*Lago Maggiore - route- fietsmaat*

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
ruijtersfotografie
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: vr 27 mei 2016, 23:36
Mijn mountainbike: Canyon Neuron 7.9 (green), 203Hc-Storm, Hope Pro4/NoStance Flow ex, Cema-BB KMC,Crankbrother pedalen
Contacteer:

14-25 Juli gaan wij naar Camping Village Lago Maggiore

Zijn er gepijlde routes?
Zijn er bikers in dezelfde periode in de buurt om eens mee op pad te gaan?
Laatst gewijzigd door ruijtersfotografie op do 5 juli 2018, 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.
RVDK
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 25 november 2016, 00:03

Hallo Ruijters,

Ik zit dan ook op de camping.
Vorig jaar hebben wij op camping Isolino gezeten, en kun je iedere week met een dag met een gids mee.
Ik ben van plan om bijna elke morgen een tocht te maken. We kunnen altijd een keer samen gaan.

Gr. Ron
ruijtersfotografie
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: vr 27 mei 2016, 23:36
Mijn mountainbike: Canyon Neuron 7.9 (green), 203Hc-Storm, Hope Pro4/NoStance Flow ex, Cema-BB KMC,Crankbrother pedalen
Contacteer:

Hallo Ron,

Lijkt me leuk om samen eens te gaan.

gr pat
Dvdsteen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 187
Lid geworden op: do 27 maart 2008, 11:26
Mijn mountainbike: Cube Elite C68 2015, Cube AMS 100 SL 2018
Contacteer:

https://www.strava.com/activities/67447 ... 88ca4f7525

2jaar geleden ook een rondje gedaan op de mtb. Ben gewoon rond gaan rijden zonder route. Ik zou je t gpx bestand kunnen mailen. Uitgepijlde routes kwam ik niet tegen.
Red een boom. Eet een bever!
ruijtersfotografie
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: vr 27 mei 2016, 23:36
Mijn mountainbike: Canyon Neuron 7.9 (green), 203Hc-Storm, Hope Pro4/NoStance Flow ex, Cema-BB KMC,Crankbrother pedalen
Contacteer:

Daan, helemaal vergeten te reageren. We zijn sinds gisteravond terug.

Kaart met routes gekregen bij de camping maar niet duidelijk of deze gps of met bordjes zijn.

±5min van de camping:
In Parco Nat. dei Lagoni di Mercurago waren wel bordjes maar zo slecht aangegeven dat ik zelf paden ben in gefietst. Soms doodlopend ivm struiken. Toch nog dichtbij leuke stukken route gehad. Niet wat ik wilde bike maar toch.

1dag met Ron die in het forum reageerde op pad geweest. Stuk gps route gefietst dat uit eindelijk ook niet meer klopte. Dus wij zelf maar een route terug genomen.
ruijtersfotografie
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: vr 27 mei 2016, 23:36
Mijn mountainbike: Canyon Neuron 7.9 (green), 203Hc-Storm, Hope Pro4/NoStance Flow ex, Cema-BB KMC,Crankbrother pedalen
Contacteer:

strava:
https://www.strava.com/activities/1720114931" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie