specialized enduro 29 expert carbon 2014

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

De enduro onder handen genomen. Het volgende gedaan.

- 2 * 10 omgebouwd naar 1 * 11. Blad voor is een absolute black 30T, achter een shimano XT derailleur en een 11-42 shimano cassette
- Wielset vervangen door een 27.5 wielset met DT Swiss 350 naven en WTB frequency i25 naven en sapim sprint spaken. Schwalbe nobby nic 2.8 banden. Heb nog even 3.0 banden geprobeerd maar dit past niet, huidige banden geven voor en achter nog genoeg ruimte.
- Remmen vervangen door shimano xt
- Riser stuur
- Nieuwe hendel dropper

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Dat zijn upgrades waar je terecht blij van mag worden. :-q :-q :-q

Mooi voorblad ook.
Laatst gewijzigd door mud mate op vr 23 september 2016, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kartoffel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 339
Lid geworden op: vr 5 juni 2015, 17:38
Mijn mountainbike: Commencal Meta AM V4

Strakke bike! Hoewel menigeen het stealth-black al zat begint te worden, vind ik het toch wel weer een erg mooi apparaat. Leuk detail die gele trappers!
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

Afbeelding

Cassette omgeruild voor een shimano 11-46
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2210
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Nette bike. Waarom sloop je overigens die taco waar de voorderrie aan hoort er niet af? Ziet er meteen wat cleaner uit dan.

Edit: rij jij nog steeds met de Fox Evolution rond? Hoe vind jij die veren? Ik heb een upgrade setje gevonden waarmee de vork een stuk beter zou moeten aanspreken. Maar aangezien ik nu een Formula vork rij vind ik het zonde om nog geld uit te geven aan de Fox.

Upgrade setje: http://foxracingshox.de/FOX-TUNING-UP-G ... AT-NA.html" onclick="window.open(this.href);return false; (ook te koop bij bijv bike-components.de).
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

Als ik de houder van de derailleur eraf haal moet ik een ring hebben die de vrijgekomen ruimte opvult. Weet jij toevallig waar ik zo'n ring kan krijgen? Ik heb nog geen klagen over de vork.
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2210
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Ik heb een zakje gekregen bij de fiets. Zaten boekjes in, en een aantal klemmetjes voor de kabels. En ook zo'n ring.
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

superrob schreef:Afbeelding

Cassette omgeruild voor een shimano 11-46
Dikke bike hoor! Stealth zwart verveeld mij nooit!!! Gewoon een super mooie strakke kleur :-q
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

zonoskar schreef:Ik heb een zakje gekregen bij de fiets. Zaten boekjes in, en een aantal klemmetjes voor de kabels. En ook zo'n ring.
Ahhh, dankje. Dan moet ik even spitten en graven.
CubeZ
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 30 december 2016, 23:14
Mijn mountainbike: Cube Ltd Pro

gave bike... super die kleur mat zwart
Plaats reactie