Aangehaalde afstellen van de demper was 1,5 jaar geleden. Daarna nog wel aan de knoppen gedraaid. LSC is soft, HSC is stevig. Rebound daar op aangepast.
Kan het sinds kort weer bij houden in een app na het verwijderd zien worden van de Cane Creek app. Ik gebruik nu
SAGLY.
Tijdens de Ardennen ritten niet meer aan de knoppen gezeten. Ik heb de indruk dat het goed is zo.
Gebruik alle veerweg van de demper en de vork, vond ik gezien de omstandigheden logisch.
Grote voordeel van de upgrades aan de Pike is dat het door de veerweg heen zakken weg is. Er was geen support in het middengebied. Vond ik echt het grote nadeel van de originele Pike. En remknippen wegfilteren, dat doe de Pike nu ook.
LHR en de Ardennen
Was voor mij in beide gebieden de eerste keer. Roze wolk effect van de Ardennen nog vers in het geheugen
LHR blauw en zwart gereden, 2 blauwe en 2 zwarte.
Ardennen blauw en rood gereden. Spa lekker om in te komen. Met name rood in Aywaille vond ik steil. In Esneux vond ik rood geniaal. Chaudfontaine rommelige afsluiter, die sla ik een volgende keer over.
Genoeg trails op beide locaties nog niet gereden, dus wie weet stel ik mijn mening nog wel bij
(Nog diverse onderdelen vervangen: Cranks, eindelijke de RF Turbine kunnen monteren want passend gekregen met 34T; Reverb vervangen door TransX, was zo klaar met de olieleiding die bij kou niet werkt; Banden nu Maxxis DHF, stuurpen 50mm, wat prettiger klimt, iets mindere handeling)