Sour Crumble - Le Crumbe Est Vendu, Vive Le Crumble! - Pag. 56

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Stunning schreef: ma 5 december 2022, 20:42 60 - 70km icm 1.000hm zijn mijn MTB favorites :-q

Leuk dat je zo'n uitdagende route in midden NL hebt gevonden. Mooie omgeving daar, dat moet alleen maar genieten geweest zijn !
Het was wat fris, maar zeker goed genieten. Fijne is dat het ook gewoon vanuit huis kon, dan kon ik thuis zo onder de douche weer opwarmen :D

Rayb81 kwam op Strava al met routes van 1200 en 1500hm, dus ik denk dat mijn volgende doel 1500hm zal zijn maar dan in de buurt van Limburg. Wil ik hier 1500hm halen dan zal ik veel paden dubbel of driedubbel moeten rijden en dan gaat de lol er wel vanaf. Nu had ik ook delen dubbel, maar dan van beide kanten.

Heeft iemand een route in Limburg liggen met 1500 hoogtemeters en max 70/80km?
Johanson
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 313
Lid geworden op: ma 7 september 2020, 21:09

Zo'n rondje is wel leuk: https://strava.app.link/PaoPC5tTwvb
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Johanson schreef: di 6 december 2022, 07:11 Zo'n rondje is wel leuk: https://strava.app.link/PaoPC5tTwvb
Yes! Die ga ik eens bekijken :-q thanks
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

MarkMeisner schreef: ma 5 december 2022, 20:47 Heeft iemand een route in Limburg liggen met 1500 hoogtemeters en max 70/80km?
Makkelijk te vinden op Komoot, maar rij dan ook een keer door en ga de Millman Trail rijden. Ik had ruim 1500HM op 73 km, en dat in een sprookjesachtige omgeving.
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Giant-E schreef: di 6 december 2022, 14:05
MarkMeisner schreef: ma 5 december 2022, 20:47 Heeft iemand een route in Limburg liggen met 1500 hoogtemeters en max 70/80km?
Makkelijk te vinden op Komoot, maar rij dan ook een keer door en ga de Millman Trail rijden. Ik had ruim 1500HM op 73 km, en dat in een sprookjesachtige omgeving.
Nou, dat viel nog best tegen. Gisteravond gezocht maar bleef steken op 1200 en 1400 hoogtemeters. Als ik er verder ingedoken was dan had ik er denk wel een paar kunnen combineren, dus dat zou ik nog eens kunnen doen.

Millman is zeker mooi. Ik kom graag in Luxemburg, maar dan moet ik er weer een weekendje van maken. Dat is wat lastiger.

Vanmorgen nog even een uurtje op pad gegaan, even de benen bewegen. Het was weer genieten :-q

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Die 3e en 4e foto, de Ramenberg, behoort toch wel tot de fraaiste plekjes op de Veluwezoom. Prachtige plaatjes!
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Giant-E schreef: di 6 december 2022, 18:48 Die 3e en 4e foto, de Ramenberg, behoort toch wel tot de fraaiste plekjes op de Veluwezoom. Prachtige plaatjes!
Ik heb ook al zitten kijken om daar een screensaver van te maken

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Giant-E schreef: di 6 december 2022, 18:48 Die 3e en 4e foto, de Ramenberg, behoort toch wel tot de fraaiste plekjes op de Veluwezoom. Prachtige plaatjes!
Precies dat! Het is altijd een genot om daar te rijden.
Gebruikersavatar
Smithy
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 11 december 2017, 16:07
Mijn mountainbike: Smithy Serotone, Salsa Spearfish, Ragley Piglet, On-one Inbred, Genesis High latitude

Wat maak je toch altijd smerig mooie foto's Mark. Keep 'm coming, altijd leuk om dit topic weer te openen. Wat is het daar toch prachtig :-q
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

MarkMeisner schreef: Afbeelding
Verrassend om je frame in de Te Koop topic te zien, zonde om weg te doen, het is namelijk altijd lekker voor de progressie om een LTHT naast een fully te rijden :winkie:
Uiteindelijk toch die buizenbuiger in Wijchen opdracht gegeven voor een frame met achtervering ? Ben benieuwd, suc6 :bier:
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Ik weet van niks, maar ben het helemaal met Marco eens. Lekker die HT erbij houden. :-q

Maar kan ik uit je verkooptopic opmaken dat Sour eindelijk hun fully in de verkoop gaat gooien?
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Nou, het gaat in ieder geval niet de Double Choc worden van Sour. Het is nog onbekend wanneer die op de markt verschijnt. Ze hebben het het over het tweede kwartaal van '23, maar of ze dat ook gaan halen is niet zeker.

Wat er voor in de plaats komt weet ik ook nog niet, ik heb wel wat ideeën en of het weer zo speciaal als deze Crumble gaat worden weet ik ook nog niet.

De Crumble erbij houden lukt financieel niet en nu ik door de winter en korte dagen toch minder op de fiets zit (en nu met 39graden koorts op bed lig), was het een mooi moment om deze in de verkoop te gooien en ondertussen te kijken voor wat anders.
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

De Sour is in ieder geval goed gebruikt :-q

Benieuwd wat ervoor in de plaats komt.
Holenbeer
All rounder
All rounder
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 30 augustus 2021, 13:31
Mijn mountainbike: is rood, die zijn het snelst

MarkMeisner schreef: ma 19 december 2022, 21:12 knip

De Crumble erbij houden lukt financieel niet en nu ik door de winter en korte dagen toch minder op de fiets zit (en nu met 39graden koorts op bed lig), was het een mooi moment om deze in de verkoop te gooien en ondertussen te kijken voor wat anders.
Je weet dat zowel de winter als de koorts weer over gaat?

Zonde om dit frame te verkopen
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Holenbeer schreef: di 20 december 2022, 13:17
MarkMeisner schreef: ma 19 december 2022, 21:12 knip

De Crumble erbij houden lukt financieel niet en nu ik door de winter en korte dagen toch minder op de fiets zit (en nu met 39graden koorts op bed lig), was het een mooi moment om deze in de verkoop te gooien en ondertussen te kijken voor wat anders.
Je weet dat zowel de winter als de koorts weer over gaat?

Zonde om dit frame te verkopen
Nou, sinds vanmorgen heb ik er ook nog corona bij dus ik ben nog wel even zoet :(

Uiteraard is het zonde om te verkopen, maar het is ook mooi om er iemand anders blij mee te maken. Zo kan ik meer ervaring opdoen met andere fietsen en mijn grenzen verder verleggen. Met het nieuwe frame zal er ook een nieuw topic komen met dito plaatjes en verhalen.
Plaats reactie