Mijn 2016 Canyon Grand-canyon-al-6-9.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gesloten
Dennis1987
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: zo 6 september 2015, 16:32

Waarom geen carbon voorvork ? Scheelt veel gewicht en heb je die vering wel echt nodig ?
Trek Farley 5
Cannondale Badboy
Gebruikersavatar
arjanvanwoudenberg
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 562
Lid geworden op: za 11 april 2015, 15:40
Mijn mountainbike: Scott Spark 900 RC Team

Ik had het met mijn opmerking niet over pagani. Het ging mij om de opmerking die een ander maakt over het feit dat je boven de 12 kg niet meer mee doet. Klopt tis aan de zware kant maar wie bepaalt of iemand ,pagani in dit geval, niet meer mee doet? Hele nare trekjes zijn dit. En nee... ik ben niet nieuw in dit topic.
Wat zal ik zeggen...…..
jimbo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 411
Lid geworden op: di 27 december 2005, 22:36

Ik meende daar toch vooral wat humor in te bespeuren
Ik mountainbike niet, ik hobbel wat door de bossen.
Gebruikersavatar
arjanvanwoudenberg
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 562
Lid geworden op: za 11 april 2015, 15:40
Mijn mountainbike: Scott Spark 900 RC Team

Ach ik kan er ook niet te zwaar aan tillen hoor. Alleen in dit geval vond ik het ondoordacht en flauw richting pagani
Wat zal ik zeggen...…..
owwwwk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2737
Lid geworden op: za 3 april 2010, 00:01
Mijn mountainbike: Nog meer plastic... :-)

Tja. Ik ben geen mede- of tegenstander van PP. We hebben hier allemaal dezelfde hobby op ons eigen niveau en met ons eigen budget. Een paar mannen die hier reageren zijn blijkbaar wel aardig gefrustreerd zo lijkt het... Als je jezelf hieraan loopt te irriteren ga dan een stuk fietsen (of zo). Heb je niets dan frustratie bij te dragen reageer dan gewoon niet.
Wat een g*l#l. Maakt t echt ook maar n reet uit wat zn fiets weegt?
> Maakt het jou iets uit hoe je fiets eruit ziet of wat ie weegt?
We hebben al tig keer gezegd dat het gewicht van de fiets niet zoveel uitmaakt
> Als het gewicht niet uitmaakt ga dan ga je toch met een fiets van een kilootje of dertig rondrijden? Ik heb nog wel een set mooie fietstassen voor je in de aanbieding. Eens kijken of het dan wat uitmaakt....
maar Pagani luistert niet. Precies hetzelfde als met de overige tips, dus hij is wel consequent. :D
>Wat PP met de reacties/adviezen doet is aan hem. Als hij slechte keuzes maakt moet hij zelf ook "op de blaren zitten". Tenzij jij de rekening gaat betalen; dan mag je (misschien) klagen.
StAlTiCa
PaganiProductions

Dennis1987 schreef:Waarom geen carbon voorvork ? Scheelt veel gewicht en heb je die vering wel echt nodig ?
Ja vind het fijn om een fiets te hebben met vering.
:D
PaganiProductions

awinkel schreef:
arjanvanwoudenberg schreef:Wat een g*l#l. Maakt t echt ook maar n reet uit wat zn fiets weegt? Spendeer daar met zn allen nog s wat pagina's aan.
Jij bent nieuw in dit topic? :D
We hebben al tig keer gezegd dat het gewicht van de fiets niet zoveel uitmaakt, maar Pagani luistert niet. Precies hetzelfde als met de overige tips, dus hij is wel consequent. :D
Ik Luister wel
Verlopig ik ga geen geld meer aan de fiets uitgeven als ik ooit nog wat geld over houd zou het misschien nog wel doen.
PaganiProductions

arjanvanwoudenberg schreef:Ik had het met mijn opmerking niet over pagani. Het ging mij om de opmerking die een ander maakt over het feit dat je boven de 12 kg niet meer mee doet. Klopt tis aan de zware kant maar wie bepaalt of iemand ,pagani in dit geval, niet meer mee doet? Hele nare trekjes zijn dit. En nee... ik ben niet nieuw in dit topic.
ik kan met 12.2 kg goed fietsen geen probleem.
En heb ik een dat een tik dat ik dingen niet echt standaard kan laten.
jimbo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 411
Lid geworden op: di 27 december 2005, 22:36

Dat is ook het nadeel van iets als een forum. Je ziet altijd weer nieuwe dingen en ideeën voorbij komen.
Ik mountainbike niet, ik hobbel wat door de bossen.
PaganiProductions

jimbo schreef:Dat is ook het nadeel van iets als een forum. Je ziet altijd weer nieuwe dingen en ideeën voorbij komen.
Klopt
Omdat we het nu over nieuwe dingen hebben.
Vandaag de eerste keer met groep gereden van de mtb club het waren geen verkeerde mensen alleen was het tempo te hoog voor mij dus half verwegen maar afgehaakt en mijn eigen dingen gedaan volgende keer maar met langzamer groep gaan rijden hopelijk gaat het dan beter.
Gebruikersavatar
arjanvanwoudenberg
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 562
Lid geworden op: za 11 april 2015, 15:40
Mijn mountainbike: Scott Spark 900 RC Team

@owwwk.......ook iets toe te voegen of laat je t bij een verzameling quotes?
Wat zal ik zeggen...…..
Karvan Cevitam
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 209
Lid geworden op: do 21 juli 2011, 11:38
Mijn mountainbike: ????? ??????

Wel fijn dat je een iets minder snelle groep kan kiezen , anders gaat de lol er snel van af lijkt me :-D
Gebruikersavatar
arjanvanwoudenberg
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 562
Lid geworden op: za 11 april 2015, 15:40
Mijn mountainbike: Scott Spark 900 RC Team

Mooi. Ieder op zn eigen niveau. Dan houd je de lol er wel in.
Wat zal ik zeggen...…..
PaganiProductions

Karvan Cevitam schreef:Wel fijn dat je een iets minder snelle groep kan kiezen , anders gaat de lol er snel van af lijkt me :-D
het is niet dat heel langzaam ben maar volgens rijden die zeker gemiddeld 20 km/h ben en ik ben normaal iets van goed 16 tot en met 18+km/h gemiddeld.
Schat dat ik voor het laats maart 2017 op de Canyon heb gereden redelijk serieus.
Zeker met die nieuwe banden setup is het erg wennen.
Binnenkort nog voorvork laten afstellen door een shockwiz te huren van lbs.
owwwwk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2737
Lid geworden op: za 3 april 2010, 00:01
Mijn mountainbike: Nog meer plastic... :-)

arjanvanwoudenberg schreef:@owwwk.......ook iets toe te voegen of laat je t bij een verzameling quotes?
Zeker. Heb ik elders hier al gedaan en via paar PB'tjes.

Laten we vooral beseffen dat iedereen op zijn/haar niveau en budget bezig is met deze sport. Er is altijd baas-boven-baas maar is allemaal niet belangrijk als je er geen plezier in hebt. Erger je op een (willekeurig) forum eraan dat mensen niets met je goedbedoelde tips doen trek dan je conclusies en reageer niet meer.
StAlTiCa
Gesloten