Kona AbraCadabra, update/upgrade

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Opperhoofd
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1813
Lid geworden op: vr 11 april 2003, 17:47
Mijn mountainbike: hangt op zolder aan de muur

Mooie actiefoto's! :-q :-q
Gebruikersavatar
terunky
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2057
Lid geworden op: do 7 oktober 2010, 17:56
Mijn mountainbike: is van hout

voor mij was het dikke prijsverschil het zeker waard. het was een aanbieding van 330 euro totaal incl verzenden en de staalflex leidingen. ik heb al een bod van 155 euro op mijn ''oude'' zee remmen. dus valt nog wel mee.

update die ik nog had vergeten: alle 10 kogellagers vervangen van het frame, en low friction fox bushings op de rp23, en 2 buschings vervangen van de achterbrug. zwart zadel er weer opgezet omdat het witte niet zo wit meer was :tong en de 2 achterdempers perfect ingesteld. voorheen 180 psi in de rp23 en 180 psi in de kleine onderste. nu heb ik er 160 psi in de fox en 120 psi in de kleine. is een stuk beter nu : Suprised :

en de houten trap in malmedy, crappy mobiel filmpje, krijg hem helaas niet recht.

http://www.pinkbike.com/video/409602/" onclick="window.open(this.href);return false;
26'er rulezz !!
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Haha vet filmpje, flinke treden zie ik wel :p
Bij mij staat ie gewoon rechtop trouwens..
Gebruikersavatar
terunky
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2057
Lid geworden op: do 7 oktober 2010, 17:56
Mijn mountainbike: is van hout

dat is ook het probleem, sommige programma's staat hij recht sommige 90 graden gedraait. bij jou recht ? :lol: stiekem je scherm gedraaid zeker :lol:
26'er rulezz !!
michelj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 208
Lid geworden op: ma 17 oktober 2011, 13:24

Behoorlijk lastige trap zo te zien, een beetje van het bunker niveau zo te zien :-q . Alleen een beetje jammer van het VVS
Gebruikersavatar
terunky
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2057
Lid geworden op: do 7 oktober 2010, 17:56
Mijn mountainbike: is van hout

zeker lastige trap. de treden zijn op het puntje omhoog gericht. dus was beetje bang voor een OTB.

ondertussen opzoek naar een licht wielsetje, en lichte banden erop. zodat de kona ook wat beter vooruit komt op de makkelijke NL XC paadjes. de chunky monkey banden rollen echt heel zwaar. veel erger dan bijv nobby nic of mountain king.
26'er rulezz !!
Plaats reactie