingen / Winterberg zijn van begin Oktober, dit is wel me laatste keer dat ik in Oktober deze spots aan doe, vorig jaar ook al veel regen / bagger weer.
Van het voorjaar ( Mei / Juni ) maar eens een combi Wil / WB proberen als het droog is, kan je tenminste alle trails / features berijden, me zwager en zijn zoon hebben sinds dit jaar ook hardtails :-q ( canyon Stoic ) kunnen ze ook eens proeven aan wat park trails :winkie:
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Afgelopen september met de dikke bandjes in Sölden geweest.

Vertrek punt van de NENE TRAIL
Afbeelding
Uitzicht op de OLWEITTE LINE vanuit de lift
Afbeelding
Me trouwe tractor bij de start van de NENE TRAIL
Afbeelding

2 lekkere dagen op pad geweest met me bike maatje Robert, hieronder wat actie beelden.

Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Mooi hoor, allemaal erg herkenbaar... zou zo weer terug gaan :-q
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Mooie beelden,

En die Natur Trails op de hardtail is wel echt bikkelen. Kudos.

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Thanks
Inderdaad is het op die natur Trails wat bikkelen, restant van me vullingen kwamen los op de ruigere Natur Trails in Nauders + Sefaus Fiss later in de week :lol:
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Toffe lijn in bikepark Hahnenklee, begint met wat tafels en daarna wat gap jumps. Eerst wat vertrouwen opgedaan op de tafels en daarna die gaps gedaan, kon allemaal op 1 snelheid. Het gaat nog niet perfect, maar er zit nog progressie in het ouwe lijf :winkie:

https://www.pinkbike.com/video/549795/
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Dat gaat lekker! :-q
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Thanks 👊
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

marcomtb1972 schreef: vr 27 mei 2022, 09:42 Toffe lijn in bikepark Hahnenklee, begint met wat tafels en daarna wat gap jumps. Eerst wat vertrouwen opgedaan op de tafels en daarna die gaps gedaan, kon allemaal op 1 snelheid. Het gaat nog niet perfect, maar er zit nog progressie in het ouwe lijf :winkie:

https://www.pinkbike.com/video/549795/
Dat eindegeluidje maakte het wel af. :bier:

Dat is wel mooi oefenen zo'n baan.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Met de Roket een paar lekkere follow cam runs gemaakt in bikepark WInterberg.

marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Nog een filmpje met de Roket in Bikepark WInterberg. Toffe dag met perfecte omstandigheden. En het kraken wat je af en toe hoort als ik aan zet met trappen komt niet van een lager... :(( maar daar over meer in een volgend bericht.

paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2009
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

Nice! Maar ik wist niet dat ze daar ook last van een valwind als in Leersum hadden gehad 😳
Blijft geen boom over daar..

Begrijp dat het frame het opgegeven heeft?
Plaats reactie