Wordt het niet weer eens tijd? (deel II)

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Ik geloof dat de bikerskoorts weer enigzins begint los te barsten m.b.t. de eerstvolgende bikersdag.

CrazyCarrot heeft al weken jeuk en ook bij het topic over de kleding van Mountainbike.nl merk je dat iedereen er weer zin in krijgt.

Vlak na het uitleveren van de kleding een weekend prikken lijkt me een goede optie.

Maar nu: Welke lokatie en wie gaan er gidsen ?
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

POLL !!!
<3
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Rodger schreef:POLL !!!
Als de betreffende moderator dan gelijk even wil kijken waar we de vorige keer op uitgekomen zijn qua mogelijkheden en gidsen 8)
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Punt 1: Als het maar niet weer Limburg is :wink:
Punt 2: Als het maar zeker niet op 7 of 14 mei is, want dan lig ik in een nog uit te kiezen warm land op het strand. 8)

Verder ben ik het krabben zat :-? , ik heb al lange tijd jeuk :( , en wil weer eens wat fietsen op een videofilm zetten. :-q
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

Ik ga voor 7 mei, nee 14 mei... nee of toch 7 mei.
<3
Gebruikersavatar
kokopelli
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4628
Lid geworden op: za 25 juni 2005, 00:14
Mijn mountainbike: yeti
Contacteer:

Rodger schreef:Ik ga voor 7 mei, nee 14 mei... nee of toch 7 mei.
Ik wist niet dat je zo'n hekel aan Carrot had :tong
team funride
YETICYCLES.NL
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Rodger schreef:Ik ga voor 7 mei, nee 14 mei... nee of toch 7 mei.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: enz. Binnenkort wordt Dintelmoord wederom opgeschrikt. :wink:
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Ik vind alles goed, als het maar mooi weer is, de bodem maar niet drassig is, het maar niet al te snel is zodat ik nog wat conditie kan kweken en flink wat kilo's kwijt kan raken, ik geen lekke band krijg, Rodger ook met een XC-fiets komt, anderen ook geen lekke band krijgen, we niet 5 km/u rijden met elke 2 km een stop, we niet 30 km/u rijden zonder stops, we onderweg nog ergens wat water kunnen halen, we na afloop lekker frieten of pannenkoeken kunnen eten, ik niet om 6 uur 's ochtends al in de auto moet zitten, we niet al om 10 uur op de bike zitten, het maar niet op een maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag of zaterdag is, het niet in het weekend rond de 23e en 27e mei is en mijn fiets gewoon in orde blijft.
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

jf schreef:Ik vind alles goed, als het maar mooi weer is, de bodem maar niet drassig is, het maar niet al te snel is zodat ik nog wat conditie kan kweken en flink wat kilo's kwijt kan raken, ik geen lekke band krijg, Rodger ook met een XC-fiets komt, anderen ook geen lekke band krijgen, we niet 5 km/u rijden met elke 2 km een stop, we niet 30 km/u rijden zonder stops, we onderweg nog ergens wat water kunnen halen, we na afloop lekker frieten of pannenkoeken kunnen eten, ik niet om 6 uur 's ochtends al in de auto moet zitten, we niet al om 10 uur op de bike zitten, het maar niet op een maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag of zaterdag is, het niet in het weekend rond de 23e en 27e mei is en mijn fiets gewoon in orde blijft.
Ik mis nog ontbijt op bed!
mozes
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 413
Lid geworden op: vr 9 september 2005, 19:36

veel eisend ben je gelukkig niet :lol:
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Gingen we nou een datum uitzoeken, of wat?

Zondag 21 mei lijkt mij een aardige optie, maar 28 is ook goed.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Lenney
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 699
Lid geworden op: vr 27 februari 2004, 20:41
Mijn mountainbike: Specialized FSR
Contacteer:

Maakt me geen reet uit welke datum. Als het maar mooi weer is!
Mountainbiken: huis der egotrippers, moraalridders en minderwaardigheidscomplexen!
Gebruikersavatar
kokopelli
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4628
Lid geworden op: za 25 juni 2005, 00:14
Mijn mountainbike: yeti
Contacteer:

jf schreef:Ik vind alles goed, als de bodem maar niet drassig is
We gaan op de water-fiets :tong
team funride
YETICYCLES.NL
PT
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 683
Lid geworden op: wo 6 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Epic '07 & Tricross '08
Contacteer:

Deze poll betekent in ieder geval dat de nieuwe mountainbike.nl kleding uiterlijk de eerste week van mei binnen is toch?
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

PT schreef:Deze poll betekent in ieder geval dat de nieuwe mountainbike.nl kleding uiterlijk de eerste week van mei binnen is toch?
Ga er maar niet van uit, de datum was meer om mij te treiteren, (wat nog aardig gelukt is ook :evil: ),

ik heb geen idee wanneer de shirtjes binnen zijn, daarvoor moet je toch bij Bas of Monique zijn. Maar ik denk dat we daar binnenkort ook wel bericht van de levertijd zullen krijgen.
Gesloten