Bikersdag 2012 ?

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
XTC999
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 894
Lid geworden op: zo 16 april 2006, 13:29
Mijn mountainbike: is bijna altied smerig
Contacteer:

mud mate schreef:Nijmegen zou ook zeker een goede optie zijn...
Lijkt mij ook een mooie optie en ik ben er ook nog nooit geweest...dus.
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Zuid Limburg gaat het 'm niet worden, nu ik dit alles zo lees.
Groepen te groot, teveel gidsen nodig, krijg ik niet 1-2-3 rond.
Meer dan een kleinschaligere Let's Ride zit er niet in.
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Nou noem eens een datum en plaats...
Maar wel graag 2 groepen. Ik wil gewoon lekker kunnen dieselen :wink:
Prutser
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: vr 24 augustus 2012, 20:29
Mijn mountainbike: Bulls Bushmaster 1 Disc 2013

Laatste weekend van oktober in Nijmegen? Ik weet de paden hier in de buurt allemaal nog niet te liggen, maar ik wil eventueel wel helpen met het opzetten ervan. Het is hier wel een grote modderboel als het even wat slecht weer is geweest.. Dat is dan weer minder.
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Nou, dan prutsen we er toch wat moois van.. prutser.....
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

Ik lees WE. Als Robsterretje je helpt komt het helemaal goed en zie verkapt dat hij zijn diensten aanbied...
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

aurelius schreef:Zuid Limburg gaat het 'm niet worden, nu ik dit alles zo lees.
Groepen te groot, teveel gidsen nodig, krijg ik niet 1-2-3 rond.
Meer dan een kleinschaligere Let's Ride zit er niet in.
Met al die GPS'en op het forum heb je zo een paar extra gidsen ;)

De trend om groepen op te delen onderstreep ik niet; ik ben voorstander van één grote groep, die zich aan het tempo van de wat mindere goden aanpast. Het is naast een "ride" ook vooral een grote "meet-and-chat", het rijden is slechts een goed excuus ervoor. Door groepen op te delen sluit je dus een deel al uit van het andere deel.

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Wie weet... eerst MH2D volgende week, dan BBC in oktober... misschien voor iets in november/december, halen we het toch nog net in 2012??
Maar Nijmegen is natuurlijk ook een fan-tas-ti-sche omgeving :-q ...
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

shiverer schreef:De trend om groepen op te delen onderstreep ik niet; ik ben voorstander van één grote groep, die zich aan het tempo van de wat mindere goden aanpast. Het is naast een "ride" ook vooral een grote "meet-and-chat", het rijden is slechts een goed excuus ervoor. Door groepen op te delen sluit je dus een deel al uit van het andere deel.
Ik wel, de verschillen in uithoudingsvermogen en technische capaciteiten zijn vaak gewoon te groot en dan is het voor niemand leuk. Ik zie er eigenlijk alleen maar voordelen in, als je twee groepen maakt kan iedereen zich vermaken. Daar komt nog bij dat zeker later in het jaar als het wat frisser wordt het niet prettig is als je met een grote groep rijd en lang op elkaar moet wachten. Als je de pauze's zo inricht dat beide groepen elkaar op dezelfde plaats treffen kun je daar prima meeten en chatten.

Maareh, diegenen die het organiseren mogen van mij die keuze zelf maken. Ere wie ere toekomt. Zou leuk zijn als er toch nog iets georganiseerd wordt.
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

George schreef: Zou leuk zijn als er toch nog iets georganiseerd wordt.
Inderdaad! Er zijn wat dat betreft ideeën genoeg. Nu nog de mensen die deze ideeën willen uitvoeren. En of er dan één grote groep is of 2 kleinere groepen maakt me niks uit. Dan na de tijd maar een BBQ & bierfeest organiseren voor het socializen :bier:
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Jelle1707 schreef: Dan na de tijd maar een BBQ & bierfeest organiseren voor het socializen :bier:

En die organiseer jij dan...?

shiverer schreef:De trend om groepen op te delen onderstreep ik niet; ik ben voorstander van één grote groep, die zich aan het tempo van de wat mindere goden aanpast. Het is naast een "ride" ook vooral een grote "meet-and-chat", het rijden is slechts een goed excuus ervoor. Door groepen op te delen sluit je dus een deel al uit van het andere deel.

En deze onderstreep ik ook niet. Gisteren meegereden met de LDD en daar had je ook verschillende groepen. Nu is er niets te zeggen of een diesel groep een technisch minder route hoeft te rijden. Maar je hebt wel duidelijk de gangmakers en de dieselaars. En voor beiden is het niet aantrekkelijk gelijk te rijden. Ik rij met mijn lichaamsbouw/conditie nu eenmaal wat minder makkelijk omhoog, naar beneden heb ik daartegen geen enkel probleem dan werkt mijn lichaamsbouw en techniek weer in het voordeel :lol: Maar met lange klimmen en lange horizontale stukken zie je mij echt niet een megahoog gemiddelte trappen. Gisteren ook maar weer duidelijk dat er op een route van 26 km een tijdsverschil word gereden van een 15 a 20 minuten.
Laatst gewijzigd door mud mate op do 30 augustus 2012, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

mud mate schreef: En die organiseer jij dan...?
Als jij de bikersdag organiseert wel :wink:
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Dat komt goed zodra, ik beide lussen Zaltbommel heb liggen. Dan herinner ik je aan deze uitspraak :-q :bier:
rudie20vt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: zo 22 juli 2012, 13:27
Mijn mountainbike: giant anthem x 29er

ott schreef:Kan iemand uut de buurt van Haaksbergen zich melden, lijkt me leuk om daar te meeten, nieuwe route toch?
Ik kan het wel eens overleggen met alexander over een meeting hier in haaksbergen.
Dom wean heendert nich ' t wördt pas slim a-j ' t zölf nich deur hebt
Prutser
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: vr 24 augustus 2012, 20:29
Mijn mountainbike: Bulls Bushmaster 1 Disc 2013

Ik heb net RobSter gepmed over een bikersdag in Nijmegen. Even kijken of dat allemaal gaat lukken met plannen enzo. :p
Plaats reactie