Het stuurlint wordt nog een keer vervangen. Dat semi-oranje past toch net niet. Heb Cinelli lint besteld in hetzelfde desing als m'n handschoenen:

Ciao
Jan
Moderator: jf
Als er een Soma-meet georganiseerd wordt, weet ik al waar die langs komt!Jan the Man schreef:Ook de gemeente heeft Soma omarmd en een pad er naar vernoemd:
![]()
Niet gefotoshopt iigv.dale c schreef:haha, brilliant (of goed ge-fotoshopt Jan)
Mooi dat oranje eheh
Dus je hebt een Soma gekocht omdat je aan het Somapad woont?Jan the Man schreef:Ook de gemeente heeft Soma omarmd en een pad er naar vernoemd:
![]()
Ook het stuurlint vervangen en ook een bidonhouder van dezelfde ontwerper Mike Giant.
Ciao
Jan
Klopt, dit pad komt in de tunnel uitPat. schreef:Ligt zelfs een Somatunnel ergens in Ede.
https://www.ede.nl/gemeente/actueel/nie ... k-geopend/" onclick="window.open(this.href);return false;
Af en toe geared, meestal SS. Door de ouderwetse buisverstellers is het razendsnel om te bouwen. Ik ben import, dus ben niet helemaal op de hoogte van de industriële historieCadexrider schreef:Coole bak weer Jan, niet meer singlespeed zie ik?!
Soma was natuurlijk jarenlang een bedrijf in Ede, dus die naam is niet vreemd hier..Grtz,
Niet echt, ik woon in een ander gedeelte van deze "stad".ThaSingleTrackMastah schreef:Dus je hebt een Soma gekocht omdat je aan het Somapad woont?