Biketrip Moab ed. 2022

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Super!

Droom bestemming.
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Inderdaad, legendarische trails, fraaie platen. :-q

Bucket list werk dit. Porcupine rim is de naamgever van de Onza Porc banden waar ik 30! jaar geleden al op reed en die later opgevolgd werden door Geax Sedona's ook al vernoemd naar Moab. Porc's zijn terug, het is wachten op op een fabrikant die the whole enchillada's gaat lanceren 8)

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Heckler40 schreef: vr 11 november 2022, 11:48 Inderdaad, legendarische trails, fraaie platen. :-q

Bucket list werk dit. Porcupine rim is de naamgever van de Onza Porc banden waar ik 30! jaar geleden al op reed en die later opgevolgd werden door Geax Sedona's ook al vernoemd naar Moab. Porc's zijn terug, het is wachten op op een fabrikant die the whole enchillada's gaat lanceren 8)

Enjoy!!
Sedona ligt in Arizona, niet bij Moab (Utah) :wink: ...... verder inderdaad fanatstische omgeving met iconische trails
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Pinonoir
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 250
Lid geworden op: vr 20 februari 2009, 21:25

Dank, sweet memories.
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Ziet er goed uit! :-q

Maar ik neem aan dat je de Whole Enchilada zowel omlaag als omhoog hebt gefietst? :winkie:
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

suravida schreef: vr 11 november 2022, 13:52 Ziet er goed uit! :-q

Maar ik neem aan dat je de Whole Enchilada zowel omlaag als omhoog hebt gefietst? :winkie:
Ik heb dat ooit met een deel (Porcupine rim tot beneden en weer terug omhoog) gedaan ..... maar "The Whole Enchilada"op 1 dag omhoog en omlaag :o :roll: :-{
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Pinonoir
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 250
Lid geworden op: vr 20 februari 2009, 21:25

suravida schreef: vr 11 november 2022, 13:52 Ziet er goed uit! :-q

Maar ik neem aan dat je de Whole Enchilada zowel omlaag als omhoog hebt gefietst? :winkie:
Ben net naar de film aan het kijken. Die snotch was voor ons omlaag al klauteren en fietsen overgeven.
Plaats reactie