Reisverslag Tirol

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
trustebiel
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 616
Lid geworden op: ma 1 augustus 2005, 23:49

Ben op uitnodiging van 'Tirol Werbung', een toeristenpromotiebureau, vier dagen wezen biken in Tirol. Een verslag daarvan staat op www.tomrustebiel.nl , onder portfolio.

Over drie weken ga ik wederom die kant op. Dan naar de Zugspitze. Een verslag daarvan volgt uiteraard ook!
jeroenh
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 25 mei 2008, 11:35

trustebiel schreef:Ben op uitnodiging van 'Tirol Werbung', een toeristenpromotiebureau, vier dagen wezen biken in Tirol. Een verslag daarvan staat op www.tomrustebiel.nl , onder portfolio.

Over drie weken ga ik wederom die kant op. Dan naar de Zugspitze. Een verslag daarvan volgt uiteraard ook!
mooi verslag. Leuk ook dat stuk over de bergen in de Tour, leest heel anders nadat je zelf op de mtb omhoog gegaan bent.
Evil R
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 515
Lid geworden op: do 11 maart 2004, 22:28
Mijn mountainbike: Turner 5 Spot

Hey bedankt voor je mooie verslag! :-q
This can’t go on, I must inform the law!
snwbrdr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 1 mei 2005, 21:03
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper Comp
Contacteer:

Mooi verslag. Erg herkenbare stukken aangezien ik in dezelfde regio op vakantie geweest ben dit jaar. Super mooie omgeving daar en uitstekende bikemogelijkheden. Weer was blijkbaar wel beter bij jou.
Tekeningetjes, ontwerpjes enz @ haraldschipper.nl !

Supergave MTB foto's @ mtbpics.nl !
Plaats reactie