Titanium Gilbertson inferno - 8,5 kg

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Kijk, de beste upgrade die je nog kon doen :-q
Van Nicholas?
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1444
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

Jamis Diablo schreef: ma 18 maart 2019, 14:20 Kijk, de beste upgrade die je nog kon doen :-q
Van Nicholas?
Nee die zijn helaas niet geschikt voor ovale zadelrails.
En andere merken, die wel de optie voor ovale zadelrails bieden, zijn absurd duur..

Deze komt via Peter titanium op marktplaats. Top gozer. Super contact mee gehad en redelijk goede deal kunnen maken.
NeLite
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: do 6 december 2018, 00:03

Mooie titanium streetracer! Met 26” gaat dat lekker snel van zijn plek :-q
Gebruikersavatar
Cyclist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: ma 21 april 2014, 17:02

Blijf dit een schitterende fiets vinden. De snelheid spat er vanaf :-q
Doet me altijd terugdenken aan de streetracer die ik destijds had, dat was ook zo'n kanon: Scott Scale Ltd
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1444
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

Cyclist schreef: di 19 maart 2019, 23:41 Blijf dit een schitterende fiets vinden. De snelheid spat er vanaf :-q
Doet me altijd terugdenken aan de streetracer die ik destijds had, dat was ook zo'n kanon: Scott Scale Ltd
Die was zeker fraai en volgens mij een van de bikes die de basis vormde voor mijn Beone.
Ten tijde van de Beone heb ik eerst nog een tijdje geprobeerd een volledig zwart scott scale ltd frame te scoren waarbij het frame doorliep in de zadelpenbuis.

Helaas nooit gelukt. :-{

Deze dus
Afbeelding
Gebruikersavatar
Cyclist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: ma 21 april 2014, 17:02

Dat was inderdaad een prachtig frame, maar absoluut onbetaalbaar.

Wat vind je trouwens van die Super Moto banden? Ik vond ze altijd een beetje eng in de bochten. Zolang het rechtdoor ging liepen ze fantastisch, maar in bochten werd ik geregeld verrast. Heb een hele tijd gedacht dat het aan het frame lag.
Gebruikersavatar
Cyclist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: ma 21 april 2014, 17:02

Je Beone en de Scott die ik had zijn vrijwel hetzelfde. Alleen heb ik dat fantastisch lage gewicht nooit kunnen bereiken, hij woog toen 8,5 kg.
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1444
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

Cyclist schreef: do 21 maart 2019, 23:31 Dat was inderdaad een prachtig frame, maar absoluut onbetaalbaar.

Wat vind je trouwens van die Super Moto banden? Ik vond ze altijd een beetje eng in de bochten. Zolang het rechtdoor ging liepen ze fantastisch, maar in bochten werd ik geregeld verrast. Heb een hele tijd gedacht dat het aan het frame lag.
Eigenlijk zeer tevreden. Zowel bij droog als nat weer, bocht of geen bocht, zeer veel vertrouwen in de banden.
Rijd ze met 3,5 a 4 bar. Eigenlijk nooit problemen.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16813
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Ik had die Supermoto's op smalle velgen liggen, en dan is het wel zaak de druk hoog genoeg te houden om op straat fatsoenlijk een bocht te kunnen nemen. Iets te laag en het werd inderdaad een beetje eng...

Kan me voorstellen dat wat bredere velgen wel beter werken, het zijn tenslotte ook geen smalle rubbertjes :)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1444
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

kermit schreef: vr 22 maart 2019, 09:13 Ik had die Supermoto's op smalle velgen liggen, en dan is het wel zaak de druk hoog genoeg te houden om op straat fatsoenlijk een bocht te kunnen nemen. Iets te laag en het werd inderdaad een beetje eng...

Kan me voorstellen dat wat bredere velgen wel beter werken, het zijn tenslotte ook geen smalle rubbertjes :)
Ik weet eigenlijk niet eens (meer) wat de breedte van mijn 26 inch ZTR 355 velgen is (alle stickers verwijderd :winkie: )?
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1444
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

Tita zadelpen geplaatst.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Cyclist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: ma 21 april 2014, 17:02

Ik begrijp de upgrade en staat ook goed, maar eerlijk gezegd vond ik het geheel met een zwarte pen iets meer in evenwicht.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Daar is een simpele oplossing voor, Ti stuurpen :-q
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Jamis Diablo schreef: di 26 maart 2019, 19:14 Daar is een simpele oplossing voor, Ti stuurpen :-q
Een ee-Wings crankset. Is een mooie besteding voor je komende vakantiegeld :winkie:
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1444
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

Toch ook nog maar 2 close-ups.

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie