Pipedream Full Moxie Desert Long

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Herman de Biker schreef: di 30 november 2021, 20:02
Klitse schreef: di 30 november 2021, 19:11

Waar woont jou Moxie? Hij/zij is van harte welkom om een keer een rondje Hellendoorn oid te doen :bier:
Kom maar met dat ding richting LHR hoor ik hem hiervandaan denken :tong

Prachtig ding Pieter!
Ook prima hoor :bier:
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
pieterw33
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: di 19 september 2017, 10:19

Klitse schreef: di 30 november 2021, 19:11 Waar woont jou Moxie? Hij/zij is van harte welkom om een keer een rondje Hellendoorn oid te doen :bier:
Die staat in Middelburg, dus dat is nog al een eindje weg haha. Maar kunnen vast wel eens ergens een Steel is real meeting doen :-q Hoop hem alleen niet al te vaak in Nederland uit te laten hoor dat mag hij alleen 1 x als test rondje, daarna moet hij door de bagger in het buitenland!
Herman de Biker schreef: di 30 november 2021, 20:02
Kom maar met dat ding richting LHR hoor ik hem hiervandaan denken :tong

Prachtige fiets Pieter!
Haha ja wilde eigenlijk van het weekend al naar Remouswamps of LHR, maar wel erg trieste weersvoorspelling op het moment.

Thanks! :-D
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

pieterw33 schreef: di 30 november 2021, 22:52
Klitse schreef: di 30 november 2021, 19:11 Waar woont jou Moxie? Hij/zij is van harte welkom om een keer een rondje Hellendoorn oid te doen :bier:
Die staat in Middelburg, dus dat is nog al een eindje weg haha. Maar kunnen vast wel eens ergens een Steel is real meeting doen :-q Hoop hem alleen niet al te vaak in Nederland uit te laten hoor dat mag hij alleen 1 x als test rondje, daarna moet hij door de bagger in het buitenland!
Veel verder kan ik niet rijden in Nederland :lol: :lol:
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Klitse schreef: di 30 november 2021, 23:06 Veel verder kan ik niet rijden in Nederland :lol: :lol:
Komt die duracell niet zo ver? :winkie:
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Marco79 schreef: wo 1 december 2021, 00:12
Klitse schreef: di 30 november 2021, 23:06 Veel verder kan ik niet rijden in Nederland :lol: :lol:
Komt die duracell niet zo ver? :winkie:
Ik bedoelde meer dat Middelburg zo ongeveer de verste afstand is vanaf mijn huis in Nederland. Maar nee, 285km in de winter, met een fiets achterop gaat die duracell niet redden :lol: .
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Prachtig frame, wow :-q
Valt me op dat stalen frames de laatste steeds mooier worden.
Ik vond de stalen frames tot enkele jaren geleden emotieloos, veel te pragmatisch, daar zie je bij de huidige frames niks meer van terug.
Tendens lijkt bijna ontstaan uit de staal 2.0 frames van HdB en Suravida?
Maar misschien zie ik het verkeerd en ben meer gehersenspoeld dan ik zelf door heb :D
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Misshien wel andersom :wink:
Gebruikersavatar
pieterw33
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: di 19 september 2017, 10:19

Gisteren nog even gewogen Frame kwam uit op 3,9 Kg. 2 x op de weegschaal gewogen en 2 x met een bagageweger. Dit was dan zonder shock, balhoofd etc. Alleen de Steekas zat er dan in.
Gebruikersavatar
Kabookie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: di 12 april 2016, 09:59

Blijf je met een setje Thunder Burts misschien nog wel onder de 16kg! :-q :winkie:
Gebruikersavatar
pieterw33
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: di 19 september 2017, 10:19

Kabookie schreef: wo 1 december 2021, 13:42 Blijf je met een setje Thunder Burts misschien nog wel onder de 16kg! :-q :winkie:
Haha op de enduro zullen waarschijnlijk nooit banden komen onder de 1KG :winkie:
DaanJ
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1266
Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
Mijn mountainbike: Star en single speed

pieterw33 schreef: wo 1 december 2021, 13:25 Gisteren nog even gewogen Frame kwam uit op 3,9 Kg. 2 x op de weegschaal gewogen en 2 x met een bagageweger. Dit was dan zonder shock, balhoofd etc. Alleen de Steekas zat er dan in.
Nog best redelijk eigenlijk. Mijn Alu Capra XL tijdje terug gewogen, was ook 3,9 kg. Dat was wel inclusief air shock, balhoofd en trapaslagers, maar trek daar 600 gram voor af, scheelt het toch niet eens zo idioot veel op het geheel. Hopelijk is deze een stukje sterker dan de Capra! :D Ben benieuwd hoe je 'm vindt rijden straks.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

pieterw33 schreef: wo 1 december 2021, 13:25 Gisteren nog even gewogen Frame kwam uit op 3,9 Kg. 2 x op de weegschaal gewogen en 2 x met een bagageweger. Dit was dan zonder shock, balhoofd etc. Alleen de Steekas zat er dan in.
Bagageweger wijkt meestal wel een paar 100 gram af is mijn ervaring.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Moet je nagaan, nog lichter dus :-q
Gebruikersavatar
pieterw33
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: di 19 september 2017, 10:19

Haha nou hij staat al in elkaar, alleen de achterrem nog even bleeden. Kabels nog even wat verder afwerken. en nog een setje STFU bike monteren en dan is hij klaar. :winkie:

Net nog even aan de bagageweger gehangen en kwam uit op 16,8 KG. Mij maakt het gewicht niet zo heel veel uit. Zal er vast nog 2k Hm mee kunnen weg trappen in een dag, en zo niet zal ik gewoon meer moeten gaan fietsen :D
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3247
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Zag al een plaatje langs komen, heel gaaf ! :-q
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Plaats reactie