MTB Route Dordrecht

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
peet big nine
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 16 september 2012, 21:21

hallo
we hebben vandaag een stuk van de route gereden
hij is leuk
Biesbosch
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: di 28 augustus 2012, 07:15

Afgelopen zondag de route gereden, moet zeggen dat ik geen wandelaar ben tegen gekomen.

Soms kom ik ze wel tegen, maar dan lopen zij vaak op het fietspad terwijl ik op het wandelpad fiets.

De Biesbosch is geen officiële route, maar alles beter dan een geasfalteerd fietspad.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Biesbosch op vr 19 oktober 2012, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Biesbosch
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: di 28 augustus 2012, 07:15

MTB route Dordrecht
Rondom het "Beverbos".

De Biesbosch is geen officiële route, maar alles beter dan een geasfalteerd fietspad.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Biesbosch op vr 11 januari 2013, 00:13, 2 keer totaal gewijzigd.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Het is niet zo handig om dit er allemaal op te zetten. Het is namelijk niet toegestaan om daar te fietsen.
Biesbosch
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: di 28 augustus 2012, 07:15

Gisteren de route gefietst, de route is terug te vinden op;

http://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3477572" onclick="window.open(this.href);return false;

De Biesbosch is geen officiële route, maar alles beter dan een geasfalteerd fietspad.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Biesbosch op vr 19 oktober 2012, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Biesbosch
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: di 28 augustus 2012, 07:15

MTB route Dordrecht
"links van Stayokay"

De Biesbosch is geen officiële route, maar alles beter dan een geasfalteerd fietspad.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
franksteenvoorden
All rounder
All rounder
Berichten: 72
Lid geworden op: di 30 oktober 2012, 15:25

Hey mensen,
Ben nieuw hier, heb een leuke MTB gekocht en kom uit de omgeving van Dordrecht.
Nu ben ik dus op zoek naar leuke stukjes om te MTB'en alleen bij zovelen bekend dat er weinig te doen is in omgeving dordrecht.

Ik ben nu een tijdje bezig maar alleen op asfalt gereden, dus ben op zoek naar een leuk plekje om echt te MTB'en. Nu zie ik jullie routes, harstikke leuk!
Wanneer gaan jullie deze routes rijden? Lijkt me leuk om een keer mee te gaan
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Ik denk dat je beter naar bergschenhoek of dorst kan gaan. Daar is nog een beetje te mtb'en. Bij ons in de buurt is het jammergenoeg niet te doen. Rond het parcours van drc de mol kan je wel wat aardige lijntjes rijden, maar dan moet je wel rondjes blijven rijden.

Tuurlijk zijn er wat paadjes, maar echt mtb'en is het niet.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Biesbosch schreef:Gisteren de route gefietst, de route is terug te vinden op;

http://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3477572" onclick="window.open(this.href);return false;

De Biesbosch is geen officiële route, maar alles beter dan een geasfalteerd fietspad.

Afbeelding
Het is wel erg handig om je adres hier zo openbaar te zetten! En het is niet alleen geen officiele route, maar zelfs verboden om er buiten het fietspad te rijden. Dus hoe meer mensen jij gaat informeren, des te sneller je zelf een boete krijgt.
Gebruikersavatar
Remy_ams100
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1538
Lid geworden op: di 14 december 2010, 13:01
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 (2010 / B&G) & een Cube SL Cross (2010) cross-hybride
Contacteer:

@ Japie ...

Als je doelt op "Vogelaarsweg 6" , dat is het adres van Wielervereniging "de Mol" . Dus waarschijnlijk niet zijn eigen adres ;) (Of hij moet zijn bedje ergens in de vergaderzaal hebben staan :D )
Overigens ben ik het wel met je eens vwb "illegaal" rijden ... , als je er een bekeuring krijg moet je er iig niet om zeuren ...
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Hah, lijkt me niet dat hij in de kleedkamer ligt idd, dan heb ik niks gezegd
Biesbosch
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: di 28 augustus 2012, 07:15

MTB route Dordrecht
"rechts van Stayokay"

De Biesbosch is geen officiële route, maar alles beter dan een geasfalteerd fietspad.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
miesy06
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: do 28 juni 2012, 21:20
Mijn mountainbike: stumpjumper 2011 ,Fatboy 2014 , epic S-Works 2014 S-Works 1991

leuk hoor heb hem ook even gedownload , zal hem binnenkort is gaan rijden
Never look back
Biesbosch
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: di 28 augustus 2012, 07:15

Zaterdag de route gefietst, de route is terug te vinden op;

http://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=4090092" onclick="window.open(this.href);return false;

De Biesbosch is geen officiële route, maar alles beter dan een geasfalteerd fietspad.
Afbeelding
Biesbosch
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: di 28 augustus 2012, 07:15

Zondag de route gefietst, de route is terug te vinden op;

http://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=5299525" onclick="window.open(this.href);return false;

De Biesbosch is geen officiële route, maar alles beter dan een geasfalteerd fietspad.

Afbeelding
Plaats reactie