Pyga Stage Max & Pyga Slackline

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
j---esse
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: ma 2 mei 2011, 00:47

Dit is inderdaad een frame van RCZ. De prijs zakte elke keer wat als ze weer in de brief kwamen en op een gegeven moment de beslissing toch genomen en er eentje besteld. Uit eindelijk heb ik inclusief verzending ongeveer 1/3 van de adviesprijs betaald. ;)

Verder weet ik dat de importeur biketheworld.ch in Zwitserland nog steeds pyga verkoopt. De nieuwste slackline en hyrax zijn overigens volledig aluminium en volledig gemaakt in Zuid Afrika. Er zit ook een nieuwe stage & stage Max aan te komen volgens mij.
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

Dikke fiets, ik vind de combinatie van de RS vork met het frame ook erg goed uit komen zo :-q
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

... nu heb ik z'n voorganger alleen IRL gezien, maar als ik heel eerlijk ben vond ik het 'raw' van dat frame eigenlijk mooier.

Maar als deze beter fietst: who f***ing cares.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
v_schultinge

j---esse schreef: di 2 juni 2020, 20:54 Dit is inderdaad een frame van RCZ. De prijs zakte elke keer wat als ze weer in de brief kwamen en op een gegeven moment de beslissing toch genomen en er eentje besteld. Uit eindelijk heb ik inclusief verzending ongeveer 1/3 van de adviesprijs betaald. ;)

Verder weet ik dat de importeur biketheworld.ch in Zwitserland nog steeds pyga verkoopt. De nieuwste slackline en hyrax zijn overigens volledig aluminium en volledig gemaakt in Zuid Afrika. Er zit ook een nieuwe stage & stage Max aan te komen volgens mij.
Gave fietsen! De nieuwe versie die ze net uitgebracht hebben is de Pyga Mobu. Deze is ook heel erg gaaf. Als ik niet net een nieuwe fiets had gekocht, had deze hoog op het lijstje gestaan.
Plaats reactie