Verbier 17/08/13 t/m 24/08/13 (MTB-clinicreizen/MTB-Verbier)

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
rutger079
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 30 maart 2012, 13:03
Mijn mountainbike: Hightower LT CC

Zijn er misschien bikers die via MTB-clinicreizen de week van zaterdag 17 augustus 2013 t/m zaterdag 24 augustus 2013 in Verbier (Ch) hebben geboekt?

MTB-clinicreizen besteed deze trip overigens 1 op 1 uit aan MTB-Verbier, dus als je via hen hebt geboekt telt dat ook ;-)

Ik heb deze week alleen geboekt en zou graag willen carpoolen met deze of gene. Een 2/3 weken voor de reis zullen ook de overige deelnemers bekend worden gemaakt om zo eventueel carpool afspraken te kunnen maken, maar ach waarom wachten als je het misschien nu al kunt regelen......toch? En het is ook handig met bijvoorbeeld wel/niet aanschaffen van een autovignet voor Zwitserland etc.

Mzzl,
Rutger
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

autovignet gewoon bij duitse benzinepomp kopen. Die hebben er altijd wel een paar duizend liggen.
(Ik carpool zelf met MC biker naar Verbier. uit dit topic. (week van 13 juli)).
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 18&t=99313" onclick="window.open(this.href);return false;
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Plaats reactie