Trip Pyreneen - huurfiets

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 443
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Begin november ga ik een weekje Pyreneen doen. Mooie enduro-tochten. Alleen: mijn Lux Trail met 120mm is natuurlijk onvoldoende. Zeker met mijn techniek.

Nu zijn er helaas geen huurfietsen (meer) beschikbaar daar waar ik heen ga. Ik kan via de organisatie een fiets meenemen.

Heeft er iemand goede (betaalbare) opties voor een goede huurfiets met voldoende vering? Hoor graag tips. Gaat om vrijdag 28 okt tot uiterlijk zondag 6 nov.
Gebruikersavatar
asphaltdude
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3364
Lid geworden op: zo 28 september 2003, 19:41
Mijn mountainbike: Karate Monkey, Ogre, Cross Check, Propel, Langster
Contacteer:

Lux Trail met klinkt niet héél verkeerd voor zoiets toch?
Everybody bought a new bike!
skimons
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 252
Lid geworden op: ma 7 februari 2005, 17:28

probeer eens campo bicicletta in girona: https://www.campobicicleta.com/
ze hebben zelf niet veel denk ik, maar kunnen je ongetwijfeld op weg (of van de weg) helpen

veel plezier!
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

HarrySlingerLove schreef: ma 26 september 2022, 12:05 Begin november ga ik een weekje Pyreneen doen. Mooie enduro-tochten. Alleen: mijn Lux Trail met 120mm is natuurlijk onvoldoende. Zeker met mijn techniek.

Nu zijn er helaas geen huurfietsen (meer) beschikbaar daar waar ik heen ga. Ik kan via de organisatie een fiets meenemen.

Heeft er iemand goede (betaalbare) opties voor een goede huurfiets met voldoende vering? Hoor graag tips. Gaat om vrijdag 28 okt tot uiterlijk zondag 6 nov.
Heb je al iets gevonden?
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Plaats reactie