S-Works Stumpjumper World Cup 2015

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Niels3
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: di 20 mei 2014, 20:09

Als ik dit hoor ben ik blij dat ik voor de xtr heb gekozen ipv mt8.
Gebruikersavatar
The_smoker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 152
Lid geworden op: do 11 juli 2013, 20:26
Mijn mountainbike: S-Works Stumpjumper World Cup 2015

Niels3 schreef:Als ik dit hoor ben ik blij dat ik voor de xtr heb gekozen ipv mt8.
Vorig jaar de formula ook ingeruild voor Xt remmen op men comp carbon wegens "probleempjes" :D
Op zich vind ik ze heel goed werken en ze zien er ook super uit.
Alleen vandaag remden ze iets TE goed haha :-D
S-Works Stumpjumper World Cup 2015
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 4&t=117035" onclick="window.open(this.href);return false;
I Cannondale myself.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1990
Lid geworden op: za 3 september 2011, 23:10
Mijn mountainbike: *Cannondale* F-Si carbon 1. onBIKE limited edition F800.
Contacteer:

Gaat nergens over... oja, wel €7000. :o
Ben wel benieuwd wat er nu met de remmen aan de hand is geweest.
Het zijn gewoon super goede remmen. Ik denk dat het de monteur een steek (steken) heeft laten vallen.
Geluk is niet te koop, maar met een aankoop van een MTB kom je verrekkes dichtbij.
Click here to activate SYS Cannondale F-Si 1
Gebruikersavatar
The_smoker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 152
Lid geworden op: do 11 juli 2013, 20:26
Mijn mountainbike: S-Works Stumpjumper World Cup 2015

I Cannondale myself. schreef:Gaat nergens over... oja, wel €7000. :o
Ben wel benieuwd wat er nu met de remmen aan de hand is geweest.
Het zijn gewoon super goede remmen. Ik denk dat het de monteur een steek (steken) heeft laten vallen.
Fiets volledig gekuist maar piston blijft precies te dicht bij de rem staan.
Lijkt me ni zo een groot probleem om op te lossen :-q
Laatst gewijzigd door The_smoker op wo 24 december 2014, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
S-Works Stumpjumper World Cup 2015
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 4&t=117035" onclick="window.open(this.href);return false;
Timmerleon
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 335
Lid geworden op: zo 19 november 2006, 21:05
Mijn mountainbike: Bucksaw carbon, fatboy carbon

ik ken Rings goed jongens, ik zou voorzichtig zijn met beschuldigingen, social media maakt bedrijven soms te snel kapot. ik zou trouwens als klant eerst zelf eens met rings gaan praten voordat ik dit zo openlijk wegzet....my2cents
bucksaw xtr di2, scalpel SI Carbon 2017, Aeroad disc
Gebruikersavatar
The_smoker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 152
Lid geworden op: do 11 juli 2013, 20:26
Mijn mountainbike: S-Works Stumpjumper World Cup 2015

Ik was net hetzelfde aan het denken. Heb het er ook niet als beschuldiging op gezet hoor! Zeker en vast niet , daar ken ik die jongens ook veel te goed voor. Daarom leg ik de schuld ook bij Magura en niet bij Rings zelf.
Heb natuurlijk meteen de jongens gebeld en zoals gewoonlijk mocht ik meteen langskomen omdat ze dit asap willen oplossen :-D
S-Works Stumpjumper World Cup 2015
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 4&t=117035" onclick="window.open(this.href);return false;
I Cannondale myself.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1990
Lid geworden op: za 3 september 2011, 23:10
Mijn mountainbike: *Cannondale* F-Si carbon 1. onBIKE limited edition F800.
Contacteer:

De jongens van Rings gaan de bike 100% asep nakijken is mijn overtuiging.
Als dit gebeurd is en The_smoker is tevreden. Gaat deze topic weer verder als een soort reclame voor S-Works en Rings.
Zoals dit topic begonnen is.
Heb overigens vaak goede berichten van Rings vernomen uit mijn omgeving, maar dit terzijde.
Geluk is niet te koop, maar met een aankoop van een MTB kom je verrekkes dichtbij.
Click here to activate SYS Cannondale F-Si 1
Gebruikersavatar
The_smoker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 152
Lid geworden op: do 11 juli 2013, 20:26
Mijn mountainbike: S-Works Stumpjumper World Cup 2015

Zoals je al hebt gezegd het blijft een mechanische sport en eender de prijsklasse van je fiets kan je problemen verwachten. Als mijn mini probleempje is opgelost weet de leverancier in de toekomst weeral waar ze extra op moeten letten als ze een nieuwe s-works leveren :-).
S-Works Stumpjumper World Cup 2015
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 4&t=117035" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Rings-Goirle
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: do 25 december 2014, 00:02

I Cannondale myself. schreef:Rings Goirle als je de dealer bent, dit moet rap opgelost worden.
Ik hoop dat een van jullie dit leest.
Eerst geouwehxxr met ventielen, nu de remmen.
Die notabene op het droogst parcours van nl. vastlopen.

What's next. ? Jullie dus.
Staat I er al?
Natuurlijk lezen wij mee en natuurlijk gaat dit ook netjes opgelost worden zoals we dat altijd zullen proberen. Mits we hier vooraf wel de kans voor krijgen :wink:

En the_smoker kennende gaat dat vast goed komen, zowel de zitpositie als de remprobleempjes.
Gebruikersavatar
Dtcrobin
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 475
Lid geworden op: wo 8 januari 2014, 00:45

Pff, dat je zo in de verdediging moet als leverancier. Al zou je een foutje maken… Gelukkig ziet the smoker dat ook.
En dan dat commentaar van mr. Cannondale dat het topic begonnen is als een soort reclame. Zit je wat dwars ofzo?

Oh ja, beter m'n of mijn fiets dan me of men fiets. Ik weet dat het belerend overkomt, maar toch...
I Cannondale myself.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1990
Lid geworden op: za 3 september 2011, 23:10
Mijn mountainbike: *Cannondale* F-Si carbon 1. onBIKE limited edition F800.
Contacteer:

Rings-Goirle schreef:Natuurlijk lezen wij mee en natuurlijk gaat dit ook netjes opgelost worden zoals we dat altijd zullen proberen. Mits we hier vooraf wel de kans voor krijgen :wink:

En the_smoker kennende gaat dat vast goed komen, zowel de zitpositie als de remprobleempjes.
Rngs. :-q
De bedoeling is natuurlijk The_smoker te steunen, met de problematiek met zijn bike.
Niet om Rings in diskrediet te brengen, maar wel om jullie wakker te maken. (Blijkt niet nodig te zijn)
Jullie, The_smoker en de bike verdienen een kans. Dit is mijn intentie, maar is niet goed opgepakt blijkbaar door iedereen :oops:

Ik ben geen klant, zoals mijn naam al suggereert. Maar in mijn omgeving ken ik wel bikers die dat wel zijn, en goed tevreden zijn met Rings.
Verders nog bedankt voor jullie steun aan Dorst, mijn favoriete parcours. :wink:
Tìjdens VTT "Rondje Tilburg" kom ik weer een kijkje nemen in jullie snoepwinkel. :bier:
Geluk is niet te koop, maar met een aankoop van een MTB kom je verrekkes dichtbij.
Click here to activate SYS Cannondale F-Si 1
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

De andere kant is wel dat het blijkbaar normaal gevonden wordt dat je een nogal groot bedrag afrekent bij een fietsenboer en daarna bij de eerste rit al moet "sleutelen". Ik zou me in ieder geval kapot ergeren. Het valt mij in ieder geval op dat er vaak een hoog gehalte aan lbs in bescherming nemen optreed als deze een steekje lijkt te laten vallen. Alsof op die wijze de dure uitgave voor jezelf verantwoord moet worden. Natuurlijk wordt het allemaal opgelost, maar je moet weer terug met die fiets, toch allemaal gedoe.....
Gebruikersavatar
The_smoker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 152
Lid geworden op: do 11 juli 2013, 20:26
Mijn mountainbike: S-Works Stumpjumper World Cup 2015

Ik deel gewoon mijn ervaring met men nieuwe fiets en wil zeker niet met de vinger wijzen.
Ik heb destijds mijn crossmotor binnengedaaan voor een groot onderhoud zodat hij zeker niet zou vastlopen.
De eerste rit na een 600€ kostend onderhoud is hij vastgeslagen en de motorwinkel wou er totaal niet in tussenkomen! Motor is tip top binnengegaan. Was duidelijke fout door hun gemaakt en ze wilden niet delen in de kosten die ik toen had! Gat in piston , alle lagers kapot dus meer dan 1000€ koste! Dat was een ander verhaal over hoe het niet moet. Bij Rings weet ik dat het altijd goed zal komen en dat ik weer naar daar moet is ook geen probleem nu er warme chocomelk staat. Haha
S-Works Stumpjumper World Cup 2015
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 4&t=117035" onclick="window.open(this.href);return false;
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

Veel plezier met de fiets, mooi frame.
Gebruikersavatar
The_smoker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 152
Lid geworden op: do 11 juli 2013, 20:26
Mijn mountainbike: S-Works Stumpjumper World Cup 2015

Thx Peter!
Dorst is een hele beleving met deze fiets! :-)
S-Works Stumpjumper World Cup 2015
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 4&t=117035" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie