Onderstaande feature was er al even maar stond nu wel erg veel water, zo vaak kom ik hier nou ook niet. Heb geen droge voeten gehouden, dus dan maar niet te lang stilstaan en doortrappen om ze warm te houden

En wij denken dat we er al ver genoeg omheen gegraven haddenKelvin_ schreef: ↑di 12 februari 2019, 16:56Vandaag deze route maar eens geprobeerd. Echt een enorme verbetering, wat een lol daar.
Onderstaande feature was er al even maar stond nu wel erg veel water, zo vaak kom ik hier nou ook niet. Heb geen droge voeten gehouden, dus dan maar niet te lang stilstaan en doortrappen om ze warm te houden
Ik weet nog wel ergens wat eiken planken en balken te liggenkuijtje.nl schreef: ↑di 12 februari 2019, 20:02En wij denken dat we er al ver genoeg omheen gegraven haddenKelvin_ schreef: ↑di 12 februari 2019, 16:56Vandaag deze route maar eens geprobeerd. Echt een enorme verbetering, wat een lol daar.
Overigens wordt er elke winter water gezet in het binnenmeer. Dit is niet alleen maar regenval. Maar de regen zorgt wel voor een hogere waterstand. We gaan toch ff overleggen met de beheerder of de ST iets verder mogen doortrekken. Of een stuk North Shore er overheen leggen. Maar dat is wel een kostbare optie die niet begroot is.
Kijk gelijk aktie, heb er alle vertrouwen in. En zo niet, zo erg is een beetje nat worden niet hoorkuijtje.nl schreef: ↑di 12 februari 2019, 20:02En wij denken dat we er al ver genoeg omheen gegraven haddenKelvin_ schreef: ↑di 12 februari 2019, 16:56Vandaag deze route maar eens geprobeerd. Echt een enorme verbetering, wat een lol daar.
Overigens wordt er elke winter water gezet in het binnenmeer. Dit is niet alleen maar regenval. Maar de regen zorgt wel voor een hogere waterstand. We gaan toch ff overleggen met de beheerder of de ST iets verder mogen doortrekken. Of een stuk North Shore er overheen leggen. Maar dat is wel een kostbare optie die niet begroot is.
Helaas halen we mountainbikers zo weer negatief in het nieuws.. Agressieven personen worden helaas vaak geassoneerd met mtb ersMerijn. schreef: ↑do 14 februari 2019, 12:06Hij gaat lekker op de route Ede...![]()
Mountainbiker mishandelt ouder echtpaar na discussie in Ede (Bron: GelreNieuws)