Lermoos/Ehrwald - Zugspitz Arena (Oostenrijk)

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.

Moderator: The XeroX

ThaSingleTrackMastah
Genius
Genius
Contacteer:

di 16 september 2014, 11:35

Inmiddels weer thuis, allemaal bedankt voor de suggesties.
De laatste dagen vd week waren moeizaam, vanwege het slechte/wisselvallige weer was het moeilijk routes plannen.
Toch lekker gefietst en de tijd vloog voorbij.
Trail 601 van Grubigstein naar de Blindsee is toch wel de topper van deze regio.
Ook de trails van de trails vh Marienbergjoch naar Biberwier zijn super!
Niet het brede schotterpad, maar de trails door het bos.
Hier een linkje naar een filmpje (niet van ons).
Ook de tocht van Ehwald naar de Eibsee is de moeite waard, ook al gaat de terugweg over een regulier fietspad.
Na de asfaltklim moet je ff opletten dat je op de singletracks blijft, de route die we van internet hadden (gpsies?) volgde de tamme brede paden. Ogen openhouden en na de klim alleen nog maar de singletracks volgen is garantie voor veel plezier.
Voornamelijk de gopro en een budget actioncam gebruikt, dus ff wat stills plukken voordat ik hier plaatjes kan plakken.
Filmpjes monteren zal nog wel een eeuwigheid gaan duren, kweet niet of ik daar tijd en geduld voor kan vinden...
Some days it's easy, some days it's a fight.
hurck
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

ma 11 februari 2019, 11:44

Zijn er hier nog recente ervaringen? Ik had eigenlijk Nauders of Livigno op de radar staan voor deze zomervakantie toen ik dit tegen kwam. Dit is toch een kleine 100km minder rijden. Aangezien dit de noordkant van de Alpen is is de kans om minder weer hier misschien wel groter?
ThaSingleTrackMastah
Genius
Genius
Contacteer:

ma 11 februari 2019, 13:11

Ja, precies dat.
Zoek bijv ff de klimaatinfo vd Zugspitze op en huiver...
Some days it's easy, some days it's a fight.
Plaats reactie