Voor wie mijn topics een beetje kent heb ik een zwak voor mijn santa cruz chameleon (link:
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... +chameleon" onclick="window.open(this.href);return false;). Na 4 jaar enorm genoten te hebben begon het echter te kriebelen.. Zou er een moderne bike zijn die voldoet aan al mijn wensen?(steekas achter, 650b, alu, mooi kleurtje, 120 mm minimaal en de wauw factor) Na veel internetspeuren, testritten op 29ers en 27,5 Ghost kato pro, giant LTD 27,5 en kona explosif was ik er uit dat het een 27,5 bike moest gaan worden. Maar toch elke keer werd ik weer verlief als ik mijn chameleon zag en erop reed. Toen ik stiekem een keer op de santa cruz site keek zag ik het de nieuwe santa cruz chameleon 650b in even mooi blauw als mijne nu. Omdat ik nu als net afgestudeerde aan het werk ben en mijn eerste loon binnen kreeg vond ik het tijd om de knoop door te hakken. Oké genoeg gelul. Het frame word half juli verwacht en moet ik dus nog even op wachten. wel heb ik alvast een speclist en foto van de eerste onderdelen die binnen zijn. Verwachte gewicht zal iets onder de 12 kg liggen. enjoy
Part:- Model:
Bottom Bracket- Shimano Xt Hollowtech 2
Brake (Front)- Shimano xt m775
Brake (Rear)- Shimano xt m775
Brake Rotor (Front)- Avid g2 185 cm
Brake Rotor (Rear)- Avid g2 185 cm
Cassette- Shimano xt casette 11-42
Cable- basic
Chain- shimano xt 11 speed
Crankset- Shimano Xt + 32 tands narrow wide
Derlr (Front)- geen
Derlr (Rear)- Sram NX