TREK Superfly 8; XC of Trail??

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
House
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: za 10 december 2011, 18:01
Mijn mountainbike: Custom build TREK Roscoe

arjan174 schreef:zo na het zien van jou bericht mijn superfly ook een upgrade gegeven. ik heb de vlgde. spullen besteld een oranje turbine stuur en zwart turbine zadel pen verder oranje crankboots en oranje disc rotors. en verder had ik vd week al skinwall banden van forumlid bonanza overgenomen

ik zag jou post en dacht gelijk dat is de look . ik vind m bij jou echt af zo eigenlijk jammer dat je meer trail gericht gaat opbouwen want zo is ie strak om te zien.

mijn trek is echter het zwarte 2016 model dus binnenkort mijn sys ook even aanpassen. hopelijk kijkt het niet te schreeuwerig.
Zo, dat zal er puik uit komen te zien! Ben benieuwd naar die plaatjes, die Turbine zadelpen is ook echt wel een schoonheid.
arjan174
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 645
Lid geworden op: do 17 september 2009, 20:56
Mijn mountainbike: Heuvel fs 29 (Vitus Rapide fs)

Heb nog niet alle spullen binnen maar de banden en stuur alvast gemonteerd ik vind het mooi . Bij jou is het door de blauwe letters van het frame wel een mooier geheel . De Onza staan m erg goed. Hopelijk voor het weekend de rest vd spullen binnen. Turbine zadelpen was niet meer op voorraad dus die heb ik nog even gecanceld.
Gebruikersavatar
House
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: za 10 december 2011, 18:01
Mijn mountainbike: Custom build TREK Roscoe

Tja, Raceface is nogal eens een probleem qua levertijd. Het stuur had ik eerst besteld bij BC maar na twee keer uitgesteld te zijn maar geannuleerd. Bij Chain Reaction hedden ze hem vervolgens wel op voorraad liggen.
Plaats reactie