Specialized Demo 8 - Darth Vader Edition (new pics on P4)

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

cheeta schreef:Reach van een XXL valt toch nog wel mee.

TT is belachelijk lang maar dat is een definitiekwestie en tamelijk oninteressant.
Dat klinkt bekend. Verklaard de zoektocht naar meer ruimte door Peaty en Minnaar met hun off-set balhoofd sets.

Succes met verder zoeken Muddy!
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

Zo.... dat is even geleden! Na een zomer in de Alpen is er wat tijd besteed aan herstel van een gebroken hand (dat ging eigenlijk best snel!) En voorbereiding van de grote move. Resultaat: Zeer weinig gefietst met de Demo, meer met de DJ. Ander resultaat: Als ik uit het raam kijk zie ik een heuvel met big twee DH trails erop :)

We zijn verhuisd naar Australia! We wonen nu in Canberra en hebben zojuist ons eerste ritje er op zitten (was gelijk een wedstrijd, hoe bedoel je: er even in komen...).
Leuke, technische en enorme rocky trail. Die moeten we nog een paar keer doen voor we de beste lijnen dialed hebben!

Afbeelding

Wordt vervolgd, er is hier nog wel wat te ontdekken :) Stromlo, Thredbo, Majura, Isaacs Ridge, Kowen, Blue Range allemaal tussen de 15 minuten en een half uur rijden. Met als uitzondering Thredbo op krap 3 uur rijden maar daar hebben ze dan ook een lift!
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

WHAT!?!?!?! AWESOME!!!!!

Maar wel een soort vertrek met de stille trom...
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

Had ik dat niet ergens gemeld Muddy? (dat ik ging vertrekken) Iets waar we al wel een paar jaartjes mee bezig zijn maar eigenlijk/eindelijk in 2016 mogelijk werd doordat we ons huis voor een normale prijs konden verkopen.

Dus in December zijn er 6 fietsen (3 van the Missus, 3 van mezelf) naar Canberra, Australia verhuisd. Die reis duurde zo'n 10 weken. Dus de fietsen zijn pas net weer hier. Wel een upgrade gedaan op de aloude fietsendrager :)

Afbeelding
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

GAAF!!! Vette bak!
Gebruikersavatar
gomez
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 297
Lid geworden op: vr 6 november 2015, 22:14
Mijn mountainbike: Pilot Custom LTHT

Top, mooie way of life zullen we maar zeggen.
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

Thanks (beide) En ja, de reden om te emigreren is omdat we denken dat we hier een manier van leven kunnen hebben die dichter bij ons ligt. Veel natuur waar je met een goede 4x4 lekker in kunt trekken om te kamperen, te wandelen en te fietsen.

Canberra ligt aan de noordelijke voet van de Australische Alpen en die streek is nogal leeg en ongerept dus dat is fijn. We hopen hier nog een hoop te ontdekken! :)

Afbeelding


En ja, we zijn happy met onze brandweer-rode auto Muddy ;) Hier staan we na een uurtje of wat door de bush en over keien pruttelend boven op Mount Coree. Met bijna 1500 meter de hoogste berg in de 'gemeente' :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Whah gaaf. Vroeger ook veel met 4x4's gespeeld...

Hebben jullie nog een tuinhuisje om te logeren... ?hahaha
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

We hebben wel een tuinhuisje. Maar daar pas jij nooit in :P
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

:(( :(( :((
Plaats reactie