Dit jaar VASA Transalp met mijn gloednieuwe Epic Marathon

idd, daar heb ik ook veel respect voor. Hoop dat ik dat nog kan tegen die tijd. Wel heel jammer dat dit de laatste keer was. Je zou zeggen dat de conditie hem de das om zou doen, maar het is zijn evenwicht en daardoor stijgende onzekerheid om lastige singletrails. Het was gewoon eng om hem te zien gaan en hij is 2x gevallen.Enrico schreef:Mooi fotowerk....kom je gelijk weer in vacantiestemming mee. Respect voor je vader !
Er zijn members wiens verslagen per definitie must read topics zijn.Pike schreef:Graag gedaan. Leuk dat het wordt gewaardeerd!.
Hou op, ik ga er van blozen, hahaFanman schreef:Er zijn members wiens verslagen per definitie must read topics zijn.Pike schreef:Graag gedaan. Leuk dat het wordt gewaardeerd!.
![]()
Ben wel benieuwd wat de (conditionele) zwaarte is van die Freeride-X tour. Qua afstanden en positieve hoogtemeters lijkt het wel te behappen?
In augustus. In mijn ervaring is dat de meest veilige maand. Kleine kans dat er nog sneeuw ligt, of al is gevallen. Veel plezier in augustus!rutger079 schreef:Hoi Pike,
Mag ik vragen in welke maand je deze Wallis TransAlp hebt gedaan?
Ik ga in augustus met MtbClinic reizen (=MTB-Verbier) naar Verbier
Thanks,
Rutger