Tja Remco, Reverse maakt nu eenmaal mooie dingenxRemcox schreef:Mooi ding, nog niet eerder tegen gekomen, laatste tijd nog in Bad Iburg geweest dan? Ivm geneuzel met landeigenaren/politie/boete's?

Tja Remco, Reverse maakt nu eenmaal mooie dingenxRemcox schreef:Mooi ding, nog niet eerder tegen gekomen, laatste tijd nog in Bad Iburg geweest dan? Ivm geneuzel met landeigenaren/politie/boete's?
BedanktxRemcox schreef:Mooi ding, nog niet eerder tegen gekomen, laatste tijd nog in Bad Iburg geweest dan? Ivm geneuzel met landeigenaren/politie/boete's?
Dat is vaak ook niet het probleem haha, de landeigenaren zijn er niet zo blij mee. Omdat alles kapot gereden zou worden. Ik ben er sinds het voorjaar niet meer geweest, maar wil binnenkort wel weer even heen.mark m schreef:BedanktxRemcox schreef:Mooi ding, nog niet eerder tegen gekomen, laatste tijd nog in Bad Iburg geweest dan? Ivm geneuzel met landeigenaren/politie/boete's?![]()
Nee, in het najaar ben ik er voor het laatst geweest. Door de geboorte van onze dochter ben ik dit jaar nog niet ver van huis geweest.
Ondanks alles wat op de fora wordt geschreven over Bad Iburg, Tecklenburg en de Hermannsweg, heb ik eigenlijk alleen maar goede ervaringen met de wandelaars, boswachter en omwonenden.