Specialized Epic WC 2014

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
Ron.l
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 896
Lid geworden op: za 3 april 2010, 22:40

Hey Mies, mooie Specialized :-q :-q ...maar dat wis je al. :wink:
Zal jullie beiden Specialized fietsen eens bewonderen als jullie weer in het mooie Montferland zijn.

Durf het bijna niet te vragen maaaaaaaaaaaaaaar mag ik een keer. :wink: :wink: :wink:
Cannondale Scalpel 29 Carbon Team**Eagle** ( 9,8 kg ) ******* Cannondale F-si Carbon 2***** Cannondale Caad 8
http://ridemymtb.com/Team-RideMyMTB/" onclick="window.open(this.href);return false;
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

spulletje! en wat weegt zo'n epische wc racer?
life starts @ 150bpm...
Gebruikersavatar
miesy06
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: do 28 juni 2012, 21:20
Mijn mountainbike: stumpjumper 2011 ,Fatboy 2014 , epic S-Works 2014 S-Works 1991

Ron.l schreef:Hey Mies, mooie Specialized :-q :-q ...maar dat wis je al. :wink:
Zal jullie beiden Specialized fietsen eens bewonderen als jullie weer in het mooie Montferland zijn.

Durf het bijna niet te vragen maaaaaaaaaaaaaaar mag ik een keer. :wink: :wink: :wink:
Nou Ron dat mag jij wel hoor , me eerste krasjes zullen er dan al wel opzitten :-{ :winkie:
Never look back
Gebruikersavatar
Ron.l
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 896
Lid geworden op: za 3 april 2010, 22:40

miesy06 schreef:
Ron.l schreef:Hey Mies, mooie Specialized :-q :-q ...maar dat wis je al. :wink:
Zal jullie beiden Specialized fietsen eens bewonderen als jullie weer in het mooie Montferland zijn.

Durf het bijna niet te vragen maaaaaaaaaaaaaaar mag ik een keer. :wink: :wink: :wink:
Nou Ron dat mag jij wel hoor , me eerste krasjes zullen er dan al wel opzitten :-{ :winkie:
:-q :-q :-q :-q
Cannondale Scalpel 29 Carbon Team**Eagle** ( 9,8 kg ) ******* Cannondale F-si Carbon 2***** Cannondale Caad 8
http://ridemymtb.com/Team-RideMyMTB/" onclick="window.open(this.href);return false;
agent mulder
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 229
Lid geworden op: di 6 oktober 2009, 14:17
Mijn mountainbike: EPIC CUSTOM, KONA ROVE LTD

Pracht bike !!

Wel ff de bidonhouders eraf en de toolbox en dan nog eens een paar mooie foto's maken ! ;-)
Gebruikersavatar
Dtcrobin
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 475
Lid geworden op: wo 8 januari 2014, 00:45

agent mulder schreef:Pracht bike !!

Wel ff de bidonhouders eraf en de toolbox en dan nog eens een paar mooie foto's maken ! ;-)
Een van de bijzondere specs van deze fully is juist dat er 2 bidonhouders op passen!
Heb zelf het zelfde boxje op mn epic, moet zeggen dat ik het heel handig vind, patroon erin, tooltje, bandje. Beter dan alle zooi op je rug, of erger nog, een zadeltasje..
Basso68
All rounder
All rounder
Berichten: 115
Lid geworden op: vr 3 september 2010, 09:42
Mijn mountainbike: BMC Teamelite TE02 * Trek Fuel EX9

Schitterende fiets Miesy! Met die mooie fiets van Wiebie erbij zijn jullie nu toch wel een beetje het Specialized promotie team geworden zo.

Volgende keer in Zeddam (TT) in het echt te bewonderen hoop ik. We maken wel een centraal plekje in de tuin vrij :winkie:
Gebruikersavatar
miesy06
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: do 28 juni 2012, 21:20
Mijn mountainbike: stumpjumper 2011 ,Fatboy 2014 , epic S-Works 2014 S-Works 1991

Basso68 schreef:Schitterende fiets Miesy! Met die mooie fiets van Wiebie erbij zijn jullie nu toch wel een beetje het Specialized promotie team geworden zo.

Volgende keer in Zeddam (TT) in het echt te bewonderen hoop ik. We maken wel een centraal plekje in de tuin vrij :winkie:
Nou volgende keer zijn we er zeker weer bij , wat ons betreft
Kan niet wachten om de kale Jacob te beklimmen :-D
Never look back
Gebruikersavatar
miesy06
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: do 28 juni 2012, 21:20
Mijn mountainbike: stumpjumper 2011 ,Fatboy 2014 , epic S-Works 2014 S-Works 1991

Afbeelding
vandaag rondje LDD gedaan. Voor het eerst de baan op de S-Works.
LDD ligt er super bij en de bike doet het echt waanzinnig goed.
Ongelofelijk wat een lol je toch kan hebben op een fiets :-q
Never look back
Gebruikersavatar
miesy06
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: do 28 juni 2012, 21:20
Mijn mountainbike: stumpjumper 2011 ,Fatboy 2014 , epic S-Works 2014 S-Works 1991

Afbeelding
Never look back
Gebruikersavatar
miesy06
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: do 28 juni 2012, 21:20
Mijn mountainbike: stumpjumper 2011 ,Fatboy 2014 , epic S-Works 2014 S-Works 1991

g60 schreef:spulletje! en wat weegt zo'n epische wc racer?
Zo weet ik niet . uit de doos hebben ze hem gewogen op 9,4 KG
Never look back
cannondalecarlos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 844
Lid geworden op: do 22 december 2011, 00:22
Mijn mountainbike: *BMC TE02 XO1 2014* *BMC TE01 X11 2014*

Mooi hoor :-q
Ik ga hem vast in het echt wel een keer zien!
En? XX1? heb ik te veel gezegd?
Gebruikersavatar
Dtcrobin
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 475
Lid geworden op: wo 8 januari 2014, 00:45

Damn.. Wat n droom van een fiets..
Gebruikersavatar
miesy06
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: do 28 juni 2012, 21:20
Mijn mountainbike: stumpjumper 2011 ,Fatboy 2014 , epic S-Works 2014 S-Works 1991

cannondalecarlos schreef:Mooi hoor :-q
Ik ga hem vast in het echt wel een keer zien!
En? XX1? heb ik te veel gezegd?

XX1 is echt super snel . Eigenlijk heel me fiets ik denk dat ik volgende keer bij TT me klimmetjes een stuk leuker vind :-q
Never look back
Gebruikersavatar
Ron.l
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 896
Lid geworden op: za 3 april 2010, 22:40

Word zweetten voor ons bij de volgende TT tijdens de klimmen. :-{
Cannondale Scalpel 29 Carbon Team**Eagle** ( 9,8 kg ) ******* Cannondale F-si Carbon 2***** Cannondale Caad 8
http://ridemymtb.com/Team-RideMyMTB/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie