Theux en jacht??

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Plaats reactie
koendio
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 672
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 16:48
Mijn mountainbike: Canyon Grizl CF SL 7/ specialized Diverge
Contacteer:

Hoi,
ik wil morgen met mijn vriendin in Theux gaan rijden, maar kan mij van vorig jaar herinneren dat er rond deze periode een jacht was, zowel in Malmedy als in La Roche, zodat het (officieel) niet toegestaan is om in de bossen te rijden.
Wie kan mij daar meer over vertellen, zodat ik niet voor niets daarheen rijdt?
Ik heb net de VVV van Theux gebeld voor meer informatie, maar daar is niemand aanwezig die Nederlands spreekt en mijn Frans is ook niet al te goed. Wie kan mij helpen??

ALvast bedankt.
groeten Koen
Het leuke aan klimmen is dat er een afdaling volgt!!! (als je in het dal begint tenminste)
mappie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 8 maart 2004, 23:32
Mijn mountainbike: ....Rohloff....

Hoi Koendio,

Ik ben net in theux geweest (21-23 oktober) en toen was er in ieder geval nog niets aan de hand. ik was daar via het ccr en die mensen komen uit nederland en zijn erg mountainbike gericht. http://www.ccr.nl
Je kan ze altijd een mail sturen. ook kan je daar je fiets afspuiten en een douche nemen voor ik dacht 2 euro.
morgen ga ik fietsen...
coccobill
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 09:45

De jachtgebieden staan aangegeven met bordjes aan de rand van het betreffende bos. Op de bordjes staat een datum wanneer de toegang verboden is. Mijn ervaring is dat als het ene deel van het bos verboden is dan kan je vaak een ander stuk wel in.
Dus ik zou zeggen: gewoon gaan en rijden! Ze schieten je echt niet van je fiets af...hoop ik

veel plezier!
C.
"Don't tiptoe through life just to arrive safely at death"
kawa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 581
Lid geworden op: za 21 augustus 2004, 16:22

Ben vandaag daargeweest en niets te zien van enige jacht. :-q
ieske
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: do 2 december 2004, 21:22
Mijn mountainbike: TREK 4900

Ik wil nu zaterdag afzakken naar Theux. Iemand al in zijn gat geschoten daar?? :lol:

M.a.w....heeft er nog iemand last minute info over de toestand aldaar.
Plaats reactie